O ja, jij bent die ene die weg zit te kwijnen tussen de edelweiss en Milka koeien.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow jee....veertigers die hip en modern gaan doen.
Ach ik ben me aan het orienteren....quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
jaja, weet ik, maar ik vond het wel grappig enzo![]()
la maar
Zo zeg dat wel, en een motor heeft hij al. Tof ding, hij gaat van noord Frankrijk naar beneden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
EEn beetje fiets kan ook in de centen lopen hoor...
Hoe ver ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo zeg dat wel, en een motor heeft hij al. Tof ding, hij gaat van noord Frankrijk naar beneden.
Stoer hoor ik moet er niet aan denken.
Gequote:
Ze gaan van parijs met de trein naar boven en dan fietsen ze honderd km per dag ongeveer.quote:
Ah das niets,,, Maar dar gaat het ook niet om volgens mij ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ge
[..]
Ze gaan van parijs met de trein naar boven en dan fietsen ze honderd km per dag ongeveer.
Uhh hoezoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah das niets,,, Maar dar gaat het ook niet om volgens mij ...
en zo teruglezend blijft zo'n opmerking toch hangenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Amsterdammers gaan nooit.. Die buitenlanders gaan altijd bij elke verkoudheid ... Daarom is onze gezondheidszorg ook zo duur.. Maar in het Buitenland is veelal gezondszorg grotendeels gratis ..
De waarheid is soms onvermijdelijk...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:27 schreef sacha het volgende:
[..]
en zo teruglezend blijft zo'n opmerking toch hangen
En ik had eigenlijk ook moeten gaan voor minimaal een foto in het Ziekenhuis... Maar nee ik weet het wel weer beter ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De waarheid is soms onvermijdelijk...
Aandacht nodigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik had eigenlijk ook moeten gaan voor minimaal een foto in het Ziekenhuis... Maar nee ik weet het wel weer beter ...
en dan denk ik: 'is het nou zo'n lul of drukt ie zich alleen lullig uit?'quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De waarheid is soms onvermijdelijk...
Want je maakt een opmerking... Dat zijn we van jou wel gewend hoor .. Ik tenminste wel... MM kan er idd anders over denken, maar die gaat toch op tijd naar bed omdat ie het morgen in Duitsland op het proeven gaat zetten... Neem aan dat ie een leuk hotelletje heeft..quote:
Fiets er hem inquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:35 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan denk ik: 'is het nou zo'n lul of drukt ie zich alleen lullig uit?'
pas op hoor, volle maan, ongesteld en vrijdag!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Want je maakt een opmerking... Dat zijn we van jou wel gewend hoor .. Ik tenminste wel... MM kan er idd anders over denken, maar die gaat toch op tijd naar bed omdat ie het morgen in Duitsland op het proeven gaat zetten... Neem aan dat ie een leuk hotelletje heeft..
BTW: Gaat de vrouw dan ook mee MM?
Je mag best wel eens boos zijn hoor. Je omschrijving is vaagquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:47 schreef sacha het volgende:
[..]
pas op hoor, volle maan, ongesteld en vrijdag!
Wat ga je doen dan ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:47 schreef sacha het volgende:
[..]
pas op hoor, volle maan, ongesteld en vrijdag!
uitdaging aan gaat:quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mag best wel eens boos zijn hoor. Je omschrijving is vaag
Ik denk dat ik wel weet wat Chufi bedoeld, maar ik kan het mis hebben natuurlijk...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:53 schreef sacha het volgende:
[..]
uitdaging aan gaat:
ik vind de opmerking van Sjoef over buitenlanders buiten proportioneel en zeer kort door den bocht...
kan derhalve geen smileys of pi's ontdekken die zijn post als zogenaamd grapje kunnen afdoen...
dit stemt mij treurig
Eens, maar dat had je ook gelijk kunnen zeggen. Grappig is het zeker niet en kort door de bocht is mild.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:53 schreef sacha het volgende:
[..]
uitdaging aan gaat:
ik vind de opmerking van Sjoef over buitenlanders buiten proportioneel en zeer kort door den bocht...
kan derhalve geen smileys of pi's ontdekken die zijn post als zogenaamd grapje kunnen afdoen...
dit stemt mij treurig
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wat Chufi bedoeld, maar ik kan het mis hebben natuurlijk...
Als ik naar de huisarts ga, zit het ook vol en natuurlijk veel buitenlanders, maar ik woon
ook in een buurt met veel buitenlanders, misschien is dat bij Chufi ook zo..
maar dat weet ik natuurlijk ook niet verder![]()
Of je daaruit de conclusie kan trekken dat buitenlanders vaker gaan, tja dan zou
je alle huisartspraktijken moeten gaan napluizen, géén idee ....
En misschien bedoeld Chufi wel héél iet andersik gok maar wat
ik ga altijd van het goede uit van mensen, als ik iets niet begrijp maak ik daar een opmerking overquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens, maar dat had je ook gelijk kunnen zeggen. Grappig is het zeker niet en kort door de bocht is mild.
Welke man de huisartsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe tenminste moeite om die man te snappen jah...
Ik ook maar het gaat van kwaad tot ergerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga altijd van het goede uit van mensen, als ik iets niet begrijp maak ik daar een opmerking over![]()
daarna zie ik wel weer verder
Ja dufkop dat begreep ik ook welquote:
Ik ben ongetwijfeld een lul...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:35 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan denk ik: 'is het nou zo'n lul of drukt ie zich alleen lullig uit?'
Zie je niks kwaads, dacht ik alquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef chufi het volgende:
Ik was oooit met een buitenlandse getrouwd en die ging ook voor alles naar de dokter.. In het buitenliand is de gezondheidszorg vaak goedkoper of zelfs gratis.. En daarom zijn de mensen die uit zo'n zorggemeenschap komen gewend om vaker naar de dokter te gaan ... Dat is mn punt verder niets.. Naast dat het hier gewoon fucking duur is en je dan nog steeds van alles zelf moet dokken ...
dat weet ik niet, iedereen krijgt van mij het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar het gaat van kwaad tot erger
Ik kan het één met het ander niet rijmen, maar ja, mijn echtgenote gaat mee...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Want je maakt een opmerking... Dat zijn we van jou wel gewend hoor .. Ik tenminste wel... MM kan er idd anders over denken, maar die gaat toch op tijd naar bed omdat ie het morgen in Duitsland op het proeven gaat zetten... Neem aan dat ie een leuk hotelletje heeft..
BTW: Gaat de vrouw dan ook mee MM?
Ik ga een anti fok pil halenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
dat weet ik niet, iedereen krijgt van mij het voordeel van de twijfel
Vergeet de droger nietquote:
Net de blauwe binnen. Ik kan het betalenquote:
Ik kan helaas niet ontkennen dat 80% of meer van de bezoekers aan mijn huisarts (en misschien heeft Sjoef wel dezelfde) van buitenlandse komaf is, terwijl de verhouding wel/niet allochtoon m.i. toch anders ligt hier in de buurt...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
dat weet ik niet, iedereen krijgt van mij het voordeel van de twijfel
die met een beetje roze zijn leuker, ga je net niet dood vanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Net de blauwe binnen. Ik kan het betalen
Ik zit bij het dat kerstdiner van Joepquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet ontkennen dat 80% of meer van de bezoekers aan mijn huisarts (en misschien heeft Sjoef wel dezelfde) van buitenlandse komaf is, terwijl de verhouding wel/niet allochtoon m.i. toch anders ligt hier in de buurt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan is je perceptie van je buurt dus niet oké!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet ontkennen dat 80% of meer van de bezoekers aan mijn huisarts (en misschien heeft Sjoef wel dezelfde) van buitenlandse komaf is, terwijl de verhouding wel/niet allochtoon m.i. toch anders ligt hier in de buurt...
En wat is het probleem dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
nee popje! jij wel?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeikwijf... Ben je ongesteld of zo ....?
prima, get your act togetherquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ik daarop ja zeggen ... Ja doe ik gewoon
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit bij het dat kerstdiner van JoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook dus...
Nee je moet je bek houwenquote:
Gelukkig hebben die koeien geen jumpersuits, i-pads en een pittig kapsel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, jij bent die ene die weg zit te kwijnen tussen de edelweiss en Milka koeien.
Sorry, dat ik iets te voortvarend te werk ga voor je...
Geen, er gaan hier gewoon meer allochtonen dan autochtonen (of vaker dezelfde wel/niet) naar de huisarts...quote:
Beschrijf je Fannquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig hebben die koeien geen jumpersuits, i-pads en een pittig kapsel.
Buitenlanders hebben we wel....1 stuks....ik!
Ga jij vaker naar de huisarts dan je dorpsgenoten?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig hebben die koeien geen jumpersuits, i-pads en een pittig kapsel.
Buitenlanders hebben we wel....1 stuks....ik!
Geluul maar dat weet je zelf ook welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen, er gaan hier gewoon meer allochtonen dan autochtonen (of vaker dezelfde wel/niet) naar de huisarts...
Nou geweldig .. Laatste keer liep ik een oud college tegen het lijf daar ... Woont niet eens meer in die buurt, maar wel een halve buitenlander uit Finland, ook weer zo' n gratis land volgens mij ...quote:
je doet het er omquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou geweldig .. Laatste keer liep ik een oud college tegen het lijf daar ... Woont niet eens meer in die buurt, maar wel een halve buitenlander uit Finland, ook weer zo' n gratis land volgens mij ...
Er is hier geen huisarts.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga jij vaker naar de huisarts dan je dorpsgenoten?
Dr. Wat-denk-jezelf?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou geweldig .. Laatste keer liep ik een oud college tegen het lijf daar ... Woont niet eens meer in die buurt, maar wel een halve buitenlander uit Finland, ook weer zo' n gratis land volgens mij ...
Tenzij je kloven in je uiers hebt...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is hier geen huisarts.![]()
De vee arts komt wel geregeld langs, maar dat telt zeker niet?
Ja dus, oh nee 50quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee....hippe- en moderne veertigers die MM graag ziet ipv fossielen zoals ik zelf.
Ik ben weer helemaal blij trouwens....dank voor het rekening houden met de minder flexibele medemens.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tenzij je kloven in je uiers hebt...
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tenzij je kloven in je uiers hebt...
Ik ben zo flexibel...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal blij trouwens....dank voor het rekening houden met de minder flexibele medemens.
Idd, weinig meer aan toe te voegen ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is zo.
Geen discussie over mogelijk...
Zo'n verdriet dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:31 schreef sacha het volgende:
als een van mij dieren ziek is ga ik naar de huisarts
Nee hij zit bij een collega... Maar hij mocht over 3 maanden weer terugkomen.. Ik pas over 6 maanden...quote:
Vliegtuigenquote:
Ik had het over onze huisarts, een sufkut is het...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hij zit bij een collega... Maar hij mocht over 3 maanden weer terugkomen.. Ik pas over 6 maanden...
neequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraagje: Hebben jullie een ziekenhuis op het aailand?
Dat kan daar omdat die niets te doen heeft omdat er bijna geen buitenlanders wonen ... Dus dokter v.d Ven zit een beetje niets te doen daar ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:31 schreef sacha het volgende:
als een van mij dieren ziek is ga ik naar de huisarts
huh? ben je weer ontslagen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hij zit bij een collega... Maar hij mocht over 3 maanden weer terugkomen.. Ik pas over 6 maanden...
Die konijnen zijn importquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Sat kan daar omdat die niets te doen heeft omdat er bijna geen buitenlanders wonen ... Dus dokter v.d Ven zit een beetje niets te doen daar ...
Mijn vertaalmachine slaat op hol....quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Sat kan daar omdat die niets te doen heeft omdat er bijna geen buitenlanders wonen ... Dus dokter v.d Ven zit een beetje niets te doen daar ...
*schenkt wijntje in*quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Ja klopt , maar een goeie gast... Komt waarschijnlijk omdat ie onder de plak zit van zn Suri vrouw...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het over onze huisarts, een sufkut is het...
Zwanneburger...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt , maar een goeie gast... Komt waarschijnlijk omdat ie onder de plak zit van zn Suri vrouw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |