Nee, 6 maand.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat een echte Amsterdammer dan ?? Ik heb er zelf niet om gevraagd hoor.. Heb ook geen nee gezegd trouwens..
Ik ook alleen maar als er dan wat is en soms leidt dat tot het ander... Niets bijzonders verder.. Had wat hoge bloeddruk na een inwendig onderzoek en nu krijg ik daar pillen voor..quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, 6 maand.
Daar doelde ik op...
Ik ga nooit naar de huisarts, alleen naar de assistente voor mijn anti hooikoorts injectie, eens per jaar in maart.
Ik heb een redelijk medisch onderlegde achtergrond mag ik zelf zeggen... Dus ik weet wel waar het een en ander over gaat ... Als ik twijfel dan laat ik dat ook wel weten ...quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:11 schreef sig000 het volgende:
Eerlijk gezegd vertrouw ik het medisch gebeuren niet zo.
Inderdaad!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prachtig, hier ontpopt zich de niet Amsterdammer...
Neeheeee...quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wij als niet-Amsterdammers gaan 6 leer per maand naar de huisarts....minstens!
Amsterdammers gaan nooit.. Die buitenlanders gaan altijd bij elke verkoudheid ... Daarom is onze gezondheidszorg ook zo duur.. Maar in het Buitenland is veelal gezondszorg grotendeels gratis ..quote:
Ik ben een typische techneut en weet er weinig van, ben ook een keer weggelopen en Taxi gepakt vanaf EHBO om motor weer op te halen waarmee ik de bocht was uitgevlogen niet zover van het ziekenhuis.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk medisch onderlegde achtergrond mag ik zelf zeggen... Dus ik weet wel waar het een en ander over gaat ... Als ik twijfel dan laat ik dat ook wel weten ...
Dat heb ik bij de tandartsquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel....leuke doktersassistente, dus die wil ik 2 keer per week zien.
Mijn tandarts is vrouw...quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de tandarts. volgende week 2 afspraken..
De mijne tegenwoordig ook....maar ik had toch liever mijn vorige tandarts die een paar jaar geleden met pensioen is gegaan....en dat zonder eerst met mij te overleggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn tandarts is vrouw...
http://www.ahtandartsen.nl/
Mijn tandartsen zijn ook altijd vrouwen .. Op de baas tandarts na, das dan weer een kennis van mn broer die ook tandarts is.. Net als ons Vaderquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn tandarts is vrouw...
http://www.ahtandartsen.nl/
Als zoon van de tandarts mocht ik altijd naar de schooltandarts (niet mn vader) om huilende meisjes te kalmeren die bang waren voor de Beul.... Denk dat het hosselen daar is begonnenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:26 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een schooltandartstrauma opgelopen.
Ik ook 15 jaar niet geweestquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:26 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een schooltandartstrauma opgelopen.
Troosten bij die busquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn tandartsen zijn ook altijd vrouwen .. Op de baas tandarts na, das dan weer een kennis van mn broer die ook tandarts is.. Net als ons Vader
[..]
Als zoon van de tandarts mocht ik altijd naar de schooltandarts (niet mn vader) om huilende meisjes te kalmeren die bang waren voor de Beul.... Denk dat het hosselen daar is begonnen
Die ziekenfondsbeunhaas erna vond bij elke controle wel weer een gaatje om te boren.quote:
Ik geef nu meer uit aan de mondhygieniste en dat vind ik vreselijk. Verder nooit gaatjes.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die ziekenfondsbeunhaas erna vond bij elke controle wel weer een gaatje om te boren.
Zijn dikke huis met zwembad in de tuin moest natuurlijk wel betaald worden.
Wij hadden geen zwembad ....quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die ziekenfondsbeunhaas erna vond bij elke controle wel weer een gaatje om te boren.
Zijn dikke huis met zwembad in de tuin moest natuurlijk wel betaald worden.
Ik was in de twintig en had een toffe tandarts, die stopte en ik ook. Ik durfde niet meer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In 40+ is iedereen al 15 jaar en langer niet meer bij de schooltandarts geweest mag ik hopen.
Ja tis te hopen idd .. Ik ben er gelukkig nooit behandeld.. Maar volgende week 2 afspraken bij de tandartsmeisjes ..en dan waarschijnlijk kort erna nog een keer, want ik krijg een kroon als het goed is ..quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In 40+ is iedereen al 15 jaar en langer niet meer bij de schooltandarts geweest mag ik hopen.
Er zijn speciale tandartsen voor mensen die niet naar de tandarts durven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was in de twintig en had een toffe tandarts, die stopte en ik ook. Ik durfde niet meer.
Maar tegenwoordig heb je er wel weer 1 toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was in de twintig en had een toffe tandarts, die stopte en ik ook. Ik durfde niet meer.
Met die motor was ik nog net op tijd terug, bergingsbedrijf stond er al.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat toen jij eerst je motor weer was wezen halen?
Hij deed het gewoon nog dus je reed er mee terug naar het ziekenhuis, Om je daarna verder te laten onderzoeken.. ?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met die motor was ik nog net op tijd terug, bergingsbedrijf stond er al.
Was onderuit geschoven met voorwiel op wat diesel van stadsbus in de bocht met ongeveer 140, gelukkig was er groot grasveld en voornamelijk kneuzingen en schaafwonden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij deed het gewoon nog dus je reed er mee terug naar het ziekenhuis, Om je daarna verder te laten onderzoeken.. ?
Je bent er toen mee gestopt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Was onderuit geschoven met voorwiel op wat diesel van stadsbus in de bocht met ongeveer 140, gelukkig was er groot grasveld en voornamelijk kneuzingen en schaafwonden.
Mijn motor viel ook mee en woonde er niet zover vandaan en ding naar huis geduwd.
Rijden heb ik maar niet geprobeerd toen.
Neuh, pas paar jaar geleden omdat ik teveel bekeuringen kreeg en de wegen steeds saaier worden.quote:
Da's ook leuk, gaan er bomen oversteken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moeten goede mushrooms geweest zijn ..
Wat je er maar in ziet Sigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's ook leuk, gaan er bomen oversteken.
Ja das vaak after lunch dippenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:04 schreef MadMaster het volgende:
Heb er vanmiddag maar meteen gelunched, heerlijk in het zonnetje.
Kak nu in achter mijn beeldscherm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |