Nee, 6 maand.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat een echte Amsterdammer dan ?? Ik heb er zelf niet om gevraagd hoor.. Heb ook geen nee gezegd trouwens..
Ik ook alleen maar als er dan wat is en soms leidt dat tot het ander... Niets bijzonders verder.. Had wat hoge bloeddruk na een inwendig onderzoek en nu krijg ik daar pillen voor..quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, 6 maand.
Daar doelde ik op...
Ik ga nooit naar de huisarts, alleen naar de assistente voor mijn anti hooikoorts injectie, eens per jaar in maart.
Ik heb een redelijk medisch onderlegde achtergrond mag ik zelf zeggen... Dus ik weet wel waar het een en ander over gaat ... Als ik twijfel dan laat ik dat ook wel weten ...quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:11 schreef sig000 het volgende:
Eerlijk gezegd vertrouw ik het medisch gebeuren niet zo.
Inderdaad!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prachtig, hier ontpopt zich de niet Amsterdammer...
Neeheeee...quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wij als niet-Amsterdammers gaan 6 leer per maand naar de huisarts....minstens!
Amsterdammers gaan nooit.. Die buitenlanders gaan altijd bij elke verkoudheid ... Daarom is onze gezondheidszorg ook zo duur.. Maar in het Buitenland is veelal gezondszorg grotendeels gratis ..quote:
Ik ben een typische techneut en weet er weinig van, ben ook een keer weggelopen en Taxi gepakt vanaf EHBO om motor weer op te halen waarmee ik de bocht was uitgevlogen niet zover van het ziekenhuis.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk medisch onderlegde achtergrond mag ik zelf zeggen... Dus ik weet wel waar het een en ander over gaat ... Als ik twijfel dan laat ik dat ook wel weten ...
Dat heb ik bij de tandartsquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel....leuke doktersassistente, dus die wil ik 2 keer per week zien.
Mijn tandarts is vrouw...quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de tandarts. volgende week 2 afspraken..
De mijne tegenwoordig ook....maar ik had toch liever mijn vorige tandarts die een paar jaar geleden met pensioen is gegaan....en dat zonder eerst met mij te overleggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn tandarts is vrouw...
http://www.ahtandartsen.nl/
Mijn tandartsen zijn ook altijd vrouwen .. Op de baas tandarts na, das dan weer een kennis van mn broer die ook tandarts is.. Net als ons Vaderquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn tandarts is vrouw...
http://www.ahtandartsen.nl/
Als zoon van de tandarts mocht ik altijd naar de schooltandarts (niet mn vader) om huilende meisjes te kalmeren die bang waren voor de Beul.... Denk dat het hosselen daar is begonnenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:26 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een schooltandartstrauma opgelopen.
Ik ook 15 jaar niet geweestquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:26 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een schooltandartstrauma opgelopen.
Troosten bij die busquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn tandartsen zijn ook altijd vrouwen .. Op de baas tandarts na, das dan weer een kennis van mn broer die ook tandarts is.. Net als ons Vader
[..]
Als zoon van de tandarts mocht ik altijd naar de schooltandarts (niet mn vader) om huilende meisjes te kalmeren die bang waren voor de Beul.... Denk dat het hosselen daar is begonnen
Die ziekenfondsbeunhaas erna vond bij elke controle wel weer een gaatje om te boren.quote:
Ik geef nu meer uit aan de mondhygieniste en dat vind ik vreselijk. Verder nooit gaatjes.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die ziekenfondsbeunhaas erna vond bij elke controle wel weer een gaatje om te boren.
Zijn dikke huis met zwembad in de tuin moest natuurlijk wel betaald worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |