quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij wilt ons allemaal naar de dokter hebben?
Ik kook als een gek, letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij wilt ons allemaal naar de dokter hebben?
Ik zou een dokter opzoekenquote:
Dr achternaam? , geen idee.. Ik heb het van een Suri dame die voorheen bij de Mediq werkte .. En hem vandaar kent ...quote:
Dat heeft je ooit bijna je huis gekost ... Pas maar op met die frituur muisquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kook als een gek, letterlijk en figuurlijk
Ik heb een frituurpanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heeft je ooit bijna je huis gekost ... Pas maar op met die frituur muis
Nee, de dokter woont in Zwanenburg...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr achternaam? , geen idee.. Ik heb het van een Suri dame die voorheen bij de Mediq werkte .. En hem vandaar kent ...
Zou kunnen, maar dan zie ik hem soms wel de andere kant op fietsen ... Zal dan wel naar zn buitenvrouw zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de dokter woont in Zwanenburg...
Of naar een patiënt...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan zie ik hem soms wel de andere kant op fietsen ... Zal dan wel naar zn buitenvrouw zijn
Nachtronde...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ook idd (om half 5 nog?)
Nah ja boeien...
Pas op wat je zegt, Sas wordt zo weer boos...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Suri dames zijn ook alleen maar op zoek ander vlees ...
Spreek uit eigen ervaring, maar goed oK Sas is blond ,,,, En tis volle maan? Klopt dat ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, Sas wordt zo weer boos...
Volgens mijn weerstation nog niet...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Spreek uit eigen ervaring, maar goed oK Sas is blond ,,,, En tis volle maan? Klopt dat >
Ik zeg even niets meer over Sas ... Blue Moonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mijn weerstation nog niet...
Laat het je smaken MM.. Trustenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Vroeg naar bed, morgen ook weer vroeg er uit en een heeeeeel lange (en lichamelijk zware) dag voor de boeg. Tschuss!
Wwar loop je nu weer over te zeuren Fann...?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
Dat vorige topic is echt onbegrijpelijk als je het naleest en het wordt er hier ook niet beter op
Dat ik en MM dezelfde dokter hebben OK zand er over.. Waarschijnlijk wel een paar meer hier in de buurt.. ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wwar loop je nu weer over te zeuren Fann...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door chufi op 16-05-2014 23:05:12 ]
Ik zeur nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wwar loop je nu weer over te zeuren Fann...?
Is goed schatje ..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zeur nietik heb gewoon teruggelezen want ik was net met iets anders bezig
mew,...quote:
Ja je hebt gelijk ... Had even twijvels of ik zou gaan ivm met die voet maar lijkt wel weer wat beter te gaan... Wordt dan wel geen swingen morgen,,, Maar ik kan blijven slapen daar ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
mew,...
gelukkig is het weekend, denk daar maar aan, morgen had je een feestje toch?
Is leuker om over na te denken dan al die doktersbezoeken...
aH... Je hosselt tegenwoordig van te voren?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk ... Had even twijvels of ik zou gaan ivm met die voet maar lijkt wel weer wat beter te gaan... Wordt dan wel geen swingen morgen,,, Maar ik kan blijven slapen daar ...
Ja zo doen wij dat ,... Zondag ben ik nog van de wereld ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
aH... Je hosselt tegenwoordig van te voren?
Dan is het wel verstandig dat je blijft slapen denk ikquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo doen wij dat ,... Zondag ben ik nog van de wereld ...
Hotel al geboekt en kan niet meer annuleren dus ik gaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan is het wel verstandig dat je blijft slapen denk ik
Waarom zou je moeten annuleren dan? Om je zere teen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Hotel al geboekt en kan niet meer annuleren dus ik ga
Ja ... Maar twas echt pijnlijk vandaag.. Nu gaat ie wel weer.. ... Voor de zekerheid gooi ik er zeker een tapie omheen (spalk ala dubbelteen) Heb ik het bewijs iigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten annuleren dan? Om je zere teen?![]()
Is juist een extra hosselhulpje moet je maar denkendan motten de dames
je ondersteunen enzo
Kan je dag aardig verpesten zoiets, lijkt klein, maar is net als kiespijn, voel je de hele dag ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Maar twas echt pijnlijk vandaag.. Nu gaat ie wel weer.. ... Voor de zekerheid gooi ik er zeker een tapie omheen (spalk ala dubbelteen) Heb ik het bewijs iig
Wat Fann.. stream je ? Ja zo'n teen is kut en volgende week mag ik weer 2 keer naar de tandendames..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je dag aardig verpesten zoiets, lijkt klein, maar is net als kiespijn, voel je de hele dag ...
Ik zat te zappen en ik zit nu voor het eerst neer Utopia te kijken
Nee, is op TV nu,, op 6quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat Fann.. stream je ? Ja zo'n teen is kut en volgende week mag ik weer 2 keer naar de tandendames..
hahahaha Fann ... Kusje der op ..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:50 schreef FANN het volgende:
wat en luxe daar, ik dacht dat ze in een hutje zouden zitten ofzo
Naakfoto's nog wel van iemand uit Dordrechtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Das uitzonderlijk want dat komt normaliter niet door ...
Ja, zal ook wel, ik heb er al weer genoeg van, want ik ken niemand dus het zegt me niks..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
John de M regelt alles wel .. achter de schermen en met Huubje aan de knoppen ..
Hoe het lekker zo Fann ... wees wijs en verstandig ..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, zal ook wel, ik heb er al weer genoeg van, want ik ken niemand dus het zegt me niks..
yepquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe het lekker zo Fann ... wees wijs en verstandig ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaar ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:34 schreef Kingstown het volgende:
Heb ik gisteravond de naaktfoto's van FANN gemist?!
Zou nu geen volle zalen meer trekken ben ik bangquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:34 schreef Kingstown het volgende:
Heb ik gisteravond de naaktfoto's van FANN gemist?!
Zo'n pilletje heb ik nog nooit durven slikken, dus zal ik nu maar niet mee gaan beginnenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:54 schreef chufi het volgende:
Als ze er ook gratis pillen bij geven is het misschien nog leuk ook:)
Ik doe het ook niet meer ....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo'n pilletje heb ik nog nooit durven slikken, dus zal ik nu maar niet mee gaan beginnen![]()
Jointje zou ik nog wel durven, een haaltje om te beginnen, maar pilletjes begin ik niet aan
Wacht eerst vanavond maar af voordat je zulke dingen zegtquote:
Ik ben er al dus al ik wat vergeten ben is het te laatquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Wacht eerst vanavond maar af voordat je zulke dingen zegt![]()
Heb je je koffertje al gepaktNiks vergeten?????
oh.. je bent er nu al?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er al dus al ik wat vergeten ben is het te laat
Feestje begint pas om 20:30quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er al dus al ik wat vergeten ben is het te laat
Nah... ga je ook een uurtjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Feestje begint pas om 20:30
Ik was van pan om nog wat rond te kijken, maar ik moet toch niet teveel lopen met die voet van me...
Er is geen badWel een dikke douche, maar ik ruik nog wel lekker hoor.. Ik had me vanochtend ook nog gedoucht
Ik heb hier nog een extra bed en geen feestmuziek op de achtergrondquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ga je ook een uurtjedoe ik gezellig met je mee, ik douw wel en kussen op mijn oren
Ik ook pfff ,,,,,, kon niet eens zitten in de treinquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
Non stop vanaf 13.00 uur die pokkemuziek![]()
Ik heb pijn in mijn harses
Ja maar jij hebt tenminste nog kunnen zuipenquote:Op zondag 18 mei 2014 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook pfff ,,,,,, kon niet eens zitten in de trein
Ja ja die zit er nog aan.... Maar te veel gezopen en te kort geslapenquote:Op zondag 18 mei 2014 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt tenminste nog kunnen zuipen![]()
Zit je teen er nog aan?
Nou jah... je kan gelukkig straks thuis verder slapen, beetje inhalen..quote:Op zondag 18 mei 2014 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja die zit er nog aan.... Maar te veel gezopen en te kort geslapen
Ben al thuis gelukkig.. Want de trein zat proppie vol...quote:Op zondag 18 mei 2014 12:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah... je kan gelukkig straks thuis verder slapen, beetje inhalen..![]()
Zit je nog in de trein of ben je al thuis?
Ah.. een propvolle trein, lekker als je pijn in je harses hebtquote:Op zondag 18 mei 2014 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben al thuis gelukkig.. Want de trein zat proppie vol...
Ja best wel vreemd, de trein naar Amsterdam...quote:Op zondag 18 mei 2014 13:16 schreef chufi het volgende:
Er stonden meer mensen dan dat er zaten en dat op een zondagochtend om 11 uur
Was het niet iets van Libelle zomerweek ofzo? Misschien is dat nog erger dan de huishoudbeursquote:Op zondag 18 mei 2014 13:16 schreef chufi het volgende:
Er stonden meer mensen dan dat er zaten en dat op een zondagochtend om 11 uur
Maar was het een leuk feestje, dat wil ik wel weten.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:48 schreef chufi het volgende:
Even een dippie,... Maar eens echt op tijd naar bed...
Ja was zekere de moeite waard... Hoop oude kennissen teruggezien ..quote:Op zondag 18 mei 2014 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar was het een leuk feestje, dat wil ik wel weten.
Wel iets wat helemaal gericht is op ons als 40 plussers.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Was het niet iets van Libelle zomerweek ofzo? Misschien is dat nog erger dan de huishoudbeurs
Leuk, waar was het dan ? Had je een chauffeur nodigquote:Op zondag 18 mei 2014 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was zekere de moeite waard... Hoop oude kennissen teruggezien ..
Het kwartje viel gister pas bij mijquote:Op zondag 18 mei 2014 19:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is nu mosterd na de maaltijd inmiddels.
In Leiden, en het was te voet te doen ...quote:Op zondag 18 mei 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk, waar was het dan ? Had je een chauffeur nodig
Trein bedoel jequote:Op zondag 18 mei 2014 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
In Leiden, en het was te voet te doen ...
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut. Mijn laatste whisky was alweer 5,5 uur geleden...
Dat spul blijft lang in je bloed hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut. Mijn laatste whisky was alweer 5,5 uur geleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |