Ik ook pfff ,,,,,, kon niet eens zitten in de treinquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
Non stop vanaf 13.00 uur die pokkemuziek![]()
Ik heb pijn in mijn harses
Ja maar jij hebt tenminste nog kunnen zuipenquote:Op zondag 18 mei 2014 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook pfff ,,,,,, kon niet eens zitten in de trein
Ja ja die zit er nog aan.... Maar te veel gezopen en te kort geslapenquote:Op zondag 18 mei 2014 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt tenminste nog kunnen zuipen![]()
Zit je teen er nog aan?
Nou jah... je kan gelukkig straks thuis verder slapen, beetje inhalen..quote:Op zondag 18 mei 2014 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja die zit er nog aan.... Maar te veel gezopen en te kort geslapen
Ben al thuis gelukkig.. Want de trein zat proppie vol...quote:Op zondag 18 mei 2014 12:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah... je kan gelukkig straks thuis verder slapen, beetje inhalen..![]()
Zit je nog in de trein of ben je al thuis?
Ah.. een propvolle trein, lekker als je pijn in je harses hebtquote:Op zondag 18 mei 2014 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben al thuis gelukkig.. Want de trein zat proppie vol...
Ja best wel vreemd, de trein naar Amsterdam...quote:Op zondag 18 mei 2014 13:16 schreef chufi het volgende:
Er stonden meer mensen dan dat er zaten en dat op een zondagochtend om 11 uur
Was het niet iets van Libelle zomerweek ofzo? Misschien is dat nog erger dan de huishoudbeursquote:Op zondag 18 mei 2014 13:16 schreef chufi het volgende:
Er stonden meer mensen dan dat er zaten en dat op een zondagochtend om 11 uur
Maar was het een leuk feestje, dat wil ik wel weten.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:48 schreef chufi het volgende:
Even een dippie,... Maar eens echt op tijd naar bed...
Ja was zekere de moeite waard... Hoop oude kennissen teruggezien ..quote:Op zondag 18 mei 2014 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar was het een leuk feestje, dat wil ik wel weten.
Wel iets wat helemaal gericht is op ons als 40 plussers.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Was het niet iets van Libelle zomerweek ofzo? Misschien is dat nog erger dan de huishoudbeurs
Leuk, waar was het dan ? Had je een chauffeur nodigquote:Op zondag 18 mei 2014 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was zekere de moeite waard... Hoop oude kennissen teruggezien ..
Het kwartje viel gister pas bij mijquote:Op zondag 18 mei 2014 19:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is nu mosterd na de maaltijd inmiddels.
In Leiden, en het was te voet te doen ...quote:Op zondag 18 mei 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk, waar was het dan ? Had je een chauffeur nodig
Trein bedoel jequote:Op zondag 18 mei 2014 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
In Leiden, en het was te voet te doen ...
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut. Mijn laatste whisky was alweer 5,5 uur geleden...
Dat spul blijft lang in je bloed hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut. Mijn laatste whisky was alweer 5,5 uur geleden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |