Broodje bockwurst, flammkuche en wat broodje kaas en worst.quote:
Weet jij zeker dat je niet continue over je eigen lul struikelt?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
Fuck .... my voice is fucked up after 1 long saturdaynight... Waar ik gewoon een toekomstige Europarlementarier tegen kwam ... En waar een personal video-boodschap van Jacques Herp langs kwam... Ja want Nico Haak was al dood natuurlijk
Alsof chufi zijn benen maar 26 cm zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 08:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat je niet continue over je eigen lul struikelt?
Ik lig inderdaad heerlijk op het strand, wifiquote:
Lekker.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lig inderdaad heerlijk op het strand, wifi
Ja dat is echt wel makkelijk, een beetje contact houden met het thuisfront enzoquote:Op maandag 19 mei 2014 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker.
Hoorde gisteren dat 'onze' tent in Spanje nu ook Wifi heeft. Wel zo makkelijk...
Wifi strand ... toe maar die Turken ... Mag je wel alles of blijft het beperkt surfen...quote:Op maandag 19 mei 2014 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lig inderdaad heerlijk op het strand, wifi
Ben je op vakantie, alweerquote:Op maandag 19 mei 2014 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is echt wel makkelijk, een beetje contact houden met het thuisfront enzo
Werken moet je doen als je jong bent. Niet als je zo oud ben als ons....dan is het tijd om te genieten van welverdiende vakanties.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je op vakantie, alweerLekker. Het is hier ook lekker. Om te werken
ik heb er wel lol inquote:Op maandag 19 mei 2014 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Werken moet je doen als je jong bent. Niet als je zo oud ben als ons....dan is het tijd om te genieten van welverdiende vakanties.
Alleen windsurfen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wifi strand ... toe maar die Turken ... Mag je wel alles of blijft het beperkt surfen...
Ik heb onderweg kennelijk iets fout gedaan...quote:Op maandag 19 mei 2014 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Werken moet je doen als je jong bent. Niet als je zo oud ben als ons....dan is het tijd om te genieten van welverdiende vakanties.
Blauwe enveloppe al een tijdje binnen, geld ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
ik heb er wel lol in
De poen raakt ooit op. Wel mijn blauwe envelop al binnen. Geld nog niet. En ach ik heb er wel lol in
Bij mij ook een blauwe envelop... Ook nog geen geld op de rekening ... Komt wel ... Nu maar weer hopen dat ik verder niet onderzocht ga worden... Altijd weer zo'n gedoe...quote:Op maandag 19 mei 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
ik heb er wel lol in
De poen raakt ooit op. Wel mijn blauwe envelop al binnen. Geld nog niet. En ach ik heb er wel lol in
Je krijgt eerst je centen en daarna vorderen ze zonodig de boel pas terug.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij ook een blauwe envelop... Ook nog geen geld op de rekening ... Komt wel ... Nu maar weer hopen dat ik verder niet onderzocht ga worden... Altijd weer zo'n gedoe...
Jij hebt je welverdiende vakanties genomen toen je jong was?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb onderweg kennelijk iets fout gedaan...
Ja, doe ik nog.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt je welverdiende vakanties genomen toen je jong was?
Die zijn ook één keer per jaar leukquote:Op maandag 19 mei 2014 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blauwe enveloppe al een tijdje binnen, geld ook.
Geld al uitgegeven. Wil pas weer over een jaar een blauwe enveloppe...
Onroerend goed aanslagen en waterschapbijdrage zijn ook nooit grappig.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn ook één keer per jaar leukTwee weken geleden één, ik blij was het wegenbelasting
Alle winst is al weg eigenlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onroerend goed aanslagen en waterschapbijdrage zijn ook nooit grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |