Hier verder.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Hoe kan jij (of wie dan ook van ons) nou de relevantie bepalen, dat doen de nieuwsfeiten toch? Juist een subsubforum ACH is een archief waar vaak mooie, uitgebreide, NWS-verzamelende berichten of OP's in staan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef timmmmm het volgende:
Nehhh, ik denk dat het misschien een beter idee is 'oude' reeksen eerder te archiveren, als ze hun nieuwswaarde verloren hebben. Maar wel bomvol informatie staan.
Voorbeeldje: Crisis in Oekraine is natuurlijk nog steeds zeer relevant en meer een verzameltopic voor nieuwsfeiten dan een bron van achtergrondinformatie. Als ik een andere reeks erbij pak, verbaas ik me elke keer als Laura Dekker gekickt wordt weer.
Denk dat het wellicht beter is een onderscheid te maken tussen geldende relevantie.
Kunnen we nu wel of niet de relevantie bepalen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan jij (of wie dan ook van ons) nou de relevantie bepalen, dat doen de nieuwsfeiten toch? Juist een subsubforum ACH is een archief waar vaak mooie, uitgebreide, NWS-verzamelende berichten of OP's in staan.
Prachtig al die grappige nieuwstopics en de jopentopics van Scjvb. Niks op tegen. Maar het heeft een duidelijk andere inhoud en relevantie dan iets als de War on Drugs, brandend Syrie of Oekraine.
In de hoofdindex zie ik er genoeg staan (onder GAM bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:44 schreef 99.999 het volgende:
Mobiel kan je die subsubfora toch niet zien?
Het begint inderdaad storend te worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:01 schreef Mutant01 het volgende:
Kan PizzaMizza een eigen centraal topic krijgen?
Dan zal dat 't geweest zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:57 schreef sp3c het volgende:
Foutje misschien, of in die ander was meer gereageerd of zo.
Als mijn nachtrust je om het even is, niet.quote:Maakt het echt veel uit?
Misschien is het het overwegen waard.quote:'t is niet alsof we bans aanvragen vanwege dubbele topics of zo.
Hij gebruikt NWS als platform voor zijn kruistocht tegen de islam.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat is er storend aan?
Hij maakt prima topics
Beetje slaapverwekkend om 3 keer per dag hetzelfde soort topic te zien.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat is er storend aan?
Hij maakt prima topics
Maar gek genoeg ook als kruistocht tegen vrijheid, of voor vrijheid... Eehm, zijn interpretatie van vrijheid!quote:Op zondag 18 mei 2014 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij gebruikt NWS als platform voor zijn kruistocht tegen de islam.
geef eens een voorbeeld van een dergelijke posting?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:40 schreef Roceco het volgende:
[..]
Maar gek genoeg ook als kruistocht tegen vrijheid, of voor vrijheid... Eehm, zijn interpretatie van vrijheid!
Hij vindt dat we ons keihard moeten opstellen tegen totalitaire regime/midden-oosten en onze vrijheid verspreiden, als het vrije westen zijnde. bijvoorbeeld:quote:Op zondag 18 mei 2014 20:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
geef eens een voorbeeld van een dergelijke posting?
heb alleen pagina 1 gelezen
Tsja.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij gebruikt NWS als platform voor zijn kruistocht tegen de islam.
is in principe ook de regel maar er zijn altijd uitzonderingen te makenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan zal dat 't geweest zijn.
'Vroeger' ging altijd de nieuwste op slot in zo'n geval.
[..]
Als mijn nachtrust je om het even is, niet.
[..]
Misschien is het het overwegen waard.![]()
Ik vind het gewoon niet eerlijk !![]()
Ken 'm niet, maar goede vent.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:02 schreef Roceco het volgende:
[..]
Hij vindt dat we ons keihard moeten opstellen tegen totalitaire regime/midden-oosten en onze vrijheid verspreiden, als het vrije westen zijnde. bijvoorbeeld:
''Ik zal koste wat het kost Europese belangen verdedigen, of het nou in Nederland is of in het Midden-Oosten. Waarom? Omdat ik weet dat ik lekker kan slapen met de gedachte dat we heel veel vrijheid hebben in Europa en dat ook kunnen brengen naar andere landen.''
Niks mis mee, maar dan wel bijvoorbeeld dit posten:
''Ik wou dat er in Nederland een wet was voor landverraders die koste wat het kost de vijand verdedigen en zelfs hun fouten goedpraten. Dan zouden heel veel mensen in dit topic hun paspoort verliezen.''
En dat post ie dan als we een beetje tegengas geven tegen zijn pro-westerse mening
Dat concept is verloren gegaan met mijn vertrek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |