SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 5% gewijzigd door Crack_ op 15-05-2014 10:25:34 ]Baby darling doll face honey
Haha, zoiets dacht ik al. Onderaan de pagina maar boven je tekstvakje staat op dit moment 'nieuw topic' en 'stop volgen'. Als het topic vol is staat er ook 'open nieuw deel' daar klik je dan gewoon op en klaarquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:21 schreef KitKatChunky het volgende:
okay, ik snap niet helemaal hoe je een nieuw topic start
volgens mij drukte ik op de verkeerdequote:Op donderdag 15 mei 2014 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, zoiets dacht ik al. Onderaan de pagina maar boven je tekstvakje staat op dit moment 'nieuw topic' en 'stop volgen'. Als het topic vol is staat er ook 'open nieuw deel' daar klik je dan gewoon op en klaar.
Volgende keer beterquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
volgens mij drukte ik op de verkeerde
Ja, daar heb je ook gelijk in.. Wil graag iets andersquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zwart is zo... zwart...
Ik weet verder niet hoe je er uitziet en of het je zou staan
Donker rood/ bruin roodquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook gelijk in.. Wil graag iets anders..
jij hebt toch best een lichte huid he?quote:
Kleurspoeling om het een keertje te proberen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, waarom dan
[..]
Ja is wel mooi maar staat mij niet denk ik
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt toch best een lichte huid he?
zwart lijkt me dan ineens wel extreem
zou eerst eens een iets gematigder kleurtje proberen
Truequote:Op donderdag 15 mei 2014 10:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
zwart haar staat niet mooi bij 99,99 van de mensen die het zwart verven
Blond, niet super licht maar gewoon normaal denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Kleurspoeling om het een keertje te proberen?
Welke haarkleur heb je van nature?
waarom zwart? je kan toch ook iets van bruin doen? staat een stuk natuurlijkerquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
True. Ja, en ik wil ook niet zo'n doosje zijn die 't haar maar verft omdat 't bij die 1 procent wel mooi is en dat ik daarmee hoop dat 't dat bij mij ook wel zo is
. MAAR TOCH. Heb 't vet lang zwart gehad trouwens.. ga wel foto zoeken en kijken of ik dat mooi genoeg vind om 't nu weer te doen
..
Dan kan een licht bruinrood best leuk zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
True. Ja, en ik wil ook niet zo'n doosje zijn die 't haar maar verft omdat 't bij die 1 procent wel mooi is en dat ik daarmee hoop dat 't dat bij mij ook wel zo is
. MAAR TOCH. Heb 't vet lang zwart gehad trouwens.. ga wel foto zoeken en kijken of ik dat mooi genoeg vind om 't nu weer te doen
..
[..]
Blond, niet super licht maar gewoon normaal denk ik
Dat is niet stoer genoeg jeweetquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
waarom zwart? je kan toch ook iets van bruin doen? staat een stuk natuurlijker
Ja.. maar daarna wordt het altijd zo lelijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan kan een licht bruinrood best leuk zijn![]()
Kleurspoelingen zijn altijd handig voor dit soort dingen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet stoer genoeg jeweet
[..]
Ja.. maar daarna wordt het altijd zo lelijk
Ga nog wel over nadenken maar denk eigenlijk toch niet dat ik het ga doen. Vond verven altijd een rot klus en 't kost veel geld en alles.
Fair enoughquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:42 schreef Crack_ het volgende:
Ja sorry hoor, 't lijkt me wel tof maar in praktijk is 't maar kut.
doe ook een stuk gekleurd haarquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:42 schreef Crack_ het volgende:
Ja sorry hoor, 't lijkt me wel tof maar in praktijk is 't maar kut.
Neeeeeeee.quote:
Ja oke, ik dacht meteen aan gekke kleurenquote:
Ja ik ga 't al niet doen.. Lijkt me super tof alles maar eigenlijk te veel werkquote:
En als je het er weer uit wil is dat echt een hel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja oke, ik dacht meteen aan gekke kleuren
[..]
Ja ik ga 't al niet doen.. Lijkt me super tof alles maar eigenlijk te veel werk.
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:54 schreef Fera het volgende:
[..]
En als je het er weer uit wil is dat echt een hel.
Ik heb het zelf ook een soort van zwart gehad, met rode gloed erover. Best mooi, maar moest helemaal ontkleurd worden toen ik het zat was.quote:
hoeft niet per sequote:Op donderdag 15 mei 2014 10:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja oke, ik dacht meteen aan gekke kleuren
Oh, is dat je eigen haarkleur?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook een soort van zwart gehad, met rode gloed erover. Best mooi, maar moest helemaal ontkleurd worden toen ik het zat was.![]()
Heb nu bijna helemaal m'n eigen kleur weer, zonder verf. Ik schrok er wel van hoe donker dat eigenlijk is. Volgens mij was ik vroeger blonder.
Bwheeequote:Op donderdag 15 mei 2014 10:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk, uitgaande van de foto in je fobo, dat zwart je niet zal staan.
Echt hoor. Je moet het natuurlijk gewoon doen als je wil maar je vroeg om een mening, dat is die van mij.quote:
Ja, er zit nog wat lichtblond in, maar het is bijna helemaal uitgegroeid. Aan de ene kant denk ik: "Blegh, saaie kleur weer", maar aan de andere kant is het zo fijn dat ik geen conditioner nodig heb nu. Ik kam er zo doorheen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, is dat je eigen haarkleur?![]()
Hahahahhaah, surpriseeeeeeeee
[..]
Bwheee
Hey sof.quote:
Ja, daar ben ik ook blij meequote:Op donderdag 15 mei 2014 11:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Echt hoor. Je moet het natuurlijk gewoon doen als je wil maar je vroeg om een mening, dat is die van mij.
slechtquote:
Mja, verven is gewoon echt kut veel werk. Nog geen eens het verven meer maar alles wat erbij komtquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, er zit nog wat lichtblond in, maar het is bijna helemaal uitgegroeid. Aan de ene kant denk ik: "Blegh, saaie kleur weer", maar aan de andere kant is het zo fijn dat ik geen conditioner nodig heb nu. Ik kam er zo doorheen.
Jij ziet er niet saai uit hoor, laat ik het zo zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, verven is gewoon echt kut veel werk. Nog geen eens het verven meer maar alles wat erbij komt.
En dat saaie heb ik ook. Ik wil er gewoon uit zien zoals ik me voel en ben oid maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Ziet ze er wel spannend uit?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ziet er niet saai uit hoor, laat ik het zo zeggen.
Ik zie niks saaisquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, verven is gewoon echt kut veel werk. Nog geen eens het verven meer maar alles wat erbij komt.
En dat saaie heb ik ook. Ik wil er gewoon uit zien zoals ik me voel en ben oid maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Zo kijk ik niet naar vrouwen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet ze er wel spannend uit?
[ afbeelding ]
Haha, wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ziet er niet saai uit hoor, laat ik het zo zeggen.
Jij kunt niet beoordelen. Nouja kun je misschien wel maar dat moet irl voor een geheel beeld.quote:
Ik kan wel beoordelenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij kunt niet beoordelen. Nouja kun je misschien wel maar dat moet irl voor een geheel beeld.
Ja, hoe leg ik dat uit ...quote:
Ik vind andere vrouwen niet snel spannend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen dat juist deden
Oh, wat dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik kan wel beoordelen
Misschien kan ik op het moment niet zo'n goed oordeel geven alleen
Oh op die manier, thanksquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, hoe leg ik dat uit ...Je hebt geen saai uiterlijk, je zou mij sowieso wel opvallen tussen andere mensen. Sommige mensen zijn echt 13 uit een dozijn en zou ik niet opmerken, maar bij jou heb ik dat niet.
Eensch met deze dame.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, hoe leg ik dat uit ...Je hebt geen saai uiterlijk, je zou mij sowieso wel opvallen tussen andere mensen. Sommige mensen zijn echt 13 uit een dozijn en zou ik niet opmerken, maar bij jou heb ik dat niet.
Ik bedoel, ik kan best een oordeel geven. Of je er waarde aan moet hechten is een weer een andere kwestiequote:Op donderdag 15 mei 2014 11:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wat dan?
[..]
Oh op die manier, thanks.
Maar ik weet nog niet of mijn uiterlijk is wie ik ben ofzo. Ja, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Je voelt hoe je zelf bent en dat wil je ook uitstralen in je uiterlijk, ik iig. En ik weet op dit moment niet of mijn uiterlijk uitstraat hoe ik ben ofzo. Jaja, snapje
Helder toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik weet nog niet of mijn uiterlijk is wie ik ben ofzo. Ja, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Je voelt hoe je zelf bent en dat wil je ook uitstralen in je uiterlijk, ik iig. En ik weet op dit moment niet of mijn uiterlijk uitstraat hoe ik ben ofzo. Jaja, snapje
Ik snap je heel goed, ik heb dat zelf ook wel. Vroeger voelde ik me echt fijn in mijn goth-achtige kleertjes, dat was toen echt ''mij''. Maar nu weet ik niet meer zo goed meer wat bij me past, dus draag ik van alles wat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wat dan?
[..]
Is dat zo'n staafje die op twee plekken door je oor heen zit?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:14 schreef Fera het volgende:
Ik zou wel graag meer piercings in m'n oren willen.Soms zit ik echt een tijdje met trots te kijken naar m'n industrial. Heb er nog steeds geen spijt van.
Wat houd je tegen om ze te laten zetten?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:14 schreef Fera het volgende:
Ik zou wel graag meer piercings in m'n oren willen.Soms zit ik echt een tijdje met trots te kijken naar m'n industrial. Heb er nog steeds geen spijt van.
Oh, ja ik geloof ook wel dat je een oordeel kunt geven maar op dit moment gaat het over een oordeel over gewoon in 't geheel en alles en dat kun je alleen irl zien denk ik. Nouja, je ziet ook zeker wat op internet enzo maar het grootste deel toch irlquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik kan best een oordeel geven. Of je er waarde aan moet hechten is een weer een andere kwestie
Maar als je het niet eens bent met je uitstraling kan je daar ook wat aan doen me je kleding/houding/accesoires o.i.d. ?
Dat is ook zo ja. Ik droeg altijd neuspiercing ringetje en daar voel ik me al 10000000000 keer crackie bij dan met een knopjequote:Op donderdag 15 mei 2014 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helder toch?
Ik denk dat iedereen wel zoiets heeft, al wordt je op sommige plekken toch wel wat beperkt in welke mate je jezelf kunt uiten.
Jaa, vroeger kon ook nog gewoon alles! Zo lastigquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap je heel goed, ik heb dat zelf ook wel. Vroeger voelde ik me echt fijn in mijn goth-achtige kleertjes, dat was toen echt ''mij''. Maar nu weet ik niet meer zo goed meer wat bij me past, dus draag ik van alles wat.Ik weet wel dat ik me in broeken veel fijner voel dan in rokjes. Maar sommige jurkjes staan me dan wel weer heel goed.
Jep. Ik vind 'm nog steeds prachtig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Is dat zo'n staafje die op twee plekken door je oor heen zit?
Geen geld.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om ze te laten zetten?
Ben er toevallig momenteel over aan het lezen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja. Ik droeg altijd neuspiercing ringetje en daar voel ik me al 10000000000 keer crackie bij dan met een knopje. Maarja met stage alles doe ik toch maar niet
Ik zou misschien nog wel een keer een tunnel willen proberen haha. Maar ik heb verder geen piercings en ben bang dat het niet bij me pastquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Ik vind 'm nog steeds prachtig.Hij zit er inmiddels vier jaar. Maar ik wil ook wel wat in m'n andere oor. Niet zo'n zelfde, maar gewoon twee of drie knopjes.
ezellquote:
Klopt.. En ik zou ook het liefst gewoon gekke dingen doen. Allemaal kleurtjes in mn haar, dont give a damn alles. Blauw roze rood ALLES! Maarja, dan neemt niemand me meer serieus en dat is wel mn bedoeling.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het leven is te kort om je overal druk over te maken!
Ik vind tunnels niet echt mooi.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zou misschien nog wel een keer een tunnel willen proberen haha. Maar ik heb verder geen piercings en ben bang dat het niet bij me past
Feer, ik heb een romhack van Pokémon Black waarop alle 649 te vangen zijn.quote:
Dan moet je zoeken naar een goede balans daar tussenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt.. En ik zou ook het liefst gewoon gekke dingen doen. Allemaal kleurtjes in mn haar, dont give a damn alles. Blauw roze rood ALLES! Maarja, dan neemt niemand me meer serieus en dat is wel mn bedoeling.
Vind dat echt gewoon veel mooierquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er toevallig momenteel over aan het lezen.Freedom to fashion identities.
Weet je ook wat het is aan het ringetje dat je meer jezelf doet voelen?
Niet eens een fire red hack waar er 649 te vangen zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, ik heb een romhack van Pokémon Black waarop alle 649 te vangen zijn.
Whoa, tof.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, ik heb een romhack van Pokémon Black waarop alle 649 te vangen zijn.
hoe gaat hetquote:
nu vraag ik mij af wat mensen bij mij denkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het gewoon fijn als mensen kunnen zien wat voor type persoon je bent.
goedquote:
Heb Feebas gevangen, probeer nu Milotic te krijgen.quote:
FireRedquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Niet eens een fire red hack waar er 649 te vangen zijn
Mja, dat kan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind dat echt gewoon veel mooier.
Past gewoon meer bij mn gevoel ofzo ja geen idee
Vraag je dat nooit aan de mensen om je heen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
nu vraag ik mij af wat mensen bij mij denken![]()
Wat voor type persoon ben ik dan volgens jou?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:23 schreef Crack_ het volgende:
Hoe vaak gaat dat in 1x goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:23 schreef Crack_ het volgende:
Feebas moet je toch die pokéblocks voeren of zo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb Feebas gevangen, probeer nu Milotic te krijgen.Maar weet niet nog niet hoe.
[..]
FireRed
[..]
Mja, dat kan.
Zie je dat zelf bij veel andere mensen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:23 schreef Crack_ het volgende:
school en werkquote:
nee?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag je dat nooit aan de mensen om je heen?
bwhahahahaquote:
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 15 mei 2014 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor type persoon ben ik dan volgens jou?
Nou goed natuurlijk niet maar vaak krijg je wel een beetje impressie die vaak klopt. Wordt alleen nog wat verder uitgebreid enzo enzo. Het zegt niks over karakter natuurlijkquote:
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie je dat zelf bij veel andere mensen?
Oh, ja dat moet je vragen joh.. als je 't echt wil weten iigquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
school en werk
zin in vanavond?
[..]
nee?
oh ik werkquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
school en werk
zin in vanavond?
[..]
nee?
haha wtf crackquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik bedacht me gisteren sowieso dat ik echt bijzonder weinig heb gekeken naar hoe iedereen eruit ziet terwijl ik dat normaal wel altijd doe?!Zal volgende keer beter kijken
. Heb ook geen idee wat voor schoenen iedereen droeg terwijl ik dat altijd moet weten
![]()
.
[..]
Oh, ja dat moet je vragen joh.. als je 't echt wil weten iig.
Ik droeg All stars en Fokkie droeg Vans. Ik let nooit op schoenen, maar eerder ging het toevallig over zijn Vans, dus vandaar dat ik heb gekeken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik bedacht me gisteren sowieso dat ik echt bijzonder weinig heb gekeken naar hoe iedereen eruit ziet terwijl ik dat normaal wel altijd doe?!Zal volgende keer beter kijken
. Heb ook geen idee wat voor schoenen iedereen droeg terwijl ik dat altijd moet weten
![]()
.
[..]
Nou goed natuurlijk niet maar vaak krijg je wel een beetje impressie die vaak klopt. Wordt alleen nog wat verder uitgebreid enzo enzo. Het zegt niks over karakter natuurlijk.
[..]
Ja.
[..]
Oh, ja dat moet je vragen joh.. als je 't echt wil weten iig.
Watquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
haha wtf crack
en ja, ga ik eens een keer doen... ben wel benieuwd
En happy dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik droeg All stars en Fokkie droeg Vans. Ik let nooit op schoenen, maar eerder ging het toevallig over zijn Vans, dus vandaar dat ik heb gekeken.
dat valt wel mee tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik moet drie avonden achter elkaar
maar mooiwel even laten weten hoe het ging hoor
jailbait is per definitie lekker. Anders zou de verleiding er niet zijnquote:
Geen idee welk merk. Zijn altijd dezelfde.quote:
Dat zit ni in Black. Dus er is een andere methode, maar we vinden het wel uit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Feebas moet je toch die pokéblocks voeren of zo?
Denk dat de meeste mensen het wel onbewust doen, dat je op die manier mensen uitzoekt die bij je passen.quote:
En ik dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik droeg All stars en Fokkie droeg Vans. Ik let nooit op schoenen, maar eerder ging het toevallig over zijn Vans, dus vandaar dat ik heb gekeken.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zit ni in Black. Dus er is een andere methode, maar we vinden het wel uit.
Misschien een waterstone ofzo.
[..]
Denk dat de meeste mensen het wel onbewust doen, dat je op die manier mensen uitzoekt die bij je passen.
Maar ik heb nog nooit bewust naar iemand gekeken op die manier.
quote:Evolving Feebas within the 5th Generation is much easier. In addition to the evolution via its Beauty Stat, Black & White have added a new method of evolution, bringing it in line with previous Pokémon. Here, a new item, the Clean Scale is introduced. When you attach the Clean Scale to Feebas and trade it to another game, Feebas will evolve thus making the whole issue from the previous two generations inert.
And that thus ends the mystery of Feebas, how to get it and how to evolve it.
Geen idee, sorry.quote:
Ohquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee welk merk. Zijn altijd dezelfde.
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zit ni in Black. Dus er is een andere methode, maar we vinden het wel uit.
Misschien een waterstone ofzo.
[..]
Denk dat de meeste mensen het wel onbewust doen, dat je op die manier mensen uitzoekt die bij je passen.
Maar ik heb nog nooit bewust naar iemand gekeken op die manier.
Bruine schoenen toch?quote:
Is een hack, zonder ruilen dus.quote:
Ik heb ook geen idee.quote:
Ja maar, is het dan wel mogelijk in die hack? Kun je niet beter gewoon Milotic vangen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een hack, zonder ruilen dus.
Maar niet opzoeken en zeggen, wil het zelf uitvinden.Dat is het leuke aan zo'n spel.
[..]
Ik heb ook geen idee.
Ik dacht wel dat Crack gympjes aanhad.
Batman.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet alleen nog dat Kaneel een tshirt droeg van iets. Superheld ofzo?!Nintendo?! Iets geels met vaag iets alsof 't beetje was uitgevaagd. En van fokkie weet ik dat ie een spijkerbroek droeg en de rest.. ja echt gewoon géén idee. Ohja, en Fera jouw jas weet ik ook nog wel
. Zo beetje beige gadget jas
Het is sowieso mogelijk maar ze zullen het wel verandert hebben. Goeie kans dat het of leveling of een stone is gewordenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja maar, is het dan wel mogelijk in die hack? Kun je niet beter gewoon Milotic vangen?
Kan het me niet voorstellen. Dat zijn nette schoenen voor onder een pak.quote:
Batman shirt onder zwart overhemd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet alleen nog dat Kaneel een tshirt droeg van iets. Superheld ofzo?!Nintendo?! Iets geels met vaag iets alsof 't beetje was uitgevaagd. En van fokkie weet ik dat ie een spijkerbroek droeg en de rest.. ja echt gewoon géén idee. Ohja, en Fera jouw jas weet ik ook nog wel
Ik heb weinig verstand van hacks.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het is sowieso mogelijk maar ze zullen het wel verandert hebben. Goeie kans dat het of leveling of een stone is geworden
jij droeg een zwarte broek met wit t-shirt en dan vans toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Ben Milotic nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja maar, is het dan wel mogelijk in die hack? Kun je niet beter gewoon Milotic vangen?
Ik droeg nep allstars met studs-achtige dingen in de vorm van sterretjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een hack, zonder ruilen dus.
Maar niet opzoeken en zeggen, wil het zelf uitvinden.Dat is het leuke aan zo'n spel.
[..]
Ik heb ook geen idee.
Ik dacht wel dat Crack gympjes aanhad.
Oh, nieuwe kopenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Batman.
Mijn jas is trouwens stuk. Beetje uitgescheurd bij m'n oksel.
Jaaa, nicequote:Op donderdag 15 mei 2014 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Dat zijn nette schoenen voor onder een pak.
[..]
Batman shirt onder zwart overhemd.
Neequote:Op donderdag 15 mei 2014 11:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij droeg een zwarte broek met wit t-shirt en dan vans toch?
Misschien ook maar eens zo'n hack spelen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben Milotic nog niet tegengekomen.
Ja, misschien zaterdag eens kijken. Moet toch nog een broek terugbrengen die niet helemaal mooi stond. Meteen even voor een jas kijken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik droeg nep allstars met studs-achtige dingen in de vorm van sterretjes
[..]
Oh, nieuwe kopen. Zijn bijna geen leuke jassen deze zomer heb ik het idee
Waar koop jij meestal kleren?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens zo'n hack spelen.Lijkt me wel grappig om dingen te ontdekken.
[..]
Ja, misschien zaterdag eens kijken. Moet toch nog een broek terugbrengen die niet helemaal mooi stond. Meteen even voor een jas kijken.
Primark, H&M, schoenen vaak bij de Bristol. Beetje goedkoop omdat ik niet veel heb. Maar vroeger ging ik naar de Blue Moon in Nijmegen, daar hebben ze van die alternatieve kleding. Zo mooi. ART is ook echt een toffe winkel, maar zo duur.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik droeg nep allstars met studs-achtige dingen in de vorm van sterretjes
Zeker. Ineens verrast worden door een vol team van 6, dubble battle bij gym 2.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens zo'n hack spelen.Lijkt me wel grappig om dingen te ontdekken.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het enige wat klopt was de zwarte broek.
quote:
Even op internet gekeken, ziet er indd leuk uit die winkels die je noemtquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Primark, H&M, schoenen vaak bij de Bristol. Beetje goedkoop omdat ik niet veel heb. Maar vroeger ging ik naar de Blue Moon in Nijmegen, daar hebben ze van die alternatieve kleding. Zo mooi. ART is ook echt een toffe winkel, maar zo duur.
What the hell man, ik droeg echt 0,0 witquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wit shirtje met kleurig bloesje dacht ik. En donkere spijkerbroek.
En lichtblauwe eastpak.
[..]
Zeker. Ineens verrast worden door een vol team van 6, dubble battle bij gym 2.
quote:
Fokkie had grijs vest aan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij was fok-it licht blauw gekleed en droeg happy wel een wit t-shirt ding toch?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
What the hell man, ik droeg echt 0,0 wit. En kleurig vest ja hmhm
Hep droeg een bruine hoody met zwarte letters.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij was fok-it licht blauw gekleed en droeg happy wel een wit t-shirt ding toch?
Ik keek vooral naar d'r haar want het zat zo leuk.quote:
quote:
Hahahaha, gaat lekker zegquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep droeg een bruine hoody met zwarte letters.
Fokkie had een grijze longsleeve.
Jaquote:
Oh echt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik keek vooral naar d'r haar want het zat zo leuk.
Tot nu toe is mijn kledinggeheugen het beste, denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha, gaat lekker zeg.
[..]
Ja.
[..]
Oh echt?![]()
![]()
![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot nu toe is mijn kledinggeheugen het beste, denk ik.
Ja, echt.
Ja, een beetje bordeaux rood.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker![]()
.
Nou oke, nog één poging. Had jij iets donker bruin/rood achtig vest iets aan?
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Yess, voor de rest geen idee.
Volgende keer moeten we maar eerst modeshow loopje doen
"doing my sexy walk on the catwalk, cuz i'm too sexy for my shirt"quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Yess, voor de rest geen idee.
Volgende keer moeten we maar eerst modeshow loopje doen
Ik ga zo hard winnen.quote:
Mijn geheugen is snot, dus ik doe mee voor spek en bonen.quote:
Van tevoren opgeven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn geheugen is snot, dus ik doe mee voor spek en bonen.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
"doing my sexy walk on the catwalk, cuz i'm too sexy for my shirt"
etc etc
jaaaaquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je dan zo'n sjerp om en een kroontje op?
quote:
Me alvast indekken voor als ik verlies tochquote:
Om 7 uur lag ik nog half in coma.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Me alvast indekken voor als ik verlies toch
Wel vanmorgen om 7 uur ofzo weer een quizje gedaan.
Alle 196 vlaggen van de wereld. Kwam tot 86%.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Om 7 uur lag ik nog half in coma.Naja ... Ik stond om kwart over 8 op.
Zo'n rare droom gehad.
Hmmm, best wel awkward om te vertellen eigenlijk.quote:
Vertelquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, best wel awkward om te vertellen eigenlijk.
Ik DM wel even.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, best wel awkward om te vertellen eigenlijk.
Gschikt voor mijn ogen?quote:
Oh, niet mooi?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het OP-plaatje toch weer ietwat zorgelijk. Ik stel het scheren maar even uit
Kreng.quote:
Wel.quote:
Wat is deze ...quote:
Ik heb wel ontvangen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is deze ...Even kijken hoor, had wel wat gestuurd.
Ik had 'm naar mezelf gestuurd.quote:
Je denkt gewoon dat jij Krek bent.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had 'm naar mezelf gestuurd.
#epischefaal
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef Crack_ het volgende:
Had dat ook ooit op wintersport. Ging ik meisje in naast me knuffelen omdat ik over iemand droomde. Mocht haar niet
![]()
Die andere twee sliepen in de woonkamer.. Dus diegene die 't langst opbleven in de woonkamer. Nou, dat ben ik nietquote:
Maar knuffelen is altijd goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef Crack_ het volgende:
Had dat ook ooit op wintersport. Ging ik meisje in naast me knuffelen omdat ik over iemand droomde. Mocht haar niet
![]()
Kut is dat ... Achteraf voel je je dan heel vreemd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Boh, wanneer zie je Aldo weer?quote:
Hehehe. Hoe kwam je er achter dat je haar knuffelde?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die andere twee sliepen in de woonkamer.. Dus diegene die 't langst opbleven in de woonkamer. Nou, dat ben ik niet.
Gewoon blij zijn dat 't bij knuffelen bleef hahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Kut is dat ... Achteraf voel je je dan heel vreemd.
"HAHAHAHA MAARTJE WEET JE TROUWENS WAT JE VANNACHT DEED HAHAHAH!?1?!1!!?1?!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh, wanneer zie je Aldo weer?
[..]
Hehehe. Hoe kwam je er achter dat je haar knuffelde?
Hahaha,quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon blij zijn dat 't bij knuffelen bleef haha
Dat sowieso.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon blij zijn dat 't bij knuffelen bleef haha
Lijkt me erg raar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"HAHAHAHA MAARTJE WEET JE TROUWENS WAT JE VANNACHT DEED HAHAHAH!?1?!1!!?1?!![]()
![]()
"
quote:
En dat je er gewoon níks meer van weetquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso.Mijn god.
Moet er niet aan denken.
Mjaquote:
hahaha, sorry ik moet echt hard lachen maar ik vind 't ook wel heel sneuquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel paar keer gehad dat ik iemand wilde knuffelen in mijn slaap, maar er niemand naast me lag.
Helemaal in paniek door de dekens woelen op zoek naar mijn meisje en niks vinden
Het monster onder je bed heeft haar gepaktquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel paar keer gehad dat ik iemand wilde knuffelen in mijn slaap, maar er niemand naast me lag.
Helemaal in paniek door de dekens woelen op zoek naar mijn meisje en niks vinden
Ach, is ook wel een beetje grappig achteraf.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, sorry ik moet echt hard lachen maar ik vind 't ook wel heel sneu
Wat is er met Johannes Harson?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell in het topic tijd voor Johnny Haarzoon
Rollen omdraaien. Het bedrijf heeft jou nodig in plaats van andersom. Om vervolgens punt gewijs je grootsheid uit te schrijven.quote:
Oh, vakanties zijn wel shitjequote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, is ook wel een beetje grappig achteraf.
Maar op dat moment blinde paniek.
Ik geloof dat ze toen op vakantie was in Japan.
Awwwwww.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Telt dat als vreemdgaan, als het in je slaap gebeurt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dat je er gewoon níks meer van weet
Ik zeg neequote:Op donderdag 15 mei 2014 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwwwww.
[..]
Telt dat als vreemdgaan, als het in je slaap gebeurt?
"Ja maar ik dacht dat jij het wasquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwwwww.
[..]
Zou me wel immens schuldig en smerig voelen.quote:
Probeer dat maar eens uit te leggen. Tering.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Ja maar ik dacht dat jij het was"
Ik vind het maar een vreemde gang van zaken, maar zo zie je maar dat het vreemd kan gaan xDquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwwwww.
[..]
Godverdomme wat flauw.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemde gang van zaken, maar zo zie je maar dat het vreemd kan gaan xD
Man, man, man wat hilarisch. Ik stop maar weer even op mijn hoogtepunt.
Was ook echt 5 weken ofzoquote:
Ik zou het denk ik niet gelovenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens uit te leggen. Tering.
Ja, moet je toch niet aan denkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou me wel immens schuldig en smerig voelen.
Ik ook niet hoor, als iemand het mij zou vertellen. Maar ik word ook snel genoeg wakker denk ik. Kan me niet voorstellen dat je in je slaap veel verder kunt gaan dan een aanraking/knuffel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ook echt 5 weken ofzo
[..]
Ik zou het denk ik niet geloven
Niet zonder flink gedrogeerd te zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, als iemand het mij zou vertellen. Maar ik word ook snel genoeg wakker denk ik. Kan me niet voorstellen dat je in je slaap veel verder kunt gaan dan een aanraking/knuffel.
Geen idee waar je precies op doelt, maar dat staat er denk ik los van.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Niet zonder flink gedrogeerd te zijn
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee waar je precies op doelt, maar dat staat er denk ik los van.
en toen zei ik:quote:Kan me niet voorstellen dat je in je slaap veel verder kunt gaan dan een aanraking/knuffel.
alsin, alleen als je gedrogeerd bent wordt je niet meer wakker als iemand echt aan je zitquote:Niet zonder flink gedrogeerd te zijn
Het ging niet om de persoon die aangeraakt wordt, maar om de persoon die aanraakt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
[..]
en toen zei ik:
[..]
alsin, alleen als je gedrogeerd bent wordt je niet meer wakker als iemand echt aan je zit
Oh, dan had het moeten zijn: "niet zonder iemand eerste te drogeren"quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging niet om de persoon die aangeraakt wordt, maar om de persoon die aanraakt.
Naja, het punt is eigenlijk ... Soms doe je dingen in je slaap waarvan je later denkt: "WTF, waarom deed ik dat?" Ik denk dat als ik iemand zou zoenen in m'n slaap (geen idee of dat überhaupt kan), dat al onder vreemdgaan zou scharen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh, dan had het moeten zijn: "niet zonder iemand eerste te drogeren"
Ik doe nog wel eens random het licht aan in mijn slaap, en loop wel eens een rondje. Maar zodra je gestoord wordt in je slaap(wandelen) wordt je bijna direct wakker, dus als de ander jou aanraakt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, het punt is eigenlijk ... Soms doe je dingen in je slaap waarvan je later denkt: "WTF, waarom deed ik dat?" Ik denk dat als ik iemand zou zoenen in m'n slaap (geen idee of dat überhaupt kan), dat al onder vreemdgaan zou scharen.
Een ex van mij deed dat ook. Uit het niets het licht aan. Ik helemaal wakker schrikken en vragen wat er aan de hand was. Dan stond hij daar even stil, een paar seconden en werd dan pas wakker.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik doe nog wel eens random het licht aan in mijn slaap, en loop wel eens een rondje. Maar zodra je gestoord wordt in je slaap(wandelen) wordt je bijna direct wakker, dus als de ander jou aanraakt.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks, niks. Dit topic miste gewoon wat Jurriaan Kalezoon invloeden
Bij slaapwandelen is dat een beetje raar, maar dan kan je best snel wakker worden. Je lichaam gaat ook op de autopiloot en als je dan opeens aangeraakt wordt dan kan je lichaam daar niet meer op reageren en dan wordt je wakker . (dat had ik dan iig)quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Een ex van mij deed dat ook. Uit het niets het licht aan. Ik helemaal wakker schrikken en vragen wat er aan de hand was. Dan stond hij daar even stil, een paar seconden en werd dan pas wakker.
Maar is dat altijd zo, dat je bij aanraking wakker wordt?
Hmmm, apart. Ik heb dus alleen gehad dat ik dus droomde dat de persoon naast me iemand anders was en dat ik die toen aanraakte en dacht: "Dit klopt niet, dit voelt niet zoals zou moeten" en eigenlijk door die gedachte wakker werd. Maar ik heb verder ook nooit echt geslaapwandeld, volgens mij.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Bij slaapwandelen is dat een beetje raar, maar dan kan je best snel wakker worden. Je lichaam gaat ook op de autopiloot en als je dan opeens aangeraakt wordt dan kan je lichaam daar niet meer op reageren en dan wordt je wakker . (dat had ik dan iig)
Ik had wel vaak dat m'n moeder dan binnen kwam en me dingen ging vragen en dan gaf ik blijkbaar antwoord en ging ik weer slapen...
Ik slaap ook veel te diep voor dat soort dingenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, apart. Ik heb dus alleen gehad dat ik dus droomde dat de persoon naast me iemand anders was en dat ik die toen aanraakte en dacht: "Dit klopt niet, dit voelt niet zoals zou moeten" en eigenlijk door die gedachte wakker werd. Maar ik heb verder ook nooit echt geslaapwandeld, volgens mij.
Ik tegenwoordig maar vaagjes. Vanochtend dus toevallig wel, maar meer omdat het zo ongemakkelijk was. Maar vroeger had ik een dagboek voor mijn dromen en ik schreef ze gewoon op zodra ik wakker was. Wel grappig om dat terug te lezen. En hoe vaker je het doet, hoe beter je wordt en hoe meer je onthoudt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik slaap ook veel te diep voor dat soort dingenonthoud ook nooit wat ik droom.
Ik heb nog nooit echt over FOK!kers gedroomd. Niet zozeer dat er een link met FOK! was.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sommige dromen onthoud je wel.
Maar ik heb een tijd te vaak over FOK!kers gedroomd. Een teken dat ik maar wat minder moest posten.
Desalniettemin word je door mij behoorlijk afgemaaktquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ik heb een tijd te vaak over FOK!kers gedroomd. Een teken dat ik maar wat minder moest posten.
Waar kun je dat zien?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Desalniettemin word je door mij behoorlijk afgemaakt
[ afbeelding ]
Wat gebeurde er dan in je droom?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Cool! Thanks.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Desalniettemin word je door mij behoorlijk afgemaakt
[ afbeelding ]
Mja, van alles he? Meerdere dromen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan in je droom?
Nachtmerries?quote:
Geen idee wie die nummer één is eigenlijk. Nooit gezien.quote:
Oh, ik hoopte op een spannend verhaal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede maand voor FOK! was dat, zo te zien. Wat een bazen.
[..]
Mja, van alles he? Meerdere dromen.
Soms was het gewoon dat iemand aanwezig was, soms wat meer.
Ik heb wel eens seksdromen gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte op een spannend verhaal.
Voornamelijk in VBL geloof ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee wie die nummer één is eigenlijk. Nooit gezien.
"Spannend"quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte op een spannend verhaal.
Care to share?quote:
VBL. Dat probeer ik te mijden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voornamelijk in VBL geloof ik.
[..]
"Spannend"het zijn dromen.
Ach, die zijn er ook wel, maar ga ik niet hier zo neergooien. Straks voelen mensen zich nog ongemakkelijk.
Nee, het was een ongemakkelijke droomquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Care to share?
[..]
VBL. Dat probeer ik te mijden.
DM?quote:
Vertel, hou je niet in.quote:
Saai.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
"Spannend"het zijn dromen.
Ach, die zijn er ook wel, maar ga ik niet hier zo neergooien. Straks voelen mensen zich nog ongemakkelijk.
Is alweer een tijd geleden. Maar was niet heel kinky of zo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel, hou je niet in.
[..]
Saai.
Ja, he, niet iedereen gaat er even goed mee omquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel, hou je niet in.
[..]
Saai.
Misschien vanavond.... moet werken....quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks voelen mensen zich nog ongemakkelijk.
Klinkt wel leuk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien vanavond.... moet werken....
Maar ging over een groep fokkers en slapen in een herberg. Geen idee waarom we daar zaten overigens
Je deed een seksuele toenaderingspoging en werd afgewezen? Kan niet anders dit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien vanavond.... moet werken....
Maar ging over een groep fokkers en slapen in een herberg. Geen idee waarom we daar zaten overigens
Sorry Chai, heb geen erotische dromen over jou gehad.quote:
Klinkt als elke baan die ik heb gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:27 schreef Chai het volgende:
Ik droomde laatst dat ik een slaaf was. En weet niet meer welk werk we moesten doen, maar ik was een van de traagsten en het lukte me niet om het sneller te doen
kreeg je zweepslagen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:27 schreef Chai het volgende:
Ik droomde laatst dat ik een slaaf was. En weet niet meer welk werk we moesten doen, maar ik was een van de traagsten en het lukte me niet om het sneller te doen
Is dat niet gewoon een droom over onzekerheid?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:27 schreef Chai het volgende:
Nu pas wakker?quote:
Nee was al eerder wakker, maar ben op de een of andere rare manier zo moequote:
Slecht geslapen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee was al eerder wakker, maar ben op de een of andere rare manier zo moelig nog in bed
en m'n ogen doen pijn
ik ga dood denk ik
Niet eensquote:
Ja, faalangst denk ik. Heb ook geregeld zulke dromen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een droom over onzekerheid?
Ik heb de hele week nog niet gesport. Werd ook elke dag vermoeid wakker.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet eensen vandaag is m'n sportdag, kijk er nu al tegenop
Ik heb heel vaak "WTF" dromen. Die onthoud ik juist meestal wel en schrijf ik op.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vannacht ook al raar geslapen, iedere keer hele vage dromen, waardoor ik steeds wakker werd. Afwisselend dromen waarbij ik dacht 'WTF? Wat is dit?' waardoor ik wakker werd (niet echt nachtmerries maar ook niet echt prettig) en daarna weer een droom die weer erg grappig was waardoor ik met een grote grijns weer wakker werd. Ik kan er alleen geen een herinneren
Ik onthou normaal gesproken bijna al mijn dromen wel, of in ieder geval het 'onderwerp'. Maar nu kan ik het alleen in het hokje 'prettig' of 'niet prettig' plaatsenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak "WTF" dromen. Die onthoud ik juist meestal wel en schrijf ik op.
Normaal gaan mijn faalangstdromen er over dat ik er een paar uur van tevoren er achter kom dat ik moet vertrekken (vakantie of iets anders wat veel voorbereiding nodig heeftquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, faalangst denk ik. Heb ook geregeld zulke dromen.
ik weet er meestal helemaal niks meer vanquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik onthou normaal gesproken bijna al mijn dromen wel, of in ieder geval het 'onderwerp'. Maar nu kan ik het alleen in het hokje 'prettig' of 'niet prettig' plaatsen
Je kan het oefenen hè?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet er meestal helemaal niks meer van
Altijd mooi hoe de tijd verloopt in dromen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Normaal gaan mijn faalangstdromen er over dat ik er een paar uur van tevoren er achter kom dat ik moet vertrekken (vakantie of iets anders wat veel voorbereiding nodig heeft) en dan wordt het een race tegen de klok. Ik maak nooit mee of ik het daadwerkelijk gehaald heb of niet.
Je kan het ook weer 'uitzetten'quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien wil ik dat niet, maar dat weet je pas als je het hebt geoefend
Als je mijn dromen hebt moet je dat niet willenquote:
Laatst gedroomd dat ik wakker werd en dingen ging doen en me daarna realiseerde dat ik nog sliep, en weer wakker werd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:47 schreef Fera het volgende:
Ik droom ook heel vaak dat ik me verslaap en dan te laat kom op m'n werk. Dan word ik met bonzend hart wakker, spring ik soms m'n bed uit en realiseer me dan dat het nog veel te vroeg is of dat ik (zoals tegenwoordig) geen werk heb.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:47 schreef Fera het volgende:
Dan word ik met bonzend hart wakker, spring ik soms m'n bed uit en realiseer me dan dat ik geen werk heb.
Wow, damn ...quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef Fok-it het volgende:
Tijdje gehad dat ik droomde dat ik m'n vader wilde vermoorden en soms ook echt een poging waagde
Ja, dat je eigenlijk een hele dag beleefd, superproductief bent en dan word je wakker ...quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatst gedroomd dat ik wakker werd en dingen ging doen en me daarna realiseerde dat ik nog sliep, en weer wakker werd.
Toen werd ik wakker en was ik in de war waarom ik die dingen nog niet gedaan had.
Dat heb ik ook gehad met een ex, en die ex bleek op dezelfde nacht ook hele tijd wakker te hebben gelegen met die gedachte, zo bizar..quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow, damn ...Wel eens gedroomd dat geliefden van mij waren omgekomen en ik echt kapot was van verdriet. Zo blij toen ik ze die dag gewoon zag.
Hoe is de band met je vader?
[..]
Ja, dat je eigenlijk een hele dag beleefd, superproductief bent en dan word je wakker ...
Dat is sowieso waar. Ook wakker.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:51 schreef Fascination het volgende:
En altijd zonder broek ergens lopen, he. Och och och.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef Fok-it het volgende:
Tijdje gehad dat ik droomde dat ik m'n vader wilde vermoorden en soms ook echt een poging waagde
Ik heb wel eens een zeer realistische droom gehad dat m'n vader was overleden. Toen ik toen midden in de nacht wakker werd was ik echt zwaar verdrietig, ik was ervan overtuigd dat m'n vader er niet meer was.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow, damn ...Wel eens gedroomd dat geliefden van mij waren omgekomen en ik echt kapot was van verdriet. Zo blij toen ik ze die dag gewoon zag.
Hoe is de band met je vader?
[..]
Ja, dat je eigenlijk een hele dag beleefd, superproductief bent en dan word je wakker ...
Dat is wel enigszins creepy ...quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad met een ex, en die ex bleek op dezelfde nacht ook hele tijd wakker te hebben gelegen met die gedachte, zo bizar..
Ja altijd stroef geweest, laatste tijd wel wat beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |