school en werkquote:
nee?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag je dat nooit aan de mensen om je heen?
bwhahahahaquote:
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 15 mei 2014 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor type persoon ben ik dan volgens jou?
Nou goed natuurlijk niet maar vaak krijg je wel een beetje impressie die vaak klopt. Wordt alleen nog wat verder uitgebreid enzo enzo. Het zegt niks over karakter natuurlijkquote:
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie je dat zelf bij veel andere mensen?
Oh, ja dat moet je vragen joh.. als je 't echt wil weten iigquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
school en werk
zin in vanavond?
[..]
nee?
oh ik werkquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
school en werk
zin in vanavond?
[..]
nee?
haha wtf crackquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik bedacht me gisteren sowieso dat ik echt bijzonder weinig heb gekeken naar hoe iedereen eruit ziet terwijl ik dat normaal wel altijd doe?!Zal volgende keer beter kijken
. Heb ook geen idee wat voor schoenen iedereen droeg terwijl ik dat altijd moet weten
![]()
.
[..]
Oh, ja dat moet je vragen joh.. als je 't echt wil weten iig.
Ik droeg All stars en Fokkie droeg Vans. Ik let nooit op schoenen, maar eerder ging het toevallig over zijn Vans, dus vandaar dat ik heb gekeken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik bedacht me gisteren sowieso dat ik echt bijzonder weinig heb gekeken naar hoe iedereen eruit ziet terwijl ik dat normaal wel altijd doe?!Zal volgende keer beter kijken
. Heb ook geen idee wat voor schoenen iedereen droeg terwijl ik dat altijd moet weten
![]()
.
[..]
Nou goed natuurlijk niet maar vaak krijg je wel een beetje impressie die vaak klopt. Wordt alleen nog wat verder uitgebreid enzo enzo. Het zegt niks over karakter natuurlijk.
[..]
Ja.
[..]
Oh, ja dat moet je vragen joh.. als je 't echt wil weten iig.
Watquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
haha wtf crack
en ja, ga ik eens een keer doen... ben wel benieuwd
En happy dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik droeg All stars en Fokkie droeg Vans. Ik let nooit op schoenen, maar eerder ging het toevallig over zijn Vans, dus vandaar dat ik heb gekeken.
dat valt wel mee tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik moet drie avonden achter elkaar
maar mooiwel even laten weten hoe het ging hoor
jailbait is per definitie lekker. Anders zou de verleiding er niet zijnquote:
Geen idee welk merk. Zijn altijd dezelfde.quote:
Dat zit ni in Black. Dus er is een andere methode, maar we vinden het wel uit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Feebas moet je toch die pokéblocks voeren of zo?
Denk dat de meeste mensen het wel onbewust doen, dat je op die manier mensen uitzoekt die bij je passen.quote:
En ik dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik droeg All stars en Fokkie droeg Vans. Ik let nooit op schoenen, maar eerder ging het toevallig over zijn Vans, dus vandaar dat ik heb gekeken.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zit ni in Black. Dus er is een andere methode, maar we vinden het wel uit.
Misschien een waterstone ofzo.
[..]
Denk dat de meeste mensen het wel onbewust doen, dat je op die manier mensen uitzoekt die bij je passen.
Maar ik heb nog nooit bewust naar iemand gekeken op die manier.
quote:Evolving Feebas within the 5th Generation is much easier. In addition to the evolution via its Beauty Stat, Black & White have added a new method of evolution, bringing it in line with previous Pokémon. Here, a new item, the Clean Scale is introduced. When you attach the Clean Scale to Feebas and trade it to another game, Feebas will evolve thus making the whole issue from the previous two generations inert.
And that thus ends the mystery of Feebas, how to get it and how to evolve it.
Geen idee, sorry.quote:
Ohquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee welk merk. Zijn altijd dezelfde.
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zit ni in Black. Dus er is een andere methode, maar we vinden het wel uit.
Misschien een waterstone ofzo.
[..]
Denk dat de meeste mensen het wel onbewust doen, dat je op die manier mensen uitzoekt die bij je passen.
Maar ik heb nog nooit bewust naar iemand gekeken op die manier.
Bruine schoenen toch?quote:
Is een hack, zonder ruilen dus.quote:
Ik heb ook geen idee.quote:
Ja maar, is het dan wel mogelijk in die hack? Kun je niet beter gewoon Milotic vangen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een hack, zonder ruilen dus.
Maar niet opzoeken en zeggen, wil het zelf uitvinden.Dat is het leuke aan zo'n spel.
[..]
Ik heb ook geen idee.
Ik dacht wel dat Crack gympjes aanhad.
Batman.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet alleen nog dat Kaneel een tshirt droeg van iets. Superheld ofzo?!Nintendo?! Iets geels met vaag iets alsof 't beetje was uitgevaagd. En van fokkie weet ik dat ie een spijkerbroek droeg en de rest.. ja echt gewoon géén idee. Ohja, en Fera jouw jas weet ik ook nog wel
. Zo beetje beige gadget jas
Het is sowieso mogelijk maar ze zullen het wel verandert hebben. Goeie kans dat het of leveling of een stone is gewordenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja maar, is het dan wel mogelijk in die hack? Kun je niet beter gewoon Milotic vangen?
Kan het me niet voorstellen. Dat zijn nette schoenen voor onder een pak.quote:
Batman shirt onder zwart overhemd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet alleen nog dat Kaneel een tshirt droeg van iets. Superheld ofzo?!Nintendo?! Iets geels met vaag iets alsof 't beetje was uitgevaagd. En van fokkie weet ik dat ie een spijkerbroek droeg en de rest.. ja echt gewoon géén idee. Ohja, en Fera jouw jas weet ik ook nog wel
Ik heb weinig verstand van hacks.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het is sowieso mogelijk maar ze zullen het wel verandert hebben. Goeie kans dat het of leveling of een stone is geworden
jij droeg een zwarte broek met wit t-shirt en dan vans toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Ben Milotic nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja maar, is het dan wel mogelijk in die hack? Kun je niet beter gewoon Milotic vangen?
Ik droeg nep allstars met studs-achtige dingen in de vorm van sterretjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een hack, zonder ruilen dus.
Maar niet opzoeken en zeggen, wil het zelf uitvinden.Dat is het leuke aan zo'n spel.
[..]
Ik heb ook geen idee.
Ik dacht wel dat Crack gympjes aanhad.
Oh, nieuwe kopenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Batman.
Mijn jas is trouwens stuk. Beetje uitgescheurd bij m'n oksel.
Jaaa, nicequote:Op donderdag 15 mei 2014 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Dat zijn nette schoenen voor onder een pak.
[..]
Batman shirt onder zwart overhemd.
Neequote:Op donderdag 15 mei 2014 11:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij droeg een zwarte broek met wit t-shirt en dan vans toch?
Misschien ook maar eens zo'n hack spelen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben Milotic nog niet tegengekomen.
Ja, misschien zaterdag eens kijken. Moet toch nog een broek terugbrengen die niet helemaal mooi stond. Meteen even voor een jas kijken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik droeg nep allstars met studs-achtige dingen in de vorm van sterretjes
[..]
Oh, nieuwe kopen. Zijn bijna geen leuke jassen deze zomer heb ik het idee
Waar koop jij meestal kleren?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens zo'n hack spelen.Lijkt me wel grappig om dingen te ontdekken.
[..]
Ja, misschien zaterdag eens kijken. Moet toch nog een broek terugbrengen die niet helemaal mooi stond. Meteen even voor een jas kijken.
Primark, H&M, schoenen vaak bij de Bristol. Beetje goedkoop omdat ik niet veel heb. Maar vroeger ging ik naar de Blue Moon in Nijmegen, daar hebben ze van die alternatieve kleding. Zo mooi. ART is ook echt een toffe winkel, maar zo duur.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik droeg nep allstars met studs-achtige dingen in de vorm van sterretjes
Zeker. Ineens verrast worden door een vol team van 6, dubble battle bij gym 2.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens zo'n hack spelen.Lijkt me wel grappig om dingen te ontdekken.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het enige wat klopt was de zwarte broek.
quote:
Even op internet gekeken, ziet er indd leuk uit die winkels die je noemtquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Primark, H&M, schoenen vaak bij de Bristol. Beetje goedkoop omdat ik niet veel heb. Maar vroeger ging ik naar de Blue Moon in Nijmegen, daar hebben ze van die alternatieve kleding. Zo mooi. ART is ook echt een toffe winkel, maar zo duur.
What the hell man, ik droeg echt 0,0 witquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wit shirtje met kleurig bloesje dacht ik. En donkere spijkerbroek.
En lichtblauwe eastpak.
[..]
Zeker. Ineens verrast worden door een vol team van 6, dubble battle bij gym 2.
quote:
Fokkie had grijs vest aan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij was fok-it licht blauw gekleed en droeg happy wel een wit t-shirt ding toch?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
What the hell man, ik droeg echt 0,0 wit. En kleurig vest ja hmhm
Hep droeg een bruine hoody met zwarte letters.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij was fok-it licht blauw gekleed en droeg happy wel een wit t-shirt ding toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |