Ben er toevallig momenteel over aan het lezen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja. Ik droeg altijd neuspiercing ringetje en daar voel ik me al 10000000000 keer crackie bij dan met een knopje. Maarja met stage alles doe ik toch maar niet
Ik zou misschien nog wel een keer een tunnel willen proberen haha. Maar ik heb verder geen piercings en ben bang dat het niet bij me pastquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Ik vind 'm nog steeds prachtig.Hij zit er inmiddels vier jaar. Maar ik wil ook wel wat in m'n andere oor. Niet zo'n zelfde, maar gewoon twee of drie knopjes.
ezellquote:
Klopt.. En ik zou ook het liefst gewoon gekke dingen doen. Allemaal kleurtjes in mn haar, dont give a damn alles. Blauw roze rood ALLES! Maarja, dan neemt niemand me meer serieus en dat is wel mn bedoeling.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het leven is te kort om je overal druk over te maken!
Ik vind tunnels niet echt mooi.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zou misschien nog wel een keer een tunnel willen proberen haha. Maar ik heb verder geen piercings en ben bang dat het niet bij me past
Feer, ik heb een romhack van Pokémon Black waarop alle 649 te vangen zijn.quote:
Dan moet je zoeken naar een goede balans daar tussenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt.. En ik zou ook het liefst gewoon gekke dingen doen. Allemaal kleurtjes in mn haar, dont give a damn alles. Blauw roze rood ALLES! Maarja, dan neemt niemand me meer serieus en dat is wel mn bedoeling.
Vind dat echt gewoon veel mooierquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er toevallig momenteel over aan het lezen.Freedom to fashion identities.
Weet je ook wat het is aan het ringetje dat je meer jezelf doet voelen?
Niet eens een fire red hack waar er 649 te vangen zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, ik heb een romhack van Pokémon Black waarop alle 649 te vangen zijn.
Whoa, tof.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, ik heb een romhack van Pokémon Black waarop alle 649 te vangen zijn.
hoe gaat hetquote:
nu vraag ik mij af wat mensen bij mij denkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het gewoon fijn als mensen kunnen zien wat voor type persoon je bent.
goedquote:
Heb Feebas gevangen, probeer nu Milotic te krijgen.quote:
FireRedquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Niet eens een fire red hack waar er 649 te vangen zijn
Mja, dat kan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind dat echt gewoon veel mooier.
Past gewoon meer bij mn gevoel ofzo ja geen idee
Vraag je dat nooit aan de mensen om je heen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
nu vraag ik mij af wat mensen bij mij denken![]()
Wat voor type persoon ben ik dan volgens jou?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:23 schreef Crack_ het volgende:
Hoe vaak gaat dat in 1x goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:23 schreef Crack_ het volgende:
Feebas moet je toch die pokéblocks voeren of zo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb Feebas gevangen, probeer nu Milotic te krijgen.Maar weet niet nog niet hoe.
[..]
FireRed
[..]
Mja, dat kan.
Zie je dat zelf bij veel andere mensen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:23 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |