SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 5% gewijzigd door Crack_ op 15-05-2014 10:25:34 ]Baby darling doll face honey
Haha, zoiets dacht ik al. Onderaan de pagina maar boven je tekstvakje staat op dit moment 'nieuw topic' en 'stop volgen'. Als het topic vol is staat er ook 'open nieuw deel' daar klik je dan gewoon op en klaarquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:21 schreef KitKatChunky het volgende:
okay, ik snap niet helemaal hoe je een nieuw topic start
volgens mij drukte ik op de verkeerdequote:Op donderdag 15 mei 2014 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, zoiets dacht ik al. Onderaan de pagina maar boven je tekstvakje staat op dit moment 'nieuw topic' en 'stop volgen'. Als het topic vol is staat er ook 'open nieuw deel' daar klik je dan gewoon op en klaar.
Volgende keer beterquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
volgens mij drukte ik op de verkeerde
Ja, daar heb je ook gelijk in.. Wil graag iets andersquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zwart is zo... zwart...
Ik weet verder niet hoe je er uitziet en of het je zou staan
Donker rood/ bruin roodquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook gelijk in.. Wil graag iets anders..
jij hebt toch best een lichte huid he?quote:
Kleurspoeling om het een keertje te proberen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, waarom dan
[..]
Ja is wel mooi maar staat mij niet denk ik
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt toch best een lichte huid he?
zwart lijkt me dan ineens wel extreem
zou eerst eens een iets gematigder kleurtje proberen
Truequote:Op donderdag 15 mei 2014 10:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
zwart haar staat niet mooi bij 99,99 van de mensen die het zwart verven
Blond, niet super licht maar gewoon normaal denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Kleurspoeling om het een keertje te proberen?
Welke haarkleur heb je van nature?
waarom zwart? je kan toch ook iets van bruin doen? staat een stuk natuurlijkerquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
True. Ja, en ik wil ook niet zo'n doosje zijn die 't haar maar verft omdat 't bij die 1 procent wel mooi is en dat ik daarmee hoop dat 't dat bij mij ook wel zo is
. MAAR TOCH. Heb 't vet lang zwart gehad trouwens.. ga wel foto zoeken en kijken of ik dat mooi genoeg vind om 't nu weer te doen
..
Dan kan een licht bruinrood best leuk zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
True. Ja, en ik wil ook niet zo'n doosje zijn die 't haar maar verft omdat 't bij die 1 procent wel mooi is en dat ik daarmee hoop dat 't dat bij mij ook wel zo is
. MAAR TOCH. Heb 't vet lang zwart gehad trouwens.. ga wel foto zoeken en kijken of ik dat mooi genoeg vind om 't nu weer te doen
..
[..]
Blond, niet super licht maar gewoon normaal denk ik
Dat is niet stoer genoeg jeweetquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
waarom zwart? je kan toch ook iets van bruin doen? staat een stuk natuurlijker
Ja.. maar daarna wordt het altijd zo lelijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan kan een licht bruinrood best leuk zijn![]()
Kleurspoelingen zijn altijd handig voor dit soort dingen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet stoer genoeg jeweet
[..]
Ja.. maar daarna wordt het altijd zo lelijk
Ga nog wel over nadenken maar denk eigenlijk toch niet dat ik het ga doen. Vond verven altijd een rot klus en 't kost veel geld en alles.
Fair enoughquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:42 schreef Crack_ het volgende:
Ja sorry hoor, 't lijkt me wel tof maar in praktijk is 't maar kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |