doe ook een stuk gekleurd haarquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:42 schreef Crack_ het volgende:
Ja sorry hoor, 't lijkt me wel tof maar in praktijk is 't maar kut.
Neeeeeeee.quote:
Ja oke, ik dacht meteen aan gekke kleurenquote:
Ja ik ga 't al niet doen.. Lijkt me super tof alles maar eigenlijk te veel werkquote:
En als je het er weer uit wil is dat echt een hel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja oke, ik dacht meteen aan gekke kleuren
[..]
Ja ik ga 't al niet doen.. Lijkt me super tof alles maar eigenlijk te veel werk.
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:54 schreef Fera het volgende:
[..]
En als je het er weer uit wil is dat echt een hel.
Ik heb het zelf ook een soort van zwart gehad, met rode gloed erover. Best mooi, maar moest helemaal ontkleurd worden toen ik het zat was.quote:
hoeft niet per sequote:Op donderdag 15 mei 2014 10:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja oke, ik dacht meteen aan gekke kleuren
Oh, is dat je eigen haarkleur?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook een soort van zwart gehad, met rode gloed erover. Best mooi, maar moest helemaal ontkleurd worden toen ik het zat was.![]()
Heb nu bijna helemaal m'n eigen kleur weer, zonder verf. Ik schrok er wel van hoe donker dat eigenlijk is. Volgens mij was ik vroeger blonder.
Bwheeequote:Op donderdag 15 mei 2014 10:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk, uitgaande van de foto in je fobo, dat zwart je niet zal staan.
Echt hoor. Je moet het natuurlijk gewoon doen als je wil maar je vroeg om een mening, dat is die van mij.quote:
Ja, er zit nog wat lichtblond in, maar het is bijna helemaal uitgegroeid. Aan de ene kant denk ik: "Blegh, saaie kleur weer", maar aan de andere kant is het zo fijn dat ik geen conditioner nodig heb nu. Ik kam er zo doorheen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, is dat je eigen haarkleur?![]()
Hahahahhaah, surpriseeeeeeeee
[..]
Bwheee
Hey sof.quote:
Ja, daar ben ik ook blij meequote:Op donderdag 15 mei 2014 11:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Echt hoor. Je moet het natuurlijk gewoon doen als je wil maar je vroeg om een mening, dat is die van mij.
slechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |