je voelt je dan ook heel slimquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Aliens, zwarte gaten, parallelle werelden, wat was het begin, waar is het eind en wat daarna, tijdreizen etc zijn de beste gesprekken
Hoog, vooral in de cos, geweaun om te plagenquote:
Is niet te vergelijken want bij eerdere RLS werd de COS wat strenger gemod. Geen idee, als je naar de index gaat zie je helemaal onderaan archieven, daar kan je oude RLS terugvinden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aantal SCen bij een RLS ofzo, dat is de beste vergelijking denk ik?
lol kon je toen nog zelf door baggeren?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is niet te vergelijken want bij eerdere RLS werd de COS wat strenger gemod. Geen idee, als je naar de index gaat zie je helemaal onderaan archieven, daar kan je oude RLS terugvinden.
Ik heb (of had) overigens het snelste topic van FOK op mijn naam staan.![]()
ABOdingetje.
Of koop een boek of docu over quantumfysicaquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:13 schreef isax het volgende:
[..]
je voelt je dan ook heel slim![]()
soms zou ik nog best wel drugs willen doen
No wayquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is niet te vergelijken want bij eerdere RLS werd de COS wat strenger gemod. Geen idee, als je naar de index gaat zie je helemaal onderaan archieven, daar kan je oude RLS terugvinden.
Ik heb (of had) overigens het snelste topic van FOK op mijn naam staan.![]()
ABOdingetje.
lol dat is een fakertquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
No way
DGK / sc NR 479 Rimmen is 2008
FOT / [ABO] Recordpoging.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kon je toen nog zelf door baggeren?
Maar het gaat niet om de COS maar de SC!
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
FOT / [ABO] Recordpoging.
Ja maar als er meer slowchat wordt toegestaan in een de COS loopt de SC natuurlijk heel anders.
Ik weet het niet, ik ben te lui om in de archieven te duiken maar ik denk dat bij DGK de SC misschien wel meer delen had dan de COS. Maar dat is een blinde gok.
Ja niet in mijn eentje natuurlijk. Maar als TS.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
No way
DGK / sc NR 479 Rimmen is 2008
oh vind het juist wel chill niet te drukquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
FOT / [ABO] Recordpoging.
Ja maar als er meer slowchat wordt toegestaan in een de COS loopt de SC natuurlijk heel anders.
Ik weet het niet, ik ben te lui om in de archieven te duiken maar ik denk dat bij DGK de SC misschien wel meer delen had dan de COS. Maar dat is een blinde gok.
Ik eauk kreeg hulp vooral van ianquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja niet in mijn eentje natuurlijk. Maar als TS.
Ja die kon ook baggeren ja.quote:
The good ol timesquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die kon ook baggeren ja.
In dat recordpoging topic had ik maar een paar post, toen was hij vol.
Wie is/was DeOop? Die kloon kwam hier laatst binnenquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien post hij wel onder een kloontje.
Ja, jij was er niet bij, toch?quote:
Geen idee van wie die kloon is, ik wist het wel eens maar vergeet dat soort dingen altijd weer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie is/was DeOop? Die kloon kwam hier laatst binnen
Mr. Kloon ging iedereen uitschelden, maar heel toevallig was jij er niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee van wie die kloon is, ik wist het wel eens maar vergeet dat soort dingen altijd weer.
Maar Opaatje ken je wel toch?
lol niet echt, een rls van fok ofzo?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee van wie die kloon is, ik wist het wel eens maar vergeet dat soort dingen altijd weer.
Maar Opaatje ken je wel toch?
goed bezig! waarom stop je er niet helemaal mee?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:27 schreef isax het volgende:
[..]
moest met mijn puffer stoppen dus even zo min mogelijk
Er waren toen veel rellen in de sc en we zaten niet in hetzelfde kamp maar ik heb echt gelachen met hem. Voor mij is het leuk om te baggeren etc en ben niet zo serieus als de meeste streamers en fokkers, ik kijk zelfs niet eens streams of het programma. En ian kan goed baggeren. Net als Lobasca die mis ik ook, en nmns of willem jozef dat waren ook helden op fokquote:
Al die kloons schelden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mr. Kloon ging iedereen uitschelden, maar heel toevallig was jij er niet.![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al die kloons schelden.
Ik ben het niet in ieder geval. En ik weet het ook serieus echt niet meer. Alleen Sly weet ik maar dat zal ik nooit zeggen.
omdat ik ben eigenlijk een stres roker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
goed bezig! waarom stop je er niet helemaal mee?
wie organiseerde dat danquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een Haagse voetbal kijkende opa. Met een webcam.
iemand heeft dat in zijn onder dingetje staan dus ik was nieuwschierig en even gekekenquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een Haagse voetbal kijkende opa. Met een webcam.
wat versta jij onder baggeren dan, daar wordt ik ook wel eens van beschuldigtquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Er waren toen veel rellen in de sc en we zaten niet in hetzelfde kamp maar ik heb echt gelachen met hem. Voor mij is het leuk om te baggeren etc en ben niet zo serieus als de meeste streamers en fokkers, ik kijk zelfs niet eens streams of het programma. En ian kan goed baggeren. Net als Lobasca die mis ik ook, en nmns of willem jozef dat waren ook helden op fok
Ik weet ook wie sly is denk ik, kan je dm op de ipad ikzie geen knop ervoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al die kloons schelden.
Ik ben het niet in ieder geval. En ik weet het ook serieus echt niet meer. Alleen Sly weet ik maar dat zal ik nooit zeggen.
PearlBitch ja, zo zag ik het ook ffquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef isax het volgende:
[..]
iemand heeft dat in zijn onder dingetje staan dus ik was nieuwschierig en even gekeken
snapte er geen hol van
Ik ben milder geworden, want ik vind gert en lies te liefquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
wat versta jij onder baggeren dan, daar wordt ik ook wel eens van beschuldigt
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik ben milder geworden, want ik vind gert en lies te lief
PB.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
wie organiseerde dat danen jullie cosjes leggen over opa?
Er valt ook niet zo heel erg veel aan te begrijpen verder.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef isax het volgende:
[..]
iemand heeft dat in zijn onder dingetje staan dus ik was nieuwschierig en even gekeken
snapte er geen hol van
Nee sorry, dat zal ik ook via DM nooit zeggen. Of wil je een foto van je busje sturen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik weet ook wie sly is denk ik, kan je dm op de ipad ikzie geen knop ervoor
ik stuur jouw wie ik denk dat t is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee sorry, dat zal ik ook via DM nooit zeggen. Of wil je een foto van je busje sturen?
Je wordt gewoon oud.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik ben milder geworden, want ik vind gert en lies te lief
Pmquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
met welke fokkers heb jij allemaal een fysieke relatie gehad?
Gaat je niets aan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
met welke fokkers heb jij allemaal een fysieke relatie gehad?
Valt mee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol jij hebt ook een mooi ritmeslaap je ook lang uit of nie?
waarover?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik kreeg er serieus een keer een hele dm over
eeeeven zoeken. momentje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij kreeg een DM over mijn liefdesleven? Stuur eens door?
Ok, doe maar via PM.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:45 schreef isax het volgende:
[..]
eeeeven zoeken. momentje.
ik zat toen eigenlijk alleen maar in de cos dus wilde je er niet mee lastig vallen.
En wij dan!??! he bah al dat sneaky gedoe achter de DM, ik doe dat vrijwel nooitquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, doe maar via PM.
Nu begrijp ik het wel want mijn liefdesleven is ontzettend boeiend natuurlijk maar ik ben wel benieuwd.
Natuurlijk doe jij dat nooit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
En wij dan!??! he bah al dat sneaky gedoe achter de DM, ik doe dat vrijwel nooit
en wat doe je dan met mij?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
En wij dan!??! he bah al dat sneaky gedoe achter de DM, ik doe dat vrijwel nooit
nou vertel over de DM over je liefdeslevenquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vertel je eerder vanavond net dat we dat niet eens kunnen.
je lijkt wel een wijf.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
nou vertel over de DM over je liefdesleven
dan lijk ik op een vent.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
juist niet, die doen alles achter je rug om
16 negers.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
nou vertel over de DM over je liefdesleven
klinkt goed!quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
16 negers.
8 keer hangen in de startkabels.
23 blanke jongens tussen de 12-50. Hoi.
2 Aziaten..
Yvonne (Anders was ik geen mod natuurlijk)
Nee natuurlijk niet.
Oh, en wij wisten maar van 1 neger. Verdulleme Lies!quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
16 negers.
2 Aziaten..
Nee natuurlijk niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms denk ik dat Joezi het buitenechtelijk voortbrengsel van Ian is...quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien post hij wel onder een kloontje.
ha mootie! gezellig dat je nog even bent, jij bent ook vaak laat?!quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, en wij wisten maar van 1 neger. Verdulleme Lies!
haha lies helpppp wie is dit nou weer?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Joezi het buitenechtelijk voortbrengsel van Ian is...
Heb ik ook wel eens gedacht, vluchtig. En Babu. Maar ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Joezi het buitenechtelijk voortbrengsel van Ian is...
Oh jee, ja. Nachtmens pur sang.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
ha mootie! gezellig dat je nog even bent, jij bent ook vaak laat?!
Ssst! Ik ben een FOK!slet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, en wij wisten maar van 1 neger. Verdulleme Lies!
al een tijdje. ik vind dat ze maar de hunger games na moeten doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Mijn belangstelling voor Utopia begint toch wat minder te worden. Hebben jullie daar geen last van?
en wat is nou het leukste?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
16 negers.
2 Aziaten..
Nee natuurlijk niet.
Een jaar is ook wel erg lang voor zo'n programma.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef isax het volgende:
[..]
al een tijdje. ik vind dat ze maar de hunger games na moeten doen.
Ja maar dat is normaal. Iedereen heeft die dipjes, hoop ik. Want een jaar vol overgave kijken is niet gezond.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Mijn belangstelling voor Utopia begint toch wat minder te worden. Hebben jullie daar geen last van?
lol ik vind het vaag, al die dubbele personages en spionnen die alles weten.. ik vind het eng liesquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedacht, vluchtig. En Babu. Maar ja.
Wie ben jij nu weer?
Toch hield ik het bij DGK langer vol.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat is normaal. Iedereen heeft die dipjes, hoop ik. Want een jaar vol overgave kijken is niet gezond.
En ga niet op vakantie want dan is het helemaal hard werken om er weer in te komen.
Het is ook weinig lachen he. Bij DGK lag ik soms dubbel van het lachen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:22 schreef isax het volgende:
bij utopia is het ook steeds het zelfde liedje.
Vroegah wat gepost hier..quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedacht, vluchtig. En Babu. Maar ja.
Wie ben jij nu weer?
als billy al 12 uur loopt te janken aan een stuk word ik zelf triestquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is ook weinig lachen he. Bij DGK lag ik soms dubbel van het lachen.
Ja denk je? Ik weet het echt niet meer. Ik weet wel dat ik toen ook veeeeeeeeeeel klaagde over saaie streams. Alleen herinner ik me nu vooral de heftige momenten. Vergeet niet dat DGK veel langer duurde he? Bijna 2 jaar en we zitten nu op een maand of 5.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toch hield ik het bij DGK langer vol.
Gewoon ff de garde erdoor raggen..quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik vind het vaag, al die dubbele personages en spionnen die alles weten.. ik vind het eng lies
Dat is voor mijn tijd geweest denk ik. De namen ken ik wel natuurlijk maar deze rel zegt me niets.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Vroegah wat gepost hier..
Ook nog overgelopen naar VOL en zelfs nog samen met een paar andere gekken oa Ian, Kleinzusje, Soury, Nachtzuster (die zag ik net in de COS) NMNS en niet te vergeten Veulen (die uiteindelijk een heule echte permaban kreeg omfat ze Yvonne over de rooie kreeg) een ander "tijdelijk forum" opgericht omdat we mot hadden hier over het beleid tav de COS enzo.
Ofzoiets, ergens lang geleden weetjewel..
Dat mag ook natuurlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hey liesje
typte ik eer per ongeluk 'hey liefje'
Was een serieuze typoquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag ook natuurlijk.
Maar je bent niet de eerste met deze grap.
Niet!quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
me too, hoe combineer jij dat met werk?
identify yourself!quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Niet gelijk schreeuwen als een speenvarken..
Ja, alles oké hieroquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sssst. Laat me in die waan.
Alles goed? Lang niet meer hier gezien en daar ook niet. ')
Zijn gangetje, goed genoeg voor mij. Maar de zomer komt er weer aan, dan verwacht ik weer op mijn vrolijkst te zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, alles oké hieromet jou dan?
En ik ben idd al een tijdje niet meer in SC's geweest
Weet ook niet meer precies of het nou bij DGK was of nog daarvoor bij een BB.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is voor mijn tijd geweest denk ik. De namen ken ik wel natuurlijk maar deze rel zegt me niets.
Lekker zonnen op je zonnepanelenquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn gangetje, goed genoeg voor mij. Maar de zomer komt er weer aan, dan verwacht ik weer op mijn vrolijkst te zijn.
Dat was tijdens DGK, maar is helemaal langs me heen gegaan op de een of andere manier. Of na DGK zelfs.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Weet ook niet meer precies of het nou bij DGK was of nog daarvoor bij een BB.
Maar de rel viel ook een beetje in het niet bij al het geoh/gebekvecht destijds.
En niet te vergeten al het grenzeloos slappe gelul en gedoe.
Er zitten en zaten hier users die niet helemaal okselfris zijn zal ik maar zeggen.
Nee joh?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Weet ook niet meer precies of het nou bij DGK was of nog daarvoor bij een BB.
Maar de rel viel ook een beetje in het niet bij al het geoh/gebekvecht destijds.
En niet te vergeten al het grenzeloos slappe gelul en gedoe.
Er zitten en zaten hier users die niet helemaal okselfris zijn zal ik maar zeggen.
aww okayquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Neuh, op mijn reden om niet te werken hoef je niet jaloers te zijn.
Strand.quote:
Maar het zijn allemaal kansloze figuren..quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh?
Ik denk altijd maar dat iedereen zijn eigen reden heeft om op een forum rond te hangen. Je hebt ze in alle soorten en maten.
Het lijkt zo makkelijk he om een mooie song te maken. Waarom hoor je tegenwoordig dan zoveel KLOTE muziek.quote:
Sam Cooke - Wonderful worldquote:
pffff ik dacht echt dat er een vliegje op mn scherm zat...quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:42 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Maar het zijn allemaal kansloze figuren..
Staat mij ook bij DGK.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was tijdens DGK, maar is helemaal langs me heen gegaan op de een of andere manier. Of na DGK zelfs.
Jaah dat klopt, was destijds alleen nog wat groen en kon me ook nog wel kwaad maken om en op sommige users van bedenkelijk allooi.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh?
Ik denk altijd maar dat iedereen zijn eigen reden heeft om op een forum rond te hangen. Je hebt ze in alle soorten en maten.
Volgens mij is het een vlo.. , maar dit account is eigenlijk al stokoud..quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
pffff ik dacht echt dat er een vliegje op mn scherm zat...Dat is de bedoeling ook zeker
quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Strand.
De geur van de duinen in de zomer.
Festivals all over the place.
Slippers..
Op een loeihete dag met mijn fototoestel op pad.
Zomer.
En jij bent een kloon van wie en waarom?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:47 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Volgens mij is het een vlo.. , maar dit account is eigenlijk al stokoud..
Je mot ff flink op dat scherm rammen en die !#@$%%^ vlieg helemaal plat slaanquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
pffff ik dacht echt dat er een vliegje op mn scherm zat...Dat is de bedoeling ook zeker
Toevallig had ik het er pas nog over met Deis en Leandra geloof ik. Tijdens het gros van die rellen was ik 'afwezig'. We hebben zelfs mijn posthistorie gecheckt. Ineens leek ik wel heel verdacht.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Staat mij ook bij DGK.
En het was ook een storm in een glas water.
Er speelde veel destijds, veel lol maar ook veel haat en nijd.
Het gedoe rond Lobasca was wel weird en bijv Hidi zat IP nummers van users te tracken in zijn lurk/kloonparanoia.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Mijn mooie stadje, 74 jaar geleden, voor eeuwig verminkt door de moffen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Invriezen! Wie wat bewaart, die heeft watquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:53 schreef mootie het volgende:
Maar ik heb vanavond wel weer een dode muis cadeau gekregen. Hoeraatjes!
die vind ik ook wel eens in mijn huisquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:53 schreef mootie het volgende:
Maar ik heb vanavond wel weer een dode muis cadeau gekregen. Hoeraatjes!
Ik zag net een topic in je Pohi en ik herinner me weer hoe dat forum heette, ik heb er wel over gehoord, van Ian geloof ik. En een topic dat VOL kwam rellen op FOK, prachtig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Staat mij ook bij DGK.
En het was ook een storm in een glas water.
Er speelde veel destijds, veel lol maar ook veel haat en nijd.
Het gedoe rond Lobasca was wel weird en bijv Hidi zat IP nummers van users te tracken in zijn lurk/kloonparanoia.
motie van wantrouwen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:59 schreef mootie het volgende:
Maaaar, vandaag zei mijn buurjongetje mijn naam voor het eerst.
Wij gingen altijd op vakantie naar de zee. Ik denk dat ik daarom zo geniet van de zomers hier, het voelt als vakantie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben aan zee opgegroeid dus voor mij hoeft het niet zo. Of het moeten mediterrane stranden zijn
Rotjeknor?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Je denkt er vast nog vaak aan terug. Hoe mooi het was en de afschuwelijke nachten van de bombardementen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Waar ging je (zoal) naartoe?quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij gingen altijd op vakantie naar de zee. Ik denk dat ik daarom zo geniet van de zomers hier, het voelt als vakantie.
Dan moet je wel stokoud zijn zo langzamerhand...quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je denkt er vast nog vaak aan terug. Hoe mooi het was en de afschuwelijke nachten van de bombardementen.
Ik vind die lichten wel heel tof, die de brandgrens ofzo aangeven.
Ik ben natuurlijk een tijd daarna geboren. Maar ik hou van historische steden en denk wel eens hoe mooi Rotterdam had kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je denkt er vast nog vaak aan terug. Hoe mooi het was en de afschuwelijke nachten van de bombardementen.
Ik vind die lichten wel heel tof, die de brandgrens ofzo aangeven.
Wat ik me kan herinneren is Heiloo/katwijk, Overveen en Domburg.quote:
Ik vond Domburg altijd tof, mooie herinneringen gemaakt. Voor het eerst op stap enzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's niet eens zo gek ver van waar ik vandaan kom(andere kant van het water)
tja vergeleken met hoe het nu is kan het alleen maar beter zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een tijd daarna geboren. Maar ik hou van historische steden en denk wel eens hoe mooi Rotterdam had kunnen zijn.
Ja me too, heb al wel een keer bijgesprongen, maar nu kijk ik nie vaak genoeg meerquote:Op woensdag 14 mei 2014 02:09 schreef Dottey het volgende:
Ik SV eigenlijk niet meer zoveel..
Dat komt eigenlijk omdat ik Heksje zoveel mis
ik huil altijd in haar PM, DM, FB en appjes..quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:09 schreef hugecooll het volgende:
Ik zie nog geen tranen, dus zo erg zal het niet zijn
uh-huhquote:Op woensdag 14 mei 2014 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond Domburg altijd tof, mooie herinneringen gemaakt. Voor het eerst op stap enzo.
En je doet het al maanden, waarvoor hulde. Even een dip is helemaal niet raar en voel je vooral niet bezwaard!quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:09 schreef Dottey het volgende:
Ik heb al een hele poos last van de stream. Het loopt steeds vast om de haverklap of ik word er uitgeknikkerd omdat er dan teveel ingelogd zijn of iets vaags.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja me too, heb al wel een keer bijgesprongen, maar nu kijk ik nie vaak genoeg meer
Ik ben blij te zien dat er eindelijk mensen zijn die zich ook zo vrij voelen om aan te vullenquote:Op woensdag 14 mei 2014 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En je doet het al maanden, waarvoor hulde. Even een dip is helemaal niet raar en voel je vooral niet bezwaard!
zelfde dillema. er is hier vast nog wat openquote:Op woensdag 14 mei 2014 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel of ik nog een ijsje ga halen bij het tankstation of dat ik beter ga slapen.
Ik ben bang dat ik de tankstation niet ga halen qua benzine...quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:16 schreef isax het volgende:
[..]
zelfde dillema. er is hier vast nog wat open
helemaal met de auto?quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel of ik nog een ijsje ga halen bij het tankstation of dat ik beter ga slapen.
ik kan met de benen wagen maar vind het ietsje te laat om alleen te lopen over de wallen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:17 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de tankstation niet ga halen qua benzine...
Hoezo?niemand die met je mee kan lopen? Heeft de crisis zo toegeslagen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan met de benen wagen maar vind het ietsje te laat om alleen te lopen over de wallen.
misschien wil iemand dan wel een ijsje voor je kopenquote:Op woensdag 14 mei 2014 02:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan met de benen wagen maar vind het ietsje te laat om alleen te lopen over de wallen.
Ik heb geen auto. Of rijbewijs. Wel een fiets, een 24/7 tankstation op een paar 100 meter en een Magnum White.quote:
Dat is wel makkelijk, een 24/7 station. Die van mij sluit om 23.00 uur.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb geen auto. Of rijbewijs. Wel een fiets, een 24/7 tankstation op een paar 100 meter en een Magnum White.Ik geef Chocodinges die schuld.
Me too en wat een toneelstuk was het vanavond weer menson!quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:09 schreef Dottey het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
Enzo!
Slaap lekker voor straks nachtmensen. Ik moet helaas een beetje aan mijn ritme werken, donderdag weer om 6:30 op. Na vrijdag weer uitslapen.
Doeg!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
16 negers.
2 Aziaten..
Nee natuurlijk niet.
Het is wel vaker zo uitbundig na de nominaties he. Ik herinner me dat toen Vanessa bij Joey in bed kruipte (kroop?) dat dat ook net na de nominaties was.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo, en nou eventjes rust.Lekker hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(kroop) Ja het was allemaal "spontaan" en dan zijn er nog mensen die in de Cos schrijven dat ze het netjes vinden dat Joey niet verder is gegaan!quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is wel vaker zo uitbundig na de nominaties he. Ik herinner me dat toen Vanessa bij Joey in bed kruipte (kroop?) dat dat ook net na de nominaties was.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:53 schreef Miek37 het volgende:
[..]
(kroop) Ja het was allemaal "spontaan" en dan zijn er nog mensen die in de Cos schrijven dat ze het netjes vinden dat Joey niet verder is gegaan!Die gast krijgt m echt niet omhoog van die zeekoe!
Oei, dat is vervelend. Ik denk ook wel eens; ik red het wel. Of: het is wel eens goed om een avondje niet te roken. Maar als dan de laatste sigaret op is dan baal ik wel.quote:
Heb nog wel maar dan moet ik naar beneden, heb zo'n electrisch draaidingie, geen puf meer voor dus we draaien Lennart...quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oei, dat is vervelend. Ik denk ook wel eens; ik red het wel. Of: het is wel eens goed om een avondje niet te roken. Maar als dan de laatste sigaret op is dan baal ik wel.
Heb jij BB's gekeken? Zat ooit zo'n meid in die ging een peuk draaien van een oud theezakkie!quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:59 schreef Braindead2000 het volgende:
En dan zit ik in de vuilnisbak tussen de etensresten te zoeken naar peuken.
Ik heb 1 BB overgeslagen geloof ik, de rest heb ik gezien incl De Bus en DGK.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:01 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Heb jij BB's gekeken? Zat ooit zo'n meid in die ging een peuk draaien van een oud theezakkie!
kellyquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb 1 BB overgeslagen geloof ik, de rest heb ik gezien incl De Bus en DGK.
Ik was op de bank in slaap gedonderd tijdens de Rijdende Rechter, booooooring!quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:03 schreef isax het volgende:
[..]kan niet slapen
![]()
niet zo gek als je 3 uur heb geslapen
Gek he, in elke RLS zijn er weer mensen die me mateloos irriteren terwijl je in het echte leven dat niet hebt.quote:
ik hang al veel te lang in me nestquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik was op de bank in slaap gedonderd tijdens de Rijdende Rechter, booooooring!![]()
Lig nu op bed met de tablet!
Ja die heb ik ook gezien. Ook een irritant wijf.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee was niet Kelly, kind was in verwachting, geen idee meer hoe ze heette.
Nou, heb ik IRL ook wel hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gek he, in elke RLS zijn er weer mensen die me mateloos irriteren terwijl je in het echte leven dat niet hebt.
Haha, ja die lange (goffer dat we al die namen niet meer weten) maar hij was stomverbaasd dat ze omgebouwd bleek te zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Toen met Kelly irriteerde ik me meer aan die gozer die met haar naar bed was geweest.
Ik heb me in 2008 hier ingeschreven en toen maar een paar keer gepost en sinds 3 maanden geleden kom ik hier vaker. Bij de vorige RLS's zat ik meestal in nieuwsgroepen te posten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:09 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Haha, ja die lange (goffer dat we al die namen niet meer weten) maar hij was stomverbaasd dat ze omgebouwd bleek te zijn.![]()
Heb jij altijd deze nick gehad?
Aah oke dan, was leuk hoor hier met de 1e BB, ik wist niet eens wat een forum was, internette nog via de telefoon, maar toen kreeg ik een rekening van 600 gulden!quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb me in 2008 hier ingeschreven en toen maar een paar keer gepost en sinds 3 maanden geleden kom ik hier vaker. Bij de vorige RLS's zat ik meestal in nieuwsgroepen te posten.
maar niet zo'n gore rokers stemquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Doorroken!! Je wilt toch een lagere stem?
Ik heb geen streamsquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:18 schreef Miek37 het volgende:
Hebben jullie nog streams aan? Iemand meldt in de Cos dat er een ambulance is?
dat is een photoshop denk ik (aan de reacties te zien)quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zie laatste post in de Cos, zie jij wat???
Aah oke, ik dacht ff dat Lot weg werd getakeld met een delirium.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Iedereen slaapt lekker niks aan de hand
Ik heb het niet helemaal gevolgd. Was Lot nou eerst bezig met Joey en toen met Laura?quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:22 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Aah oke, ik dacht ff dat Lot weg werd getakeld met een delirium.
Het is allemaal zo nep. Hij mag toch 3 uur per dag slapen ofzo. Non-stop is bij mij Non-stop.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:24 schreef isax het volgende:
ik ben 3fm aan het kijken
giel is toch ook gek he
Ik ben er nog wel even.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:25 schreef Miek37 het volgende:
Als ik lapo heb, ik open geen nwe hoor, ga nu toch maar even benee een paar peukies draaien of gaan jullie nou ineens allemaal naar je nest?
om de zoveel dagen. maar die gast gaat over dagje of 2 hallucineren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is allemaal zo nep. Hij mag toch 3 uur per dag slapen ofzo. Non-stop is bij mij Non-stop.
ik lig al in me nest. en niet roken in bed hequote:Op woensdag 14 mei 2014 03:25 schreef Miek37 het volgende:
Als ik lapo heb, ik open geen nwe hoor, ga nu toch maar even benee een paar peukies draaien of gaan jullie nou ineens allemaal naar je nest?
Ik heb wel eens stukjes gezien op Comedychannel. Ik vond het nou niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kom net de kroeg uitgerold en kijk deze bazen serie![]()
[ afbeelding ]
Ze hadden overduidelijk opdracht gekregen om de vorige "badscene" uit te breiden, op voorwaarde dat Joey er dan in mag blijven, maar aangezien zich totaal niet tot Lot aangetrokken voelt moest er eerst een hele lading drank in en zelfs dat had niet het beoogde resultaat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd. Was Lot nou eerst bezig met Joey en toen met Laura?
Maar ik hou van Britse comedy, misschien moet ik het eens proberenquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ken je blackbooks dat is een britse comedy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |