SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms denk ik dat Joezi het buitenechtelijk voortbrengsel van Ian is...quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien post hij wel onder een kloontje.
ha mootie! gezellig dat je nog even bent, jij bent ook vaak laat?!quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, en wij wisten maar van 1 neger. Verdulleme Lies!
haha lies helpppp wie is dit nou weer?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Joezi het buitenechtelijk voortbrengsel van Ian is...
Heb ik ook wel eens gedacht, vluchtig. En Babu. Maar ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Joezi het buitenechtelijk voortbrengsel van Ian is...
Oh jee, ja. Nachtmens pur sang.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
ha mootie! gezellig dat je nog even bent, jij bent ook vaak laat?!
Ssst! Ik ben een FOK!slet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, en wij wisten maar van 1 neger. Verdulleme Lies!
al een tijdje. ik vind dat ze maar de hunger games na moeten doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Mijn belangstelling voor Utopia begint toch wat minder te worden. Hebben jullie daar geen last van?
en wat is nou het leukste?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
16 negers.
8 keer hangen in de startkabels.
23 blanke jongens tussen de 12-50. Hoi.
2 Aziaten..
Yvonne (Anders was ik geen mod natuurlijk)
Nee natuurlijk niet.
Een jaar is ook wel erg lang voor zo'n programma.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef isax het volgende:
[..]
al een tijdje. ik vind dat ze maar de hunger games na moeten doen.
Ja maar dat is normaal. Iedereen heeft die dipjes, hoop ik. Want een jaar vol overgave kijken is niet gezond.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Mijn belangstelling voor Utopia begint toch wat minder te worden. Hebben jullie daar geen last van?
lol ik vind het vaag, al die dubbele personages en spionnen die alles weten.. ik vind het eng liesquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedacht, vluchtig. En Babu. Maar ja.
Wie ben jij nu weer?
Toch hield ik het bij DGK langer vol.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat is normaal. Iedereen heeft die dipjes, hoop ik. Want een jaar vol overgave kijken is niet gezond.
En ga niet op vakantie want dan is het helemaal hard werken om er weer in te komen.
Het is ook weinig lachen he. Bij DGK lag ik soms dubbel van het lachen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:22 schreef isax het volgende:
bij utopia is het ook steeds het zelfde liedje.
Vroegah wat gepost hier..quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedacht, vluchtig. En Babu. Maar ja.
Wie ben jij nu weer?
als billy al 12 uur loopt te janken aan een stuk word ik zelf triestquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is ook weinig lachen he. Bij DGK lag ik soms dubbel van het lachen.
Ja denk je? Ik weet het echt niet meer. Ik weet wel dat ik toen ook veeeeeeeeeeel klaagde over saaie streams. Alleen herinner ik me nu vooral de heftige momenten. Vergeet niet dat DGK veel langer duurde he? Bijna 2 jaar en we zitten nu op een maand of 5.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toch hield ik het bij DGK langer vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |