Ik heb geen auto. Of rijbewijs. Wel een fiets, een 24/7 tankstation op een paar 100 meter en een Magnum White.quote:
Dat is wel makkelijk, een 24/7 station. Die van mij sluit om 23.00 uur.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb geen auto. Of rijbewijs. Wel een fiets, een 24/7 tankstation op een paar 100 meter en een Magnum White.Ik geef Chocodinges die schuld.
Me too en wat een toneelstuk was het vanavond weer menson!quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:09 schreef Dottey het volgende:
Ik SV eigenlijk niet meer zoveel..
Dat komt eigenlijk omdat ik Heksje zoveel mis
quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
Enzo!
Slaap lekker voor straks nachtmensen. Ik moet helaas een beetje aan mijn ritme werken, donderdag weer om 6:30 op. Na vrijdag weer uitslapen.
Doeg!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
16 negers.
8 keer hangen in de startkabels.
23 blanke jongens tussen de 12-50. Hoi.
2 Aziaten..
Yvonne (Anders was ik geen mod natuurlijk)
Nee natuurlijk niet.
Het is wel vaker zo uitbundig na de nominaties he. Ik herinner me dat toen Vanessa bij Joey in bed kruipte (kroop?) dat dat ook net na de nominaties was.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo, en nou eventjes rust.Lekker hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(kroop) Ja het was allemaal "spontaan" en dan zijn er nog mensen die in de Cos schrijven dat ze het netjes vinden dat Joey niet verder is gegaan!quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is wel vaker zo uitbundig na de nominaties he. Ik herinner me dat toen Vanessa bij Joey in bed kruipte (kroop?) dat dat ook net na de nominaties was.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:53 schreef Miek37 het volgende:
[..]
(kroop) Ja het was allemaal "spontaan" en dan zijn er nog mensen die in de Cos schrijven dat ze het netjes vinden dat Joey niet verder is gegaan!Die gast krijgt m echt niet omhoog van die zeekoe!
Oei, dat is vervelend. Ik denk ook wel eens; ik red het wel. Of: het is wel eens goed om een avondje niet te roken. Maar als dan de laatste sigaret op is dan baal ik wel.quote:
Heb nog wel maar dan moet ik naar beneden, heb zo'n electrisch draaidingie, geen puf meer voor dus we draaien Lennart...quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oei, dat is vervelend. Ik denk ook wel eens; ik red het wel. Of: het is wel eens goed om een avondje niet te roken. Maar als dan de laatste sigaret op is dan baal ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |