Ik vond Domburg altijd tof, mooie herinneringen gemaakt. Voor het eerst op stap enzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's niet eens zo gek ver van waar ik vandaan kom(andere kant van het water)
tja vergeleken met hoe het nu is kan het alleen maar beter zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een tijd daarna geboren. Maar ik hou van historische steden en denk wel eens hoe mooi Rotterdam had kunnen zijn.
Ja me too, heb al wel een keer bijgesprongen, maar nu kijk ik nie vaak genoeg meerquote:Op woensdag 14 mei 2014 02:09 schreef Dottey het volgende:
Ik SV eigenlijk niet meer zoveel..
Dat komt eigenlijk omdat ik Heksje zoveel mis
ik huil altijd in haar PM, DM, FB en appjes..quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:09 schreef hugecooll het volgende:
Ik zie nog geen tranen, dus zo erg zal het niet zijn
uh-huhquote:Op woensdag 14 mei 2014 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond Domburg altijd tof, mooie herinneringen gemaakt. Voor het eerst op stap enzo.
En je doet het al maanden, waarvoor hulde. Even een dip is helemaal niet raar en voel je vooral niet bezwaard!quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:09 schreef Dottey het volgende:
Ik SV eigenlijk niet meer zoveel..
Dat komt eigenlijk omdat ik Heksje zoveel mis
Ik heb al een hele poos last van de stream. Het loopt steeds vast om de haverklap of ik word er uitgeknikkerd omdat er dan teveel ingelogd zijn of iets vaags.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja me too, heb al wel een keer bijgesprongen, maar nu kijk ik nie vaak genoeg meer
Ik ben blij te zien dat er eindelijk mensen zijn die zich ook zo vrij voelen om aan te vullenquote:Op woensdag 14 mei 2014 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En je doet het al maanden, waarvoor hulde. Even een dip is helemaal niet raar en voel je vooral niet bezwaard!
zelfde dillema. er is hier vast nog wat openquote:Op woensdag 14 mei 2014 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel of ik nog een ijsje ga halen bij het tankstation of dat ik beter ga slapen.
Ik ben bang dat ik de tankstation niet ga halen qua benzine...quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:16 schreef isax het volgende:
[..]
zelfde dillema. er is hier vast nog wat open
helemaal met de auto?quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel of ik nog een ijsje ga halen bij het tankstation of dat ik beter ga slapen.
ik kan met de benen wagen maar vind het ietsje te laat om alleen te lopen over de wallen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:17 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de tankstation niet ga halen qua benzine...
Hoezo?niemand die met je mee kan lopen? Heeft de crisis zo toegeslagen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan met de benen wagen maar vind het ietsje te laat om alleen te lopen over de wallen.
misschien wil iemand dan wel een ijsje voor je kopenquote:Op woensdag 14 mei 2014 02:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan met de benen wagen maar vind het ietsje te laat om alleen te lopen over de wallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |