Toevallig had ik het er pas nog over met Deis en Leandra geloof ik. Tijdens het gros van die rellen was ik 'afwezig'. We hebben zelfs mijn posthistorie gecheckt. Ineens leek ik wel heel verdacht.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Staat mij ook bij DGK.
En het was ook een storm in een glas water.
Er speelde veel destijds, veel lol maar ook veel haat en nijd.
Het gedoe rond Lobasca was wel weird en bijv Hidi zat IP nummers van users te tracken in zijn lurk/kloonparanoia.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Mijn mooie stadje, 74 jaar geleden, voor eeuwig verminkt door de moffen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Invriezen! Wie wat bewaart, die heeft watquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:53 schreef mootie het volgende:
Maar ik heb vanavond wel weer een dode muis cadeau gekregen. Hoeraatjes!
die vind ik ook wel eens in mijn huisquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:53 schreef mootie het volgende:
Maar ik heb vanavond wel weer een dode muis cadeau gekregen. Hoeraatjes!
Ik zag net een topic in je Pohi en ik herinner me weer hoe dat forum heette, ik heb er wel over gehoord, van Ian geloof ik. En een topic dat VOL kwam rellen op FOK, prachtig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Staat mij ook bij DGK.
En het was ook een storm in een glas water.
Er speelde veel destijds, veel lol maar ook veel haat en nijd.
Het gedoe rond Lobasca was wel weird en bijv Hidi zat IP nummers van users te tracken in zijn lurk/kloonparanoia.
motie van wantrouwen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:59 schreef mootie het volgende:
Maaaar, vandaag zei mijn buurjongetje mijn naam voor het eerst.
Wij gingen altijd op vakantie naar de zee. Ik denk dat ik daarom zo geniet van de zomers hier, het voelt als vakantie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben aan zee opgegroeid dus voor mij hoeft het niet zo. Of het moeten mediterrane stranden zijn
Rotjeknor?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Je denkt er vast nog vaak aan terug. Hoe mooi het was en de afschuwelijke nachten van de bombardementen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Waar ging je (zoal) naartoe?quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij gingen altijd op vakantie naar de zee. Ik denk dat ik daarom zo geniet van de zomers hier, het voelt als vakantie.
Dan moet je wel stokoud zijn zo langzamerhand...quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je denkt er vast nog vaak aan terug. Hoe mooi het was en de afschuwelijke nachten van de bombardementen.
Ik vind die lichten wel heel tof, die de brandgrens ofzo aangeven.
Ik ben natuurlijk een tijd daarna geboren. Maar ik hou van historische steden en denk wel eens hoe mooi Rotterdam had kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je denkt er vast nog vaak aan terug. Hoe mooi het was en de afschuwelijke nachten van de bombardementen.
Ik vind die lichten wel heel tof, die de brandgrens ofzo aangeven.
Wat ik me kan herinneren is Heiloo/katwijk, Overveen en Domburg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |