Ik vond Domburg altijd tof, mooie herinneringen gemaakt. Voor het eerst op stap enzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's niet eens zo gek ver van waar ik vandaan kom(andere kant van het water)
tja vergeleken met hoe het nu is kan het alleen maar beter zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een tijd daarna geboren. Maar ik hou van historische steden en denk wel eens hoe mooi Rotterdam had kunnen zijn.
Ja me too, heb al wel een keer bijgesprongen, maar nu kijk ik nie vaak genoeg meerquote:Op woensdag 14 mei 2014 02:09 schreef Dottey het volgende:
Ik SV eigenlijk niet meer zoveel..
Dat komt eigenlijk omdat ik Heksje zoveel mis
ik huil altijd in haar PM, DM, FB en appjes..quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:09 schreef hugecooll het volgende:
Ik zie nog geen tranen, dus zo erg zal het niet zijn
uh-huhquote:Op woensdag 14 mei 2014 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond Domburg altijd tof, mooie herinneringen gemaakt. Voor het eerst op stap enzo.
En je doet het al maanden, waarvoor hulde. Even een dip is helemaal niet raar en voel je vooral niet bezwaard!quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:09 schreef Dottey het volgende:
Ik heb al een hele poos last van de stream. Het loopt steeds vast om de haverklap of ik word er uitgeknikkerd omdat er dan teveel ingelogd zijn of iets vaags.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja me too, heb al wel een keer bijgesprongen, maar nu kijk ik nie vaak genoeg meer
Ik ben blij te zien dat er eindelijk mensen zijn die zich ook zo vrij voelen om aan te vullenquote:Op woensdag 14 mei 2014 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En je doet het al maanden, waarvoor hulde. Even een dip is helemaal niet raar en voel je vooral niet bezwaard!
zelfde dillema. er is hier vast nog wat openquote:Op woensdag 14 mei 2014 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel of ik nog een ijsje ga halen bij het tankstation of dat ik beter ga slapen.
Ik ben bang dat ik de tankstation niet ga halen qua benzine...quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:16 schreef isax het volgende:
[..]
zelfde dillema. er is hier vast nog wat open
helemaal met de auto?quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel of ik nog een ijsje ga halen bij het tankstation of dat ik beter ga slapen.
ik kan met de benen wagen maar vind het ietsje te laat om alleen te lopen over de wallen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:17 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de tankstation niet ga halen qua benzine...
Hoezo?niemand die met je mee kan lopen? Heeft de crisis zo toegeslagen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan met de benen wagen maar vind het ietsje te laat om alleen te lopen over de wallen.
misschien wil iemand dan wel een ijsje voor je kopenquote:Op woensdag 14 mei 2014 02:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan met de benen wagen maar vind het ietsje te laat om alleen te lopen over de wallen.
Ik heb geen auto. Of rijbewijs. Wel een fiets, een 24/7 tankstation op een paar 100 meter en een Magnum White.quote:
Dat is wel makkelijk, een 24/7 station. Die van mij sluit om 23.00 uur.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb geen auto. Of rijbewijs. Wel een fiets, een 24/7 tankstation op een paar 100 meter en een Magnum White.Ik geef Chocodinges die schuld.
Me too en wat een toneelstuk was het vanavond weer menson!quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:09 schreef Dottey het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
Enzo!
Slaap lekker voor straks nachtmensen. Ik moet helaas een beetje aan mijn ritme werken, donderdag weer om 6:30 op. Na vrijdag weer uitslapen.
Doeg!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
16 negers.
8 keer hangen in de startkabels.
23 blanke jongens tussen de 12-50. Hoi.
2 Aziaten..
Yvonne (Anders was ik geen mod natuurlijk)
Nee natuurlijk niet.
Het is wel vaker zo uitbundig na de nominaties he. Ik herinner me dat toen Vanessa bij Joey in bed kruipte (kroop?) dat dat ook net na de nominaties was.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo, en nou eventjes rust.Lekker hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(kroop) Ja het was allemaal "spontaan" en dan zijn er nog mensen die in de Cos schrijven dat ze het netjes vinden dat Joey niet verder is gegaan!quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is wel vaker zo uitbundig na de nominaties he. Ik herinner me dat toen Vanessa bij Joey in bed kruipte (kroop?) dat dat ook net na de nominaties was.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:53 schreef Miek37 het volgende:
[..]
(kroop) Ja het was allemaal "spontaan" en dan zijn er nog mensen die in de Cos schrijven dat ze het netjes vinden dat Joey niet verder is gegaan!Die gast krijgt m echt niet omhoog van die zeekoe!
Oei, dat is vervelend. Ik denk ook wel eens; ik red het wel. Of: het is wel eens goed om een avondje niet te roken. Maar als dan de laatste sigaret op is dan baal ik wel.quote:
Heb nog wel maar dan moet ik naar beneden, heb zo'n electrisch draaidingie, geen puf meer voor dus we draaien Lennart...quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oei, dat is vervelend. Ik denk ook wel eens; ik red het wel. Of: het is wel eens goed om een avondje niet te roken. Maar als dan de laatste sigaret op is dan baal ik wel.
Heb jij BB's gekeken? Zat ooit zo'n meid in die ging een peuk draaien van een oud theezakkie!quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:59 schreef Braindead2000 het volgende:
En dan zit ik in de vuilnisbak tussen de etensresten te zoeken naar peuken.
Ik heb 1 BB overgeslagen geloof ik, de rest heb ik gezien incl De Bus en DGK.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:01 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Heb jij BB's gekeken? Zat ooit zo'n meid in die ging een peuk draaien van een oud theezakkie!
kellyquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb 1 BB overgeslagen geloof ik, de rest heb ik gezien incl De Bus en DGK.
Ik was op de bank in slaap gedonderd tijdens de Rijdende Rechter, booooooring!quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:03 schreef isax het volgende:
[..]kan niet slapen
![]()
niet zo gek als je 3 uur heb geslapen
Gek he, in elke RLS zijn er weer mensen die me mateloos irriteren terwijl je in het echte leven dat niet hebt.quote:
ik hang al veel te lang in me nestquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik was op de bank in slaap gedonderd tijdens de Rijdende Rechter, booooooring!![]()
Lig nu op bed met de tablet!
Ja die heb ik ook gezien. Ook een irritant wijf.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee was niet Kelly, kind was in verwachting, geen idee meer hoe ze heette.
Nou, heb ik IRL ook wel hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gek he, in elke RLS zijn er weer mensen die me mateloos irriteren terwijl je in het echte leven dat niet hebt.
Haha, ja die lange (goffer dat we al die namen niet meer weten) maar hij was stomverbaasd dat ze omgebouwd bleek te zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Toen met Kelly irriteerde ik me meer aan die gozer die met haar naar bed was geweest.
Ik heb me in 2008 hier ingeschreven en toen maar een paar keer gepost en sinds 3 maanden geleden kom ik hier vaker. Bij de vorige RLS's zat ik meestal in nieuwsgroepen te posten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:09 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Haha, ja die lange (goffer dat we al die namen niet meer weten) maar hij was stomverbaasd dat ze omgebouwd bleek te zijn.![]()
Heb jij altijd deze nick gehad?
Aah oke dan, was leuk hoor hier met de 1e BB, ik wist niet eens wat een forum was, internette nog via de telefoon, maar toen kreeg ik een rekening van 600 gulden!quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb me in 2008 hier ingeschreven en toen maar een paar keer gepost en sinds 3 maanden geleden kom ik hier vaker. Bij de vorige RLS's zat ik meestal in nieuwsgroepen te posten.
maar niet zo'n gore rokers stemquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Doorroken!! Je wilt toch een lagere stem?
Ik heb geen streamsquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:18 schreef Miek37 het volgende:
Hebben jullie nog streams aan? Iemand meldt in de Cos dat er een ambulance is?
dat is een photoshop denk ik (aan de reacties te zien)quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zie laatste post in de Cos, zie jij wat???
Aah oke, ik dacht ff dat Lot weg werd getakeld met een delirium.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Iedereen slaapt lekker niks aan de hand
Ik heb het niet helemaal gevolgd. Was Lot nou eerst bezig met Joey en toen met Laura?quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:22 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Aah oke, ik dacht ff dat Lot weg werd getakeld met een delirium.
Het is allemaal zo nep. Hij mag toch 3 uur per dag slapen ofzo. Non-stop is bij mij Non-stop.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:24 schreef isax het volgende:
ik ben 3fm aan het kijken
giel is toch ook gek he
Ik ben er nog wel even.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:25 schreef Miek37 het volgende:
Als ik lapo heb, ik open geen nwe hoor, ga nu toch maar even benee een paar peukies draaien of gaan jullie nou ineens allemaal naar je nest?
om de zoveel dagen. maar die gast gaat over dagje of 2 hallucineren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is allemaal zo nep. Hij mag toch 3 uur per dag slapen ofzo. Non-stop is bij mij Non-stop.
ik lig al in me nest. en niet roken in bed hequote:Op woensdag 14 mei 2014 03:25 schreef Miek37 het volgende:
Als ik lapo heb, ik open geen nwe hoor, ga nu toch maar even benee een paar peukies draaien of gaan jullie nou ineens allemaal naar je nest?
Ik heb wel eens stukjes gezien op Comedychannel. Ik vond het nou niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kom net de kroeg uitgerold en kijk deze bazen serie![]()
[ afbeelding ]
Ze hadden overduidelijk opdracht gekregen om de vorige "badscene" uit te breiden, op voorwaarde dat Joey er dan in mag blijven, maar aangezien zich totaal niet tot Lot aangetrokken voelt moest er eerst een hele lading drank in en zelfs dat had niet het beoogde resultaat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd. Was Lot nou eerst bezig met Joey en toen met Laura?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |