Heb jij BB's gekeken? Zat ooit zo'n meid in die ging een peuk draaien van een oud theezakkie!quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:59 schreef Braindead2000 het volgende:
En dan zit ik in de vuilnisbak tussen de etensresten te zoeken naar peuken.
Ik heb 1 BB overgeslagen geloof ik, de rest heb ik gezien incl De Bus en DGK.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:01 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Heb jij BB's gekeken? Zat ooit zo'n meid in die ging een peuk draaien van een oud theezakkie!
kellyquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb 1 BB overgeslagen geloof ik, de rest heb ik gezien incl De Bus en DGK.
Ik was op de bank in slaap gedonderd tijdens de Rijdende Rechter, booooooring!quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:03 schreef isax het volgende:
[..]kan niet slapen
![]()
niet zo gek als je 3 uur heb geslapen
Gek he, in elke RLS zijn er weer mensen die me mateloos irriteren terwijl je in het echte leven dat niet hebt.quote:
ik hang al veel te lang in me nestquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik was op de bank in slaap gedonderd tijdens de Rijdende Rechter, booooooring!![]()
Lig nu op bed met de tablet!
Ja die heb ik ook gezien. Ook een irritant wijf.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee was niet Kelly, kind was in verwachting, geen idee meer hoe ze heette.
Nou, heb ik IRL ook wel hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gek he, in elke RLS zijn er weer mensen die me mateloos irriteren terwijl je in het echte leven dat niet hebt.
Haha, ja die lange (goffer dat we al die namen niet meer weten) maar hij was stomverbaasd dat ze omgebouwd bleek te zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Toen met Kelly irriteerde ik me meer aan die gozer die met haar naar bed was geweest.
Ik heb me in 2008 hier ingeschreven en toen maar een paar keer gepost en sinds 3 maanden geleden kom ik hier vaker. Bij de vorige RLS's zat ik meestal in nieuwsgroepen te posten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:09 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Haha, ja die lange (goffer dat we al die namen niet meer weten) maar hij was stomverbaasd dat ze omgebouwd bleek te zijn.![]()
Heb jij altijd deze nick gehad?
Aah oke dan, was leuk hoor hier met de 1e BB, ik wist niet eens wat een forum was, internette nog via de telefoon, maar toen kreeg ik een rekening van 600 gulden!quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb me in 2008 hier ingeschreven en toen maar een paar keer gepost en sinds 3 maanden geleden kom ik hier vaker. Bij de vorige RLS's zat ik meestal in nieuwsgroepen te posten.
maar niet zo'n gore rokers stemquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Doorroken!! Je wilt toch een lagere stem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |