Ja die kon ook baggeren ja.quote:
The good ol timesquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die kon ook baggeren ja.
In dat recordpoging topic had ik maar een paar post, toen was hij vol.
Wie is/was DeOop? Die kloon kwam hier laatst binnenquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien post hij wel onder een kloontje.
Ja, jij was er niet bij, toch?quote:
Geen idee van wie die kloon is, ik wist het wel eens maar vergeet dat soort dingen altijd weer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie is/was DeOop? Die kloon kwam hier laatst binnen
Mr. Kloon ging iedereen uitschelden, maar heel toevallig was jij er niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee van wie die kloon is, ik wist het wel eens maar vergeet dat soort dingen altijd weer.
Maar Opaatje ken je wel toch?
lol niet echt, een rls van fok ofzo?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee van wie die kloon is, ik wist het wel eens maar vergeet dat soort dingen altijd weer.
Maar Opaatje ken je wel toch?
goed bezig! waarom stop je er niet helemaal mee?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:27 schreef isax het volgende:
[..]
moest met mijn puffer stoppen dus even zo min mogelijk
Er waren toen veel rellen in de sc en we zaten niet in hetzelfde kamp maar ik heb echt gelachen met hem. Voor mij is het leuk om te baggeren etc en ben niet zo serieus als de meeste streamers en fokkers, ik kijk zelfs niet eens streams of het programma. En ian kan goed baggeren. Net als Lobasca die mis ik ook, en nmns of willem jozef dat waren ook helden op fokquote:
Al die kloons schelden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mr. Kloon ging iedereen uitschelden, maar heel toevallig was jij er niet.![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al die kloons schelden.
Ik ben het niet in ieder geval. En ik weet het ook serieus echt niet meer. Alleen Sly weet ik maar dat zal ik nooit zeggen.
omdat ik ben eigenlijk een stres roker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
goed bezig! waarom stop je er niet helemaal mee?
wie organiseerde dat danquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een Haagse voetbal kijkende opa. Met een webcam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |