je voelt je dan ook heel slimquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Aliens, zwarte gaten, parallelle werelden, wat was het begin, waar is het eind en wat daarna, tijdreizen etc zijn de beste gesprekken
Hoog, vooral in de cos, geweaun om te plagenquote:
Is niet te vergelijken want bij eerdere RLS werd de COS wat strenger gemod. Geen idee, als je naar de index gaat zie je helemaal onderaan archieven, daar kan je oude RLS terugvinden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aantal SCen bij een RLS ofzo, dat is de beste vergelijking denk ik?
lol kon je toen nog zelf door baggeren?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is niet te vergelijken want bij eerdere RLS werd de COS wat strenger gemod. Geen idee, als je naar de index gaat zie je helemaal onderaan archieven, daar kan je oude RLS terugvinden.
Ik heb (of had) overigens het snelste topic van FOK op mijn naam staan.![]()
ABOdingetje.
Of koop een boek of docu over quantumfysicaquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:13 schreef isax het volgende:
[..]
je voelt je dan ook heel slim![]()
soms zou ik nog best wel drugs willen doen
No wayquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is niet te vergelijken want bij eerdere RLS werd de COS wat strenger gemod. Geen idee, als je naar de index gaat zie je helemaal onderaan archieven, daar kan je oude RLS terugvinden.
Ik heb (of had) overigens het snelste topic van FOK op mijn naam staan.![]()
ABOdingetje.
lol dat is een fakertquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
No way
DGK / sc NR 479 Rimmen is 2008
FOT / [ABO] Recordpoging.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kon je toen nog zelf door baggeren?
Maar het gaat niet om de COS maar de SC!
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
FOT / [ABO] Recordpoging.
Ja maar als er meer slowchat wordt toegestaan in een de COS loopt de SC natuurlijk heel anders.
Ik weet het niet, ik ben te lui om in de archieven te duiken maar ik denk dat bij DGK de SC misschien wel meer delen had dan de COS. Maar dat is een blinde gok.
Ja niet in mijn eentje natuurlijk. Maar als TS.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
No way
DGK / sc NR 479 Rimmen is 2008
oh vind het juist wel chill niet te drukquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
FOT / [ABO] Recordpoging.
Ja maar als er meer slowchat wordt toegestaan in een de COS loopt de SC natuurlijk heel anders.
Ik weet het niet, ik ben te lui om in de archieven te duiken maar ik denk dat bij DGK de SC misschien wel meer delen had dan de COS. Maar dat is een blinde gok.
Ik eauk kreeg hulp vooral van ianquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja niet in mijn eentje natuurlijk. Maar als TS.
Ja die kon ook baggeren ja.quote:
The good ol timesquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die kon ook baggeren ja.
In dat recordpoging topic had ik maar een paar post, toen was hij vol.
Wie is/was DeOop? Die kloon kwam hier laatst binnenquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien post hij wel onder een kloontje.
Ja, jij was er niet bij, toch?quote:
Geen idee van wie die kloon is, ik wist het wel eens maar vergeet dat soort dingen altijd weer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie is/was DeOop? Die kloon kwam hier laatst binnen
Mr. Kloon ging iedereen uitschelden, maar heel toevallig was jij er niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee van wie die kloon is, ik wist het wel eens maar vergeet dat soort dingen altijd weer.
Maar Opaatje ken je wel toch?
lol niet echt, een rls van fok ofzo?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee van wie die kloon is, ik wist het wel eens maar vergeet dat soort dingen altijd weer.
Maar Opaatje ken je wel toch?
goed bezig! waarom stop je er niet helemaal mee?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:27 schreef isax het volgende:
[..]
moest met mijn puffer stoppen dus even zo min mogelijk
Er waren toen veel rellen in de sc en we zaten niet in hetzelfde kamp maar ik heb echt gelachen met hem. Voor mij is het leuk om te baggeren etc en ben niet zo serieus als de meeste streamers en fokkers, ik kijk zelfs niet eens streams of het programma. En ian kan goed baggeren. Net als Lobasca die mis ik ook, en nmns of willem jozef dat waren ook helden op fokquote:
Al die kloons schelden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mr. Kloon ging iedereen uitschelden, maar heel toevallig was jij er niet.![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al die kloons schelden.
Ik ben het niet in ieder geval. En ik weet het ook serieus echt niet meer. Alleen Sly weet ik maar dat zal ik nooit zeggen.
omdat ik ben eigenlijk een stres roker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
goed bezig! waarom stop je er niet helemaal mee?
wie organiseerde dat danquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een Haagse voetbal kijkende opa. Met een webcam.
iemand heeft dat in zijn onder dingetje staan dus ik was nieuwschierig en even gekekenquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een Haagse voetbal kijkende opa. Met een webcam.
wat versta jij onder baggeren dan, daar wordt ik ook wel eens van beschuldigtquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Er waren toen veel rellen in de sc en we zaten niet in hetzelfde kamp maar ik heb echt gelachen met hem. Voor mij is het leuk om te baggeren etc en ben niet zo serieus als de meeste streamers en fokkers, ik kijk zelfs niet eens streams of het programma. En ian kan goed baggeren. Net als Lobasca die mis ik ook, en nmns of willem jozef dat waren ook helden op fok
Ik weet ook wie sly is denk ik, kan je dm op de ipad ikzie geen knop ervoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al die kloons schelden.
Ik ben het niet in ieder geval. En ik weet het ook serieus echt niet meer. Alleen Sly weet ik maar dat zal ik nooit zeggen.
PearlBitch ja, zo zag ik het ook ffquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef isax het volgende:
[..]
iemand heeft dat in zijn onder dingetje staan dus ik was nieuwschierig en even gekeken
snapte er geen hol van
Ik ben milder geworden, want ik vind gert en lies te liefquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
wat versta jij onder baggeren dan, daar wordt ik ook wel eens van beschuldigt
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik ben milder geworden, want ik vind gert en lies te lief
PB.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
wie organiseerde dat danen jullie cosjes leggen over opa?
Er valt ook niet zo heel erg veel aan te begrijpen verder.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef isax het volgende:
[..]
iemand heeft dat in zijn onder dingetje staan dus ik was nieuwschierig en even gekeken
snapte er geen hol van
Nee sorry, dat zal ik ook via DM nooit zeggen. Of wil je een foto van je busje sturen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik weet ook wie sly is denk ik, kan je dm op de ipad ikzie geen knop ervoor
ik stuur jouw wie ik denk dat t is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee sorry, dat zal ik ook via DM nooit zeggen. Of wil je een foto van je busje sturen?
Je wordt gewoon oud.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik ben milder geworden, want ik vind gert en lies te lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |