Jij ziet het vast al voor je dat we "de degens kruisen"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
cockfight
![]()
sorry wilde hem heel graag gebruiken
ik volgde het ook, jij begon over minpuntjequote:
nee dat hoeft niet, dat vind ik niet fijn, maar zonder shirt over de grond rollebollen vind ik wel leukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jij ziet het vast al voor je dat we "de degens kruisen"
Maar sorry... I don't swing that way
En die UI dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef isax het volgende:
[..]
je houd me allemaal aan het lijntje
je beloofd me breezers maar ik heb er nog geen een gezien
heb je een knappe vriend?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik volgde het ook, jij begon over minpuntje
en ondanks dat ik een vriend heb ben ik toch wel gekwetst dat je zo snel doorgaat
Op een glossy komen moet je ook wat slikkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef isax het volgende:
[..]
je houd me allemaal aan het lijntje
je beloofd me breezers maar ik heb er nog geen een gezien
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:21 schreef isax het volgende:
[..]
die heeft geen smaakje. ik heb mijn scherm al gelikt
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een glossy komen moet je ook wat slikken
ook ja en na lang zoeken lijkt het bijna te mooi om waar te zijn, dus we wachten rustig af hoe het gaat lopenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:22 schreef isax het volgende:
[..]
dan is het goed!
issie lief? dat is het belangerijkste namelijk.
als hij te mooi blijkt te zijn kom ik aan met breezerflesjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ook ja en na lang zoeken lijkt het bijna te mooi om waar te zijn, dus we wachten rustig af hoe het gaat lopen
Die is vast gewoon blij dat ze wat rust heeft nu Gert er weer is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook een beetje, zal alles wel goed zijn?
Die heeft even rust Gert is weer in het land.quote:
BaBu zit wel in de COS, jullie hebben m toch niet weggejaagd met die fratsen he??quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ook, moest die niet ergens heen
en bacon durft ook niet te komen hier geloof ik
kom ik wel naar jou toe, ken ik gelijk langs een shop en maken we er een feestje vanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:23 schreef isax het volgende:
[..]
als hij te mooi blijkt te zijn kom ik aan met breezerflesjes
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft even rust Gert is weer in het land.
Is hij onder de maat danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
BaBu zit wel in de COS, jullie hebben m toch niet weggejaagd met die fratsen he??
ik weet het niet, zou toch niet, is in ieder geval niet mijn bedoeling geweest om iemand weg te jagenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
BaBu zit wel in de COS, jullie hebben m toch niet weggejaagd met die fratsen he??
Laten we hem teruglokken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gert is cool, die kijkt zo nu en dan alleen maar even, fronst zijn wenkbrauwen en kucht een keer en alles is weer pais en vree .......quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft even rust Gert is weer in het land.
Is het toch ook. Simpel baantjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert is cool, die kijkt zo nu en dan alleen maar even, fronst zijn wenkbrauwen en kucht een keer en alles is weer pais en vree .......
Wat is "de maat"?quote:
Hiermee misschien?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
goed plan, lok bacon terug naar de cs
dan ga ik voor een minimum van 17 cmquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wat is "de maat"?
Die 10 cm die laatst geopperd werd is wel erg matig... Daar zul je niet veel mensen mee uitsluiten.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
goed plan, lok bacon terug naar de cs
Eigenlijk is er ook geen mod nodig in deze hechte groep. Mylene en Paxcon zijn er ook vaak de laatst tijdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert is cool, die kijkt zo nu en dan alleen maar even, fronst zijn wenkbrauwen en kucht een keer en alles is weer pais en vree .......
waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:28 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Zoveel eer dien ik hem niet toe...
Die komt vanzelf wel weer
Zal wel een bacon hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:28 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Zoveel eer dien ik hem niet toe...
Die komt vanzelf wel weer
en ik heb nog steeds niet mijn halfnaakte amerikaanse soldaat gehadquote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je een kinderwens?quote:
Godverdomme zegquote:
Klopt. Mag haar ook niet meer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef Jian het volgende:
Die Labiela loopt weer gigantisch te stoken, pestwijf.![]()
Ik meld het hier even, want in de cos geloven ze het toch niet
ach gos, ik geloof je wel hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef Jian het volgende:
Irritant he..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef Jian het volgende:
Dat is toch standaard daar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef Jian het volgende:
keer in de dierentuin gezienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
moet er niet aan denken zo'n beest in huis te hebben, weet je wel niet hoe groot die zijn
Lui en zwakzinnig, en eten eenzijdig bamboe.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
moet er niet aan denken zo'n beest in huis te hebben, weet je wel niet hoe groot die zijn
POI?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:34 schreef Inodder het volgende:
Goed... met Babu hier is het testosteron gehalte wel voldoende op pijl...
Kan ik me wel even afzijdig houden...
ff POI kijken
Een poi is een gewichtje aan een koord of ketting die men rondzwaait en waar men trucs mee uithaalt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:34 schreef Inodder het volgende:
ff POI kijken
dat bedoel ik en zal zeker geen klein plasje zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:34 schreef isax het volgende:
[..]
keer in de dierentuin gezien
stond niet eens op om te plassen
en ik vermoed als je wilt knuffelen dat ze je dan plettenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Lui en zwakzinnig, en eten eenzijdig bamboe.
moet jij niet weer weggaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:34 schreef Inodder het volgende:
ff POI kijken
Ze zijn te dom om voor te planten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat bedoel ik en zal zeker geen klein plasje zijn
[..]
en ik vermoed als je wilt knuffelen dat ze je dan pletten
Denk dat de meest algemeen bekende term een Point Of Interrest is (navigatie)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een poi is een gewichtje aan een koord of ketting die men rondzwaait en waar men trucs mee uithaalt.
Ja, stel je voor dat die verleidelijke vamp waar alle mannen op vallen (naar eigen zeggen dan) ons dat goddelijke lichaam toont.quote:
aardig wat series die ik ook kijk en poi is de topquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden... http://www.bierdopje.com/users/Inodder/shows
The force is growing.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Satori padawan, dat is nu satori, .... je krijgt inzichten
nee zijn alleen een keer per jaar drachtig als ik goed hebquote:
Best een hele aardige serie geworden, gegroeid zeg maar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
Denk dat de meest algemeen bekende term een Point Of Interrest is (navigatie)
Er moet wat te raden overblijvenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat die verleidelijke vamp waar alle mannen op vallen (naar eigen zeggen dan) ons dat goddelijke lichaam toont.
dat zijn toch ook vooral stand alone afleveringen met een rood draadje?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Best een hele aardige serie geworden, gegroeid zeg maar.
Zo dom zijn ze dus, terwijl ze met uitsterven zijn bedreigdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:40 schreef isax het volgende:
[..]
nee zijn alleen een keer per jaar drachtig als ik goed heb
kunnen eigenlijk er maar 1 dragen, dus als ze twee jonkies hebben vreten ze er een op.
Ja, zo was het in het begin inderdaad en het is dus gegroeid naar "één grote dikke rode draad". Best heel aardig nu.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat zijn toch ook vooral stand alone afleveringen met een rood draadje?
Bierdopje, voor al uw ondertitels!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden... http://www.bierdopje.com/users/Inodder/shows
Zal een keer niet zo zijn .....quote:
ik ben een alienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
Mensen ( jullie zijn toch mensen hè?) Tot een andere keer
Nee panda beer hierquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Zal een keer niet zo zijn .....
Misschien moeten we trouwens in code gaan praten als we het hier over de streams hebben. Zo kunnen we mootie om de tuin leiden en worden we niet uitgefoeterd straks
ssoo cutequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:43 schreef isax het volgende:
ik zit braaf te wachten totdat lot joey onderkotst.
i am borgquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
Nee dat kan me niet boeien. Ze gaat nu weer met Joey zoenen, zodat haar deel klaar is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Zal een keer niet zo zijn .....
Misschien moeten we trouwens in code gaan praten als we het hier over de streams hebben. Zo kunnen we mootie om de tuin leiden en worden we niet uitgefoeterd straks
Bye Voxsje, we zullen je naam SC eer aan doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
Sommigen worden nog steeds getest ....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
so sweet!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:48 schreef isax het volgende:
[..]
ik zal nog een suikerklontje eten van te voren
In een glossy vast welquote:
Ik vind deze wel COSwaardig eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:49 schreef Jian het volgende:
De Lamzak is loops. Duitsland heeft echter geen zin in een invasie
Nee hoezoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij wel eens in een tietenblad gestaan?
je bent een vrouw maar je mag mijn happie zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hallo denken jullie ook aan mijn gevoel
Jij hebt toch die ontzettend knappe man rondlopen daarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hallo denken jullie ook aan mijn gevoel
dank je en feestje als ik weer een relatie verkutquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:51 schreef isax het volgende:
[..]
je bent een vrouw maar je mag mijn happie zijn
ik heb niet gezegd dat ie ontzettend knap is, IK vind hem heel erg leukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij hebt toch die ontzettend knappe man rondlopen daarWaar issie eigenlijk, laat m een keer in de SC komen om voor te stellen
verlaat je me nou?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerZullen we er maar mee stoppen? Eerst een afscheids SC dan
Is goed.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerZullen we er maar mee stoppen? Eerst een afscheids SC dan
ik dacht dat er iets aan het ontstaan was tussen mij en joeziquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik geloof dat ze allebei weg willen. tsssss en dat zo vroeg, mietjes
ja ik dacht het ook, ik leef met je meequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht dat er iets aan het ontstaan was tussen mij en joezi
Heb je al met 'm gecamd dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht dat er iets aan het ontstaan was tussen mij en joezi
Name and Shame !quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
ben alleen bang dat ik gecapt ga worden en dan een naam topic krijg
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
ben alleen bang dat ik gecapt ga worden en dan een naam topic krijg
och toen was ik ladder zat! en toen kende we elkaar nog nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef isax het volgende:
[..]
vast wel maar jij hebt mij nooit gevraagd om te camme en babu en choco wel
Ben ik ook niet van. Gedverdemme.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef Jian het volgende:
Ruud en Billy
Joey en Lot
Rienk en Nico
Joezi en Isax
Ik word gestoord van die kleffe stelletjes
ja ja tsssssquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
och toen was ik ladder zat! en toen kende we elkaar nog niet
lol hele internet staat volquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]jij bent achterdochtig of ben ik te naiief. zou toch niet dat iemand dat dan doet
het kan wel maar dan moet je je gezicht niet laten zien, dus wel een mooi lichaam hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja is waar![]()
en ja ik ben naiief, maar gelukkig doe ik zulke dingen ook niet dus dat scheelt
laat maar dan, want wat verstaat men onder mooiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
het kan wel maar dan moet je je gezicht niet laten zien, dus wel een mooi lichaam hebben
lol vroeger gingen we zelfs met een nep account van een meisje met "vrienden" chattenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
zo naiief als ik ben, ik snap heel goed dat ik bepaalde dingen op het internet niet moet doen. al jaren.
geloof alleen te veel in het goede van een mensbeetje dom, weet ik
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol vroeger gingen we zelfs met een nep account van een meisje met "vrienden" chatten
Ik heb zelfs een relatie over gehouden via icqquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol vroeger gingen we zelfs met een nep account van een meisje met "vrienden" chatten
icqquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een relatie over gehouden via icq
dat zou ik nooit doen, maar dat komt ook veel voor jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik ben echt te lief
ik had een naaktfoto van mijn exman en heb die weggegooit, soms wel spijt van dat ik hem heb weggegooit en niet bewaart voor internet, maar ja wat bereik je ermee
quote:
oh ik ook wel eens, zelfs een Deens meisje, waar ik op mn 16e helemaal naar toe gingquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een relatie over gehouden via icq
juist dat hoor ik best vaak en denk dan. wtf, maar ja is hetzelfde als met die sextapesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat zou ik nooit doen, maar dat komt ook veel voor ja
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb verschillende vrouwen ontmoet via kinky.nl
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb verschillende vrouwen ontmoet via kinky.nl
kun je dan nooit iemand 4life vertrouwenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
juist dat hoor ik best vaak en denk dan. wtf, maar ja is hetzelfde als met die sextapes
daar trap je ook niet meer in lijkt mij, maar er zullen er nog genoeg zijn die het doen
ik ben de verkeerde om dat aan te vragenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
kun je dan nooit iemand 4life vertrouwen
never.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
kun je dan nooit iemand 4life vertrouwen
ben je een vreemdgangerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben de verkeerde om dat aan te vragen
nou zeg, take a roomquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef isax het volgende:
joezi door al dat gezoen in utopia verlang ik wel steeds meer naar je
Ach, het leven van een vrijgezel is zo slecht nog niet. Sleep af en toe een vent aan zijn haren je huis naar binnen en dan kan je weer even vooruit.quote:
echt waarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
kan dat? private topic?? lol hoorde dat zelfs DMs worden meegelezen door liesje en verwanten!
wat gebeurt er dan met onze kinky dms?!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
kan dat? private topic?? lol hoorde dat zelfs DMs worden meegelezen door liesje en verwanten!
I know, het zijn ook zulke sensuele beeldenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef isax het volgende:
joezi door al dat gezoen in utopia verlang ik wel steeds meer naar je
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
I know, het zijn ook zulke sensuele beelden
heb ik geprobeerd, dat werkte ook niet, konden de mannen toch niet aan, fuckbuddy zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, het leven van een vrijgezel is zo slecht nog niet. Sleep af en toe een vent aan zijn haren je huis naar binnen en dan kan je weer even vooruit.
Nee man. Kunnen alleen A's en alleen wanneer het nodig wordt geacht.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
liesjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee man. Kunnen alleen A's en alleen wanneer het nodig wordt geacht.
Heb je een rotkop danquote:
oh las zoiets ergens, was een keer een mod ruzie over zelfsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
serieus? ik wist niet eens dat dat konquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
van wie!? we pakken m!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
serieus? ik wist niet eens dat dat kon
ik heb een keer vervelende dm gehad maar heb het toen gewoon genegeerd
niet bedacht dat jullie er in kunnen
lol voor altijd ergens in een cache of server op te halenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
en als je alles verwijdert heb is het dan ook echt weg in de dm of hebben jullie nog ergens een kopie
ben je nu teleurgesteldquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag gister opeens dat jouw UI geen magnum was.
ja dat kan maar dat er niet makelijk bij te komen is, dat zou wel fijn zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol voor altijd ergens in een cache of server op te halen
volgens mij heb je al een breezertje opquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef isax het volgende:
joezi, is dat je echte naam?
verlang nog steeds naar jou en je krat breezers
Jij leest altijd vreemde dingen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh las zoiets ergens, was een keer een mod ruzie over zelfs
Vervelende DM kan je sowieso doorsturen naar een mod of FA als het uit de klauwen loopt. Volgens mij wordt er alleen bij hoge uitzondering gekeken en alleen door Admins.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
serieus? ik wist niet eens dat dat kon
ik heb een keer vervelende dm gehad maar heb het toen gewoon genegeerd
niet bedacht dat jullie er in kunnen
dan weet ik dat voor de volgende keerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij leest altijd vreemde dingen.
Welke modruzie dan?
[..]
Vervelende DM kan je sowieso doorsturen naar een mod of FA als het uit de klauwen loopt. Volgens mij wordt er alleen bij hoge uitzondering gekeken en alleen door Admins.
Nee maar in mijn hoofd was het dus altijd een magnum.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ben je nu teleurgesteld![]()
is maar een chocodruppel
neuh heb ik niet nodig om een beetje te plagen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij heb je al een breezertje op
zoals op de meeste forums dus, toppiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij leest altijd vreemde dingen.
Welke modruzie dan?
[..]
Vervelende DM kan je sowieso doorsturen naar een mod of FA als het uit de klauwen loopt. Volgens mij wordt er alleen bij hoge uitzondering gekeken en alleen door Admins.
En aandacht nodigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij heb je al een breezertje op
nu ik er naar kijk snap ik het wel, alleen het stokje ontbreektquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar in mijn hoofd was het dus altijd een magnum.
dan is het goedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
neuh heb ik niet nodig om een beetje te plagen.
oh het is maar plagen, het is ook zo lastig te zien op een forumquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
neuh heb ik niet nodig om een beetje te plagen.
jij plaagt mijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh het is maar plagen, het is ook zo lastig te zien op een forum
Tjaquote:
quote:
dat is toch ook aandacht vragen, uiteindelijk komen we hier allemaal voor de liefdequote:
Jaloers ook nog....quote:
ik voel hem nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat is toch ook aandacht vragen, uiteindelijk komen we hier allemaal voor de liefde![]()
♥ ONE LOVE ♥
Ja kloptquote:
Hoofdletters gespot, je hebt ze wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat is toch ook aandacht vragen, uiteindelijk komen we hier allemaal voor de liefde![]()
♥ ONE LOVE ♥
het is geen boek! Ik heb trouwens wel een plan om de SC als boekprint in de winkel te krijgen, wil je daar aan mee werken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoofdletters gespot, je hebt ze wel.
Af en toe sluipt er toch per ongeluk een hoofdlettertje tussendoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
het is geen boek! Ik heb trouwens wel een plan om de SC als boekprint in de winkel te krijgen, wil je daar aan mee werken?
Bewegende plaatjes boeken zijn nog een stapje te ver voor je.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
het is geen boek! Ik heb trouwens wel een plan om de SC als boekprint in de winkel te krijgen, wil je daar aan mee werken?
dat is een speciale editie. als je daar snel door heen bladerd beweegd het plaatje.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Bewegende plaatjes boeken zijn nog een stapje te ver voor je.
We kunnen toch links naar de bijbehorende gifs plaatsenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Bewegende plaatjes boeken zijn nog een stapje te ver voor je.
Een glossy voor dummiesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:35 schreef isax het volgende:
[..]
dat is een speciale editie. als je daar snel door heen bladerd beweegd het plaatje.
oohja flipbooks erbijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:35 schreef isax het volgende:
[..]
dat is een speciale editie. als je daar snel door heen bladerd beweegd het plaatje.
Nicequote:
Heb jij dat gemaaktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
hebben we nog iets aan zo'n creabea in de sc zo als ik
Ik ook ooit op de lagere schoolquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:43 schreef isax het volgende:
[..]
die niet maar ik heb het wel ooit eens gedaan
je kon ook met een pen met 2 plaatjes en dan opkrullen en heen en weer rollen. Daar heb ik ook wel eens "vieze" van gemaaktquote:
das ook mooi, wel nog meer werk denk ik, helemaal bededenken hoe het in elkaar past en klaptquote:
die ken ik wel maar dan niet met vieze plaatjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
je kon ook met een pen met 2 plaatjes en dan opkrullen en heen en weer rollen. Daar heb ik ook wel eens "vieze" van gemaakt![]()
coolquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:43 schreef isax het volgende:
[..]
die niet maar ik heb het wel ooit eens gedaan
ik heb zo'n boek van harry potterquote:
trustequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
mensen ik ga naar bed, was echt te vroeg voor mij vanmorgen, fijne nacht verder en tot de volgende keer![]()
Ja ik ga ook vroeg, morgen naar kantoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
mensen ik ga naar bed, was echt te vroeg voor mij vanmorgen, fijne nacht verder en tot de volgende keer![]()
slaapze maatquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:52 schreef Inodder het volgende:
Slaap lekker allemaal![]()
En voor de nachtbrakers een fijne avond/nacht!
Ook ik ga weer proberen te slapen.
Was gister ook al weer best laat, en over minder dan 6 uur gaat de wekker hier helaas weer.
Heb ik ooit eens gehad om de wisselende diensten wat te vergemakkelijken.. Maar zelfs dat haalde voor mij niets uit...quote:
Vroeger wel. Nu heb ik wel wat sterkers nodig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
cafeïne doet niet zo veel bij mij helaas, bij jou wel?
ja ze beginnen altijd met laffe inslapertjes, blijven zeurenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gehad om de wisselende diensten wat te vergemakkelijken.. Maar zelfs dat haalde voor mij niets uit...lag er net zo goed wakker om.
je moet met medicatie altijd ook een match hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gehad om de wisselende diensten wat te vergemakkelijken.. Maar zelfs dat haalde voor mij niets uit...lag er net zo goed wakker om.
Ouiquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
krijg jij een alert ofzo als het over die jonko's gaat?
ik heb een keer een heel gesprek over aliens op pinkpop gehadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat werkt ook een beetje averechts juist bij mij, teveel intelligente gedachtes krijg ik dan.
Daar valt ie veul te veul voor opquote:
En wat was de intelligente conclusiequote:Op woensdag 14 mei 2014 00:04 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een keer een heel gesprek over aliens op pinkpop gehad
Hoe is het in het gesticht? Is Lotte al gedekt?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:06 schreef Baconbus het volgende:
Dikke Lotte heeft het over Dr. Dre. Waar is Dr. Dre?![]()
Aliens, zwarte gaten, parallelle werelden, wat was het begin, waar is het eind en wat daarna, tijdreizen etc zijn de beste gesprekkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:04 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een keer een heel gesprek over aliens op pinkpop gehad
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
bijna weer een SC vol! op naar die 100 mensjes!
Bijnaquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:05 schreef isax het volgende:
[..]
heb je er groene plantjes op geschilderd?
Zal een sturen als ik op de pc zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |