Donald duck bestaat 200 jaarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef isax het volgende:
[..]
ik werd vandaag nog voor de cover van een glossy blad gevraagd
Ik kom hier nooit.. zit altijd in de cos offftopic te doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef isax het volgende:
[..]
wil je bij de coole kindjes van school horen?
zijn ze dat dan hierquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef isax het volgende:
[..]
wil je bij de coole kindjes van school horen?
Kan me wel voorstellen dat je het verschil niet nog vergroot met hakken uiteraard...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was ook 10 cm groter dan mijn vriend. Ik liep niet graag op hakken
dan krijg je op je klote en word je hierheen gestuurd, welkom zo ben ik hier ook belandquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit.. zit altijd in de cos offftopic te doen
mag hoor, ik kijk alleen niet zoveel meer, wil jij ons waarschuwen als het echt hilarisch wordt?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit.. zit altijd in de cos offftopic te doen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Langer in als tijd bedoelde ik ..... Nu ben ik 1,89 m. dus ik heb daar sowieso niet zo snel mee te maken. Maar ik kan me voorstellen als bijvoorbeeld Huub een vrouw van 1.65 m tegenkomt en die torent 20 cm boven hem uit, dat hij daar toch wat onzeker van wordt.
Het was ook zeker geen afknapper, ik liep er ook wel op. Maar toch voelde het vreemd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je het verschil niet nog vergroot met hakken uiteraard...
Maar beetje oppervlakkig vind ik het wel als je bewust iemand groter zoekt.
Lief aangeboden maar nee dankje...quote:
Ook een keertje iemand gedate die kleiner was. Bukkend kussen is toch echt wel minder leuk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was ook zeker geen afknapper, ik kiep er ook wel op. Maar toch voelde het vreemd.
volgens mij zie ik tepels.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
mag hoor, ik kijk alleen niet zoveel meer, wil jij ons waarschuwen als het echt hilarisch wordt?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef isax het volgende:
joezi, je naam lijkt op joey
betekend dat dat we op onze date in bad breezers gaan drinken?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Langer in als tijd bedoelde ik ..... Nu ben ik 1,89 m. dus ik heb daar sowieso niet zo snel mee te maken. Maar ik kan me voorstellen als bijvoorbeeld Huub een vrouw van 1.65 m tegenkomt en die torent 20 cm boven hem uit, dat hij daar toch wat onzeker van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |