Een naam topic vond ik niet nodigquote:
Ja, maar dat is oefening, net als blind leren typen, dat gaat makkelijker naarmate je het veel doet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan ook tabs lezen, maar om nou te zeggen dat ik ze kan spelen
Dat is geen lassiequote:
Je hebt gelijk hoor, maar so what.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk dat het een s moet zijn voxs
of denk ik weer teveel na
nee hoor jij heb ook gelijk en inderdaad so what, het duurde inderdaad lang genoeg, dus goed gedaan hoorquote:
Ben jij dat echt?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef Voxs het volgende:
Wat lief SouryZo haastig dat je mijn UN verkeerd spelde?
[ afbeelding ]
Ahhh die is tofquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef Voxs het volgende:
Wat lief SouryZo haastig dat je mijn UN verkeerd spelde?
[ afbeelding ]
quote:
Happen kan ik zekerquote:
Staat in de opquote:
omg die is zo leuk en heb ik zolang niet gezienquote:
Maar via internet op een elektrische gitaar (die heb ik namelijk al), kan je het dan ook leren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dat is oefening, net als blind leren typen, dat gaat makkelijker naarmate je het veel doet.
Kruipen een idee?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef isax het volgende:
ik heb geen zin om te lopen![]()
first world problems
Hij is leuk jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
omg die is zo leuk en heb ik zolang niet gezien
ik ga hem gelijk kijken![]()
![]()
Ik ga geen tt verandering aanvragen. Ik kan het zelf niet. Maar ik beloof dat als ik ooit nog eens een topic aanmaak dan is het voor jouquote:
Wees blij dat je het kan lui krengquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef isax het volgende:
first world problems
Cute. Misschien dat ik het ook eens voor jou doequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga geen tt verandering aanvragen. Ik kan het zelf niet. Maar ik beloof dat als ik ooit nog eens een topic aanmaak dan is het voor jou
Ja natuurlijk, ik ken er genoeg die via het Internet hebben leren spelen. En steelstring of electrisch .. om te leren spelen maakt het niet zo veel uit, van een steelstring krijg je sterkere vingertjes en je hebt geen snoertje nodig en op een elctrische gitaar kun je uiteindelijk weer dingen die je op een steelstring niet kan, maar leren kun je het op allebei hoor. Gewoon doen man!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar via internet op een elektrische gitaar (die heb ik namelijk al), kan je het dan ook leren.
thuis laten bezorgenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef isax het volgende:
first world problems
Hij staat al 20 jaar stof te vangen dus ik moet eerst kijken of hij het nog doet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik ken er genoeg die via het Internet hebben leren spelen. En steelstring of electrisch .. om te leren spelen maakt het niet zo veel uit, van een steelstring krijg je sterkere vingertjes en je hebt geen snoertje nodig en op een elctrische gitaar kun je uiteindelijk weer dingen die je op een steelstring niet kan, maar leren kun je het op allebei hoor. Gewoon doen man!
Woman! make up your mind! Niet zo miepenquote:
Ah leuk, een klassieker. Ik had 'm ook al heel lang niet meer gezien.quote:
Gewoon een stapje naar links, rechts, voren of achteren zetten. Niet zo moeilijk.quote:
Die zitten in mn geheugen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
volgens mij zit paro nu allemaal oude filmpjes voor ons op te zoeken die in die catergorie vallen hihi
Onze eigenste SC djquote:
Wees er trots opquote:
Gebeurt veel, dat komt ook door de oude standaard leermethodes vind ik. Kijk het verhaal van "Je moet op een klassiek Spaanse gitaar beginnen en dan When the saints are marching in leren spelen etc. etc" gaat voor een hoop mensen en kids gewoon niet op. Dan kan je 3 maanden nog niks en wat je kan spreekt je totaal niet aan. Zo begon mijn buurjongen en zette die Spaanse bak na 3 maanden aan de kant en speelde er 3 jaar niet meer op tot ik hem in 2 dagen op een steelstring Horse with no Name van America leerde spelen met 2, 2 vinger accoorden, toen werd ie enthousiast .... hij speelt nog steedsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij staat al 20 jaar stof te vangen dus ik moet eerst kijken of hij het nog doet.
Ja preciesquote:
God ja, die Spaanse gitaar. Ligt bij mij ook nog op zolder.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Gebeurt veel, dat komt ook door de oude standaard leermethodes vind ik. Kijk het verhaal van "Je moet op een klassiek Spaanse gitaar beginnen en dan When the saints are marching in leren spelen etc. etc" gaat voor een hoop mensen en kids gewoon niet op. Dan kan je 3 maanden nog niks en wat je kan spreekt je totaal niet aan. Zo begon mijn buurjongen en zette die Spaanse bak na 3 maanden aan de kant en speelde er 3 jaar niet meer op tot ik hem in 2 dagen op een steelstring Horse with no Name van America leerde spelen met 2, 2 vinger accoorden, toen werd ie enthousiast .... hij speelt nog steeds
Ik welquote:
Ja, bij wie niet (ik heb er overigens wel op leren spelen)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
God ja, die Spaanse gitaar. Ligt bij mij ook nog op zolder.
Geef je les? Bandje?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Gebeurt veel, dat komt ook door de oude standaard leermethodes vind ik. Kijk het verhaal van "Je moet op een klassiek Spaanse gitaar beginnen en dan When the saints are marching in leren spelen etc. etc" gaat voor een hoop mensen en kids gewoon niet op. Dan kan je 3 maanden nog niks en wat je kan spreekt je totaal niet aan. Zo begon mijn buurjongen en zette die Spaanse bak na 3 maanden aan de kant en speelde er 3 jaar niet meer op tot ik hem in 2 dagen op een steelstring Horse with no Name van America leerde spelen met 2, 2 vinger accoorden, toen werd ie enthousiast .... hij speelt nog steeds
Mijn eerste nummer die ik leerde was: The answer my friend is blowing in the wind..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, bij wie niet (ik heb er overigens wel op leren spelen)![]()
Leukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Les heb ik wel gedaan, niet meer, bandjes plenty
Nog steeds met je neus in een kont?quote:
Ja een klassieker om mee te beginnen. Weet je welke ook tof is om mee te beginnen en echt helemaal niet moeilijk Saturday night van Herman Brood. Easy en klinkt topquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn eerste nummer die ik leerde was: The answer my friend is blowing in the wind..
Ik ben er nooit echt aan begonnen. Ik had die gitaar bij een concert van The Offspring onderschept. Heb toen wel een versterker gekocht om er wat herrie op te maken maar verder dan een paar noten van Suicide is Painless kwam ik niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar is die gast eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha typvaut in de TT, ga maar even met Punkman praten
Toch he, is dit ook wel erg knapquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben er nooit echt aan begonnen. Ik had die gitaar bij een concert van The Offspring onderschept. Heb toen wel een versterker gekocht om er wat herrie op te maken maar verder dan een paar noten van Suicide is Painless kwam ik niet.
Is Cos leuk nu?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
zal wel weer weggepest zijnHij is nog wel eens in de COS laat
Dat doe je altijd goedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee niet echt, ik drop af en toe wat bagger
ja dan ruiken we jou jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Chili Con Carne met bruine bonen, uien, knoflook en mais!![]()
Als het je niet bevalt ga je maar naar huisquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
We willen met de SC de COS in gaan halen, jij doet mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt ga je maar naar huis
gaat je inderdaad goed afquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat doe je altijd goedZie ik kan goed likken blijkt
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:16 schreef Miek37 het volgende:
[..]![]()
Ik gaat ff Herman den Blijkert kijken! Laterrrrr!
Hartstikke knap en hartstikke goed en ik ken zat jongens (moi aussi) die later als ze al spelen, klassiek spelen oppakken om bijvoorbeeld meer kracht en snelheid te krijgen. Maar voor veel kids bijvoorbeeld geldt dat ze als ze zo beginnen ze binnen no time afhaken. Je moet ze laten beginnen met wat ze leuk vinden, wat ze op de radio en internet horen en waar ze graag naar luisteren.quote:
oh zijn we dat aan het doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
We willen met de SC de COS in gaan halen, jij doet mee.
Joezi heeft nog wel een gasmaskertje voor je, maar jullie kunnen nu weer ff een uurtje luchten.quote:
Eens hoor. Zo gaat het in alle gebieden van onderwijs het beste ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Hartstikke knap en hartstikke goed en ik ken zat jongens (moi aussi) die later als ze al spelen, klassiek spelen oppakken om bijvoorbeeld meer kracht en snelheid te krijgen. Maar voor veel kids bijvoorbeeld geldt dat ze als ze zo beginnen ze binnen no time afhaken. Je moet ze laten beginnen met wat ze leuk vinden, wat ze op de radio en internet horen en waar ze graag naar luisteren.
bedankt voor de tip en ik zet gelijk mijn raam ff openquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Joezi heeft nog wel een gasmaskertje voor je, maar jullie kunnen nu weer ff een uurtje luchten.
Is het een wedstrijd. Dat is wel erg zielig.Ik doe wel mee hoor. Moet ik gifjes uploaden om populair te zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
vooral van billy hondquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het een wedstrijd. Dat is wel erg zielig.Ik doe wel mee hoor. Moet ik gifjes uploaden om populair te zijn.
Het hele leven is zielig. Nee hoeft niet hoor, gewoon tekst gaat ook sneller denk ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het een wedstrijd. Dat is wel erg zielig.Ik doe wel mee hoor. Moet ik gifjes uploaden om populair te zijn.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef Inodder het volgende:
[..]Ik ben verdomme net bij.... (voor vandaag) #88 tot #91 moet ik nog
haha we praten heus niet stiekem over je hoor, zo wel dan waarschuw ik jequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef Inodder het volgende:
De postsnelheid gaat iig sneller dan de Cos nuquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het hele leven is zielig. Nee hoeft niet hoor, gewoon tekst gaat ook sneller denk ik.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
De postsnelheid gaat iig sneller dan de Cos nu
wacht maar tot er een sl komtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
De postsnelheid gaat iig sneller dan de Cos nu
Ik vind mezelf helemaal niet interessant (dat ken ik na 32 jaar wel) dus laat maar...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha we praten heus niet stiekem over je hoor, zo wel dan waarschuw ik je
Joey en Lot zoenen nu dus het is van korte duurquote:
echt hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Joey en Lot zoenen nu dus het is van korte duur
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Joey en Lot zoenen nu dus het is van korte duur
Ik kan het wel samenvatten voor jequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef Inodder het volgende:
zelfde shit als altijdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef Inodder het volgende:
Wie doet er ff een korte samenvatting in een paar zinnen van de afgelopen 5 dagen utopia... De SV kan ik er nu echt niet bij hebben om ook nog terug te lezen.
Op hoeveel cm is zij gaan zitten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan het wel samenvatten voor je [ afbeelding ]
Toch fantaseer ik daar ook wel eens over, seks met een tientonner.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
One night stand maximaal, die man overleeft het niet als zij bovenop wilt.
Billy, Ron Joey en Robin op de nominatie stoelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef Inodder het volgende:
Wie doet er ff een korte samenvatting in een paar zinnen van de afgelopen 5 dagen utopia... De SV kan ik er nu echt niet bij hebben om ook nog terug te lezen.
Je hebt een doodswens?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toch fantaseer ik daar ook wel eens over, seks met een tientonner.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem volgensmij al niet zo lang geleden eens eerder gepost.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mooi gooi bil er maar uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Billy, Ron Joey en Robin op de nominatie stoel
Kijk eens rond in de COS zou ik zeggenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het waren mooie beeldenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die vering, alsof je in een waterbed ligt, wil ik best wel eens proberen.
je moet er ook niet onder gaan liggen, gewoon erop en lekker woelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik houd wel van vrouwen met een extra grammetje vet,maar bij dat soort types ben ik echt bang dat mn botten het niet overleven.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef Voxs het volgende:
[..]Interessant ja..Kan dat alleen met tientonners? ff denken waar ik een tientonner kan vinden..
Ik ben licht onderdanig van aard,dus het is meer zelfbeschermingquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
je moet er ook niet onder gaan liggen, gewoon erop en lekker woelen
haha ik denk dat ik maar even overslaquote:
dat weten sommige inmiddelsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben licht onderdanig van aard,dus het is meer zelfbescherming
Tja, sommige mannen houden er van.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dit zijn toch ook allemaal wel hele erge extremen hoor
en inderdaad tientonners
tja ieder zijn ding natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tja ieder zijn ding natuurlijk
persoonlijk moet ik er niet aan denken om met een hele dikke man naar bed te gaan
bang dat ik geen lucht krijg inderdaad
Heel dik nee. Maar een iets steviger man? Heeft ook wel watquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
persoonlijk moet ik er niet aan denken om met een hele dikke man naar bed te gaan
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel dik nee. Maar een iets steviger man? Heeft ook wel wat
ja dat absoluut, lekker knuffelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel dik nee. Maar een iets steviger man? Heeft ook wel wat
ooh die heeeeele dikke van boven is afgevallen! TOP!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef Inodder het volgende:
Ik hou niet van graatmager, en niet van dik. Alles er tussen in is prima!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh die heeeeele dikke van boven is afgevallen! TOP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik klikte toch op de spoiler
![]()
![]()
![]()
of hoe ze sex kunnen hebben, we hebben het er wel over maar ik denk echt, hoe?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe zo iemand zijn reet afveegt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh die heeeeele dikke van boven is afgevallen! TOP!* MEP* Ga terug in je mand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Leuke bijdragequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef lwmeffix het volgende:
Ruud aan Joey : "heb je je piemel gewassen ofniet", Ja natuuuurlijk
ze stoppen je kop in een van die vetkwabben, en je weet de volgende ochtend niet meer wat je gedaan hebt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
of hoe ze sex kunnen hebben, we hebben het er wel over maar ik denk echt, hoe?
GOD DAMN THE USA!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als troost nu van een amerikaanse soldaat zonder shirtje, kom op je kan het voor me
Heel dik lijkt me ook niet alles, maar wat gezet is geen probleem. Liever wat steviger.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als troost nu van een amerikaanse soldaat zonder shirtje, kom op je kan het voor me
iets steviger is ook al ziekmakendquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel dik lijkt me ook niet alles, maar wat gezet is geen probleem. Liever wat steviger.
Dat heb ik ook, ik heb het überhaupt niet op gratenlijffies.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel dik lijkt me ook niet alles, maar wat gezet is geen probleem. Liever wat steviger.
Maar om me echt warm te laten worden moet er gewoon een goeie kop op zitten. Wat nou een goeie kop voor mij maakt daar heb ik nog niet de vinger op kunnen leggen... Wel ben ik er achter dat ik een zwak heb voor wipneusjes en dat de zogenaamde beauty iconen mij juist niet aantrekken.quote:
Hoezo ?quote:
een iemand is met een soa binnen gekomen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef lwmeffix het volgende:
Joey en Ruud hebben het over "schoon" zijn als je hieruit komt.
Doelend op de dingen die ze hier gedaan hebben, waarmee ze misschien 'last' kunnen krijgen buiten.
Ruud zegt dat het voor joey niet uit maakt(doelend op seks met Charlotte), omdat hij toch al niet 'schoon' naar buiten gaat.
Of ik snap er niets van. Dat kan ook.
Wat voor dingen? Kan je dat eten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
er zit een verschil tussen sbb, bb en chubby, bb kan ik tot bepaald gewicht nog waarderen, maar sbb word me echt teveel.
ik weet niet precies wat ik leuk vind, heb al van alles gehad, ik trek ook van alles aan en dan denk ik, kijk jij wel goed uit je doppen. maar ja dat schijnt bij mij dan weer mijn uitstraling en karakter te zijn wat mannen leuk vinden. snap er zelf geen reet vanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar om me echt warm te laten worden moet er gewoon een goeie kop op zitten. Wat nou een goeie kop voor mij maakt daar heb ik nog niet de vinger op kunnen leggen... Wel ben ik er achter dat ik een zwak heb voor wipneusjes en dat de zogenaamde beauty iconen mij juist niet aantrekken.
quote:
Omdat ie al aan zn stijve pielmuissie heeft liggen rukken samen met Lot in bad, dus maakt het geen fuck meer uit of hij nu nog iets doet, hij is toch al voor het leven getekend.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef lwmeffix het volgende:
Joey en Ruud hebben het over "schoon" zijn als je hieruit komt.
Doelend op de dingen die ze hier gedaan hebben, waarmee ze misschien 'last' kunnen krijgen buiten.
Ruud zegt dat het voor joey niet uit maakt(doelend op seks met Charlotte), omdat hij toch al niet 'schoon' naar buiten gaat.
Of ik snap er niets van. Dat kan ook.
Gezicht, uitdrukking, stem, uitstraling, moeilijk te definiëren, maar je weet het wanneer je er tegenaan looptquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar om me echt warm te laten worden moet er gewoon een goeie kop op zitten. Wat nou een goeie kop voor mij maakt daar heb ik nog niet de vinger op kunnen leggen... Wel ben ik er achter dat ik een zwak heb voor wipneusjes en dat de zogenaamde beauty iconen mij juist niet aantrekken.
klopt en dan boeit de rest nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Gezicht, uitdrukking, stem, uitstraling, moeilijk te definiëren, maar je weet het wanneer je er tegenaan loopt
Maar dat verschilt van moment tot moment, je brein bepaald. Hoe zorg je dat het langer kan duren?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Gezicht, uitdrukking, stem, uitstraling, moeilijk te definiëren, maar je weet het wanneer je er tegenaan loopt
quote:
De COS is verderop schatjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef lwmeffix het volgende:
Charlotte doet haar BH uit, en blijft in een wit shirt in bad zitten.
geen idee, laat je het weten als jij het weetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar dat verschilt van moment tot moment, je brein bepaald. Hoe zorg je dat het langer kan duren?
ik vind het het alleen niet waard om zo'n meisje, want dat is ze, zo onzeker te maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook best wel maar ja wat doe je ertegen
tv maken heet dat
Als ze dat niet zou doen, zou het meer iets voor Meiden van Holland zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef lwmeffix het volgende:
Leeghoofdige vette (kom er maar in pavement) zeug met een kut karakter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:52 schreef lwmeffix het volgende:
Charlotte weer op haar best: klagen klagen klagen, geen bikini aan. Ik ben dronken bah bah bah.
[ afbeelding ]
ja dat is absoluut mogelijk door dit gedoe allemaalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het het alleen niet waard om zo'n meisje, want dat is ze, zo onzeker te maken.
durf te wedden dat die aanleg heeft voor een eetstoornis te ontwikkelen.
Hoe bedoel je langer duren?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar dat verschilt van moment tot moment, je brein bepaald. Hoe zorg je dat het langer kan duren?
maakt niet uit, maar dit is meer een cybersexroomquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Pardon, ik zit verkeerd. Mijn schuld!
geeft niets, gelukkig wees joezi je eropquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
quote:
Ik zit bij Emil en Gio en voor Lot in die toestand schakel ik echt niet over, kan je nagaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef lwmeffix het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
maakt niet uit, maar dit is meer een cybersexroom
Die heeft ze alquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het het alleen niet waard om zo'n meisje, want dat is ze, zo onzeker te maken.
durf te wedden dat die aanleg heeft voor een eetstoornis te ontwikkelen.
hebben wij weer iets om ons te vermakenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef Inodder het volgende:
[..]Dat ze dat niet in de gaten hebben is toch wel helemaal bizar.....
Posten en niet eens kijken naar waar het terechtkomt of wat anderen posten ofzo?
mijn andere overtuiging is dat ze vet gehospitaliseerd zijn dus alles doen om te blijvenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat is absoluut mogelijk door dit gedoe allemaal
maar ja dan zeggen ze, ze is volwassen dus maakt haar eigen keuzes
ook al wil het hokje wat, wil niet zeggen dat je het moet doen
Ja nee joh... Wij zitten hier allemaal fout!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Jammer dat Virtual Reality nog steeds geen realiteit isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
maakt niet uit, maar dit is meer een cybersexroom
ja die mening heb ik ook wel eens, dacht dat dat aan mij lagquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef isax het volgende:
[..]
mijn andere overtuiging is dat ze vet gehospitaliseerd zijn dus alles doen om te blijven
Gelukkig wel he... Wie weet hoelang het anders had geduurd voordat Het er achter was gekomenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geeft niets, gelukkig wees joezi je erop
Ik heb sowieso moeite met langer, maar een uitstraling kan me over het algemeen langer boeien dan een paar goede tetten of een lekkere kont, langer hè, want op dat laatste spuug ik echt nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat je dag in dag uit die kop leuk blijft vinden
komt eraan, nog even geduldquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jammer dat Virtual Reality nog steeds geen realiteit is
en hij met zijn teen in je vagina gaat zittenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef isax het volgende:
joezi, je naam lijkt op joey
betekend dat dat we op onze date in bad breezers gaan drinken?
Nou nee, blond, bruin dik, slank lang,klein het maakt mij ook niet uit. Het is en blijft een klik (kutwoord). Een type voor ogen hebben snap ik niet (uiterlijk) Wel qua persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gelukkig wel he... Wie weet hoelang het anders had geduurd voordat Het er achter was gekomen
Wat is er met Lot dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef isax het volgende:
[..]
mijn andere overtuiging is dat ze vet gehospitaliseerd zijn dus alles doen om te blijven
is toch logisch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja die mening heb ik ook wel eens, dacht dat dat aan mij lag
ooitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jammer dat Virtual Reality nog steeds geen realiteit is
ohhh kinkyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en hij met zijn teen in je vagina gaat zitten![]()
hmm nee ben niet zo'n badganger, breezertje onder de douche is primaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef isax het volgende:
Kan anders soms net even het verschil maken....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb sowieso moeite met langer, maar een uitstraling kan me over het algemeen langer boeien dan een paar goede tetten of een lekkere kont, langer hè, want op dat laatste spuug ik echt niet
ik geloof dat ze heus wel nazorg krijgen, was bij de andere rlsen ook volgens mijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef isax het volgende:
[..]
is toch logisch?
ze hebben alleen utopia, weten niet hoe het daar buiten is.
het terrein is klein.
die camera's
ik zou er ook last van krijgen![]()
heel de wereld komt op je af als je daar weg gaat omdat je van zo'n klein terrein af komt.
Inkoppertje dat ik al eerder had verwachtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kan anders soms net even het verschil maken....
ohhhhquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm nee ben niet zo'n badganger, breezertje onder de douche is prima
snel wegtikken danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef isax het volgende:
[..]
ohhhh![]()
maar straks komt er water bij mijn breezer.
haha je leert het nog wel een keertjequote:
Ik helemaal niet eigenlijk.... Best al een paar erg lange (lees 1.90 en 2,00m) tegen gekomen die ik echt woest aantrekkelijk vond. (Beide moesten dan weer een vent hebben die toch echt groter was dan hun een kleinere man dat ziet er zo stom uit namelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb sowieso moeite met langer, maar een uitstraling kan me over het algemeen langer boeien dan een paar goede tetten of een lekkere kont, langer hè, want op dat laatste spuug ik echt niet
Gelukkig zijn alle fokkers, slank knap en perfectquote:
Hij oefent Hailmatics..lukt nog niet zoquote:
Nee dit is normaalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef isax het volgende:
[..]
heeft een legging en tshirt aan. dat is toch niet normaal?
ik welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle fokkers, slank knap en perfect
Ik was ook 10 cm groter dan mijn vriend. Ik liep niet graag op hakkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik helemaal niet eigenlijk.... Best al een paar erg lange (lees 1.90 en 2,00m) tegen gekomen die ik echt woest aantrekkelijk vond. (Beide moesten dan weer een vent hebben die toch echt groter was dan hun een kleinere man dat ziet er zo stom uit namelijk)
Jeetje wat een oen!!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
De bovenkant van de fles slaan, dombo die Ruud, glas in fles????
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm nee ben niet zo'n badganger, breezertje onder de douche is prima
Dan offer ik mij wel op voor een badder sessiequote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
Geen medelijden met Lot.. laat ze maar eens op dr bek gaan
echt welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle fokkers, slank knap en perfect
Langer in als tijd bedoelde ik ..... Nu ben ik 1,89 m. dus ik heb daar sowieso niet zo snel mee te maken. Maar ik kan me voorstellen als bijvoorbeeld Huub een vrouw van 1.65 m tegenkomt en die torent 20 cm boven hem uit, dat hij daar toch wat onzeker van wordt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik helemaal niet eigenlijk.... Best al een paar erg lange (lees 1.90 en 2,00m) tegen gekomen die ik echt woest aantrekkelijk vond. (Beide moesten dan weer een vent hebben die toch echt groter was dan hun een kleinere man dat ziet er zo stom uit namelijk)
Nee zeker niet.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]
Dan offer ik mij wel op voor een badder sessie
zo lang ik mijn breezers maar krijgquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]
Ik zal een Badr hari sessie voor je regelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]
Donald duck bestaat 200 jaarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef isax het volgende:
[..]
ik werd vandaag nog voor de cover van een glossy blad gevraagd
Ik kom hier nooit.. zit altijd in de cos offftopic te doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef isax het volgende:
[..]
wil je bij de coole kindjes van school horen?
zijn ze dat dan hierquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef isax het volgende:
[..]
wil je bij de coole kindjes van school horen?
Kan me wel voorstellen dat je het verschil niet nog vergroot met hakken uiteraard...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was ook 10 cm groter dan mijn vriend. Ik liep niet graag op hakken
dan krijg je op je klote en word je hierheen gestuurd, welkom zo ben ik hier ook belandquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit.. zit altijd in de cos offftopic te doen
mag hoor, ik kijk alleen niet zoveel meer, wil jij ons waarschuwen als het echt hilarisch wordt?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit.. zit altijd in de cos offftopic te doen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Langer in als tijd bedoelde ik ..... Nu ben ik 1,89 m. dus ik heb daar sowieso niet zo snel mee te maken. Maar ik kan me voorstellen als bijvoorbeeld Huub een vrouw van 1.65 m tegenkomt en die torent 20 cm boven hem uit, dat hij daar toch wat onzeker van wordt.
Het was ook zeker geen afknapper, ik liep er ook wel op. Maar toch voelde het vreemd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je het verschil niet nog vergroot met hakken uiteraard...
Maar beetje oppervlakkig vind ik het wel als je bewust iemand groter zoekt.
Lief aangeboden maar nee dankje...quote:
Ook een keertje iemand gedate die kleiner was. Bukkend kussen is toch echt wel minder leuk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was ook zeker geen afknapper, ik kiep er ook wel op. Maar toch voelde het vreemd.
volgens mij zie ik tepels.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
mag hoor, ik kijk alleen niet zoveel meer, wil jij ons waarschuwen als het echt hilarisch wordt?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef isax het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Langer in als tijd bedoelde ik ..... Nu ben ik 1,89 m. dus ik heb daar sowieso niet zo snel mee te maken. Maar ik kan me voorstellen als bijvoorbeeld Huub een vrouw van 1.65 m tegenkomt en die torent 20 cm boven hem uit, dat hij daar toch wat onzeker van wordt.
Mag ik de eer hebben, ik heb wat goed te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |