SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17 mei - Worstelgala
De nominatie- en eliminatie data van mei:
WO 14-5 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 18-5 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 19-5 Exit 1 genomineerde
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Wie van de 3 Mar's?
Poll: Wie wil jij als nieuwe bewoner?
• Marcel
• Margret
• Marije
Tussenstand:![]()
Die ziet het al helemaal voor zich, straks een dronken Lot in bedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook Robin wilde het wel tegenhouden maar Lau zei laat gaan ze wil fun
dat viel me ook al op, Ruud kijkt echt in de camera van; kijk mij nou eens lief doen. Nou Ruud daar trap ik niet in.quote:
Ze is ook niet lief, maar dat gewicht gun ik haar toch niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik heb een pestpokkenhekel aan haar gedrag en houding.
Maar dit is sneu.
er werd van de week gezegd dat joet niet naar huis ging omdat hij nog iets met lot moet krijgenquote:
Mij ook, vanavond had ze Charlotte tegen zichzelf willen beschermen. Laura zakt zo mogelijk nog verder.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef danilel het volgende:
Robin valt me (op het geklooi met sjiejo na) reuze mee de laatste weken
Tja die denkt nu dat ze alles kan maken daar....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vannas ging zeuren over een fles wijn die Nico pakte die gore tokkie krijgt het hoog in der bol tering wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |