SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17 mei - Worstelgala
De nominatie- en eliminatie data van mei:
WO 14-5 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 18-5 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 19-5 Exit 1 genomineerde
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Wie van de 3 Mar's?
Poll: Wie wil jij als nieuwe bewoner?
• Marcel
• Margret
• Marije
Tussenstand:
[ Bericht 0% gewijzigd door LekkerSimpel op 13-05-2014 22:03:55 ]
Wel on topic, leuk als ze samen gaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hadden we ook werkelijk niet willen missen, moet in de sv
Omdat hij niet op vrouwtjes valt bedoel je?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef Parlay het volgende:
Ik vind het een raar stelletje, Lot en Joey. Klopt ergens niet.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:17 schreef Parlay het volgende:
Gio en Robin kan ik nog wel snappen samen maar Lot en Herr Flick?
Nou, dat nog niet eens denk ik. Ik zie geen vonken oid, figuurlijk danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:16 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Omdat hij niet op vrouwtjes valt bedoel je?
lot vindt hem toch erg leuk is mijn indruk, joey geloof ik nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:17 schreef Parlay het volgende:
Gio en Robin kan ik nog wel snappen samen maar Lot en Herr Flick?
Voor mijn gevoel gebruikt Joey Charlotte voor een tvmomentje dat zijn verblijf daar kan verlengen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:18 schreef Ransjih het volgende:
[..]
lot vindt hem toch erg leuk is mijn indruk, joey geloof ik niet
Ron is best wel "onzichtbaar" dus die zou ik niet missen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:18 schreef Cir het volgende:
dus dan zal Ron wel naar huis gaan![]()
anders is lieve Lot zo drietugh, en kan ze niet van wippestein he
Die kan opzouten volgende week, ik zou niet weten wat hij bij haar nu nog moetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gebruikt Joey Charlotte voor een tvmomentje dat zijn verblijf daar kan verlengen.
Dat merk ik ook aan mezelf, ben er nu 4 jaar vanaf, maar als je zoveel ziet roken op de stream dan heb je zin in een peukkie,quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef psclgrn het volgende:
Ik ben al een tijdje gestopt met roken... Door deze streams wil ik ook bijna weer roken
Ja, dat denk ik ook, Joey is meer bezig met bekend worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:18 schreef Ransjih het volgende:
[..]
lot vindt hem toch erg leuk is mijn indruk, joey geloof ik niet
ik rook al veel kun je nagaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef psclgrn het volgende:
Ik ben al een tijdje gestopt met roken... Door deze streams wil ik ook bijna weer roken
O, en niemand een foto gemaaktquote:
Doen!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef psclgrn het volgende:
Kreng eerste klas is hetquote:
Ik was vorige week precies 4 jaar geleden gestopt. Gelukkig steken de streams me niet aan. Maar ik dacht dat ze het roken niet meer in beeld zouden brengen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat merk ik ook aan mezelf, ben er nu 4 jaar vanaf, maar als je zoveel ziet roken op de stream dan heb je zin in een peukkie,
Weten we nog dat Peter met Isa moest aanpappen,ze weigerde Peter is pleite en Isa vaak de L.lquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef Parlay het volgende:
Ik vind het een raar stelletje, Lot en Joey. Klopt ergens niet.
ik denk net als met fluisteren, ze willen niet altijd met een zendercheck een interessant gesprek afbrekenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was vorige week precies 4 jaar geleden gestopt. Gelukkig steken de streams me niet aan. Maar ik dacht dat ze het roken niet meer in beeld zouden brengen.
Ja zou kunnen. Inconsequent is het wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:24 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik denk net als met fluisteren, ze willen niet altijd met een zendercheck een interessant gesprek afbreken
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Neuh.. roken is stom :p
267 dagen gestopt = ¤ 2169,75 'over'
O, dan zijn we ongeveer gelijk gestopt, ik midden april, en zo af en toe als ik ze zie zitten dan dan ik o lekker, maar als ik iemand ruik die gerookt heeft dan vind ik het stinken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was vorige week precies 4 jaar geleden gestopt. Gelukkig steken de streams me niet aan. Maar ik dacht dat ze het roken niet meer in beeld zouden brengen.
Ik tikte net dit en moet ik mezelf soms voorrekenen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef Ebinas het volgende:
Over dat roken heel herkenbaar.
Bijna een jaar nu gestopt, maar soms krijg ik trek in een peuk door hun.
Maar mooi niet, zou zo zonde zijn.
Lot is aardig bezopen zo te horen ?
Aike heeft het hoog in haar bol. Wellicht trapt er wel iemand in, zou mij niet verbazen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Walgelijk van Aike zeg, wat een naar mens!
Er zal waar wel gauw een camera komen , maar ja dan hangen ze hem op op een andere plekquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef Dotteke het volgende:
Robin en Gio hebben zich mooi verstopt in de hangmat, niemand die kan zien wat ze doen
Ik heb nog steeds wat tegen haar stem. Zelfs als ze normaal praat vind ik het niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Aike heeft het hoog in haar bol. Wellicht trapt er wel iemand in, zou mij niet verbazen.
Een andere robot misschien?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Aike heeft het hoog in haar bol. Wellicht trapt er wel iemand in, zou mij niet verbazen.
na utopia niet meer vrees ik,..wat een koelkast!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Gewoon volhouden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Ik tikte net dit en moet ik mezelf soms voorrekenen.
Al dat gerook daar tijdens stress momentjes. Ik heb er op dit moment een door werk en wilde bijna naar de snackbar rennen
"Neuh.. roken is stom :p
267 dagen gestopt = ¤ 2169,75 'over'"
Roken is heel stom als je het zo lang zonder hebt volgehoudenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Al dat gerook daar tijdens stress momentjes. Ik heb er op dit moment een door werk en wilde bijna naar de snackbar rennen
Ruud zou er zo met een bezem op gaan.quote:
Dankquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Roken is heel stom als je het zo lang zonder hebt volgehouden
Een andere 'consultant' die het ook hoog in de bol heeft.quote:
En niemand daar die daar zegt, Lot zou je dit wel aantrekken.quote:
O niet doen, stress gaat ook niet over door een peukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Ik vind het best sneu dat Lot zoveel is aangekomen. Ze loopt in Utopia een eetverslaving op. Ze eet veel omdat ze niet lekker in haar vel zit en zit door het aankomen weer niet lekker in haar vel etc. vicieuze cirkel. Ik vind ook dat je duidelijk kunt zien dat ze zich ongemakkelijk voelt met haar lichaam.quote:
Dat heb ik ook, hetzelfde met Nicoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wat tegen haar stem. Zelfs als ze normaal praat vind ik het niet om aan te horen.
Dit is nog flateus, Een legging van Bil hoeft ze niet meer te lenenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En niemand daar die daar zegt, Lot zou je dit wel aantrekken.
100% dat dit door de "date" uitgezonden wordt.
Mwahhhh * Ebinas kijkt in de spiegel en denkt.....ik had ook niets gezegd![]()
Doe ik niet!! Dankjewel voor je berichtje. Maar door streams te kijken raak je aan het twijfelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet doen, stress gaat ook niet over door een peuk
AL met al heb je minder stress als je niet rookt,
Niet hoeven te zorgen dat je altijd peuken in huis hebt
NIet altijd zorgen dat je peuken bij je hebt.
Top dat je het volhou niet meer aan toegeven
Ja maar volgens mij zijn er wel meer bezopenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef Ebinas het volgende:
Over dat roken heel herkenbaar.
Bijna een jaar nu gestopt, maar soms krijg ik trek in een peuk door hun.
Maar mooi niet, zou zo zonde zijn.
Lot is aardig bezopen zo te horen ?
Was het zoenen van Joey zo'n grote teleurstelling? ..oh wacht..open deur..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:36 schreef danilel het volgende:
Lot heeft genoeg aan een wietje en een disco lamp
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
ruud loopt toch buiten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Ransjih het volgende:
ruud en bil zijn in de douche
kom... we trekken de deur open
Ha ha en Ruud is buiten, wie iser wel onder de douche?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Ransjih het volgende:
ruud en bil zijn in de douche
kom... we trekken de deur open
Idem.. .quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef mazaru het volgende:
Hoe langer ik naar dit programma kijk, hoe sadistischer ik word.
Ik hoopte echt dat die die bijl in zijn poot zou slaan![]()
[ afbeelding ]
Alleen Billy.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef Ransjih het volgende:
gio en joey boven de douche kijken, fluisterend, weer terug en ...... niks
Vind ik ook ,Ouders neem je verantwooding Doe wat het beste is voor U dochterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:36 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik vind het best sneu dat Lot zoveel is aangekomen. Ze loopt in Utopia een eetverslaving op. Ze eet veel omdat ze niet lekker in haar vel zit en zit door het aankomen weer niet lekker in haar vel etc. vicieuze cirkel. Ik vind ook dat je duidelijk kunt zien dat ze zich ongemakkelijk voelt met haar lichaam.
Volgens mij is bij haar meer sprake van pure verveling.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:36 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik vind het best sneu dat Lot zoveel is aangekomen. Ze loopt in Utopia een eetverslaving op. Ze eet veel omdat ze niet lekker in haar vel zit en zit door het aankomen weer niet lekker in haar vel etc. vicieuze cirkel. Ik vind ook dat je duidelijk kunt zien dat ze zich ongemakkelijk voelt met haar lichaam.
Valt me idd op naarmate ik langer kijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef SabineeB het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij zijn er wel meer bezopen
In de donkere kast gestopt ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef Dotteke het volgende:
Waar is T-Rex eigenlijk, ik hoor hem helemaal niet?
Misschien ook wel verveling. Maar ze voelt zich daar ook niet optimaal en gaat dan maar troost-eten. Ze is echt veel dikker geworden in Utopia. Jammer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij is bij haar meer sprake van pure verveling.
Ze neemt zich altijd dingen voor....morgen ga ik, morgen doe.
Maar doet vrijwel nooit wat. Het liefst vraagt ze anderen iets voor haar te halen of te doen.
(Kraaltjes rijgen buiten beschouwing gelaten, en ook dat is verre van een dagtaak of hobby)
ik had het idee dat laura haar naar bed bracht, wegens dronkenschap!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Mirjam152 het volgende:
O Shit, Lot gaat met Joey in bad.
Dat wordt weer een heel gedoe met handdoeken, om haar buik en billen te verstoppen.
En emmers water daarna om het overtollige water naast het bad op te vangenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Mirjam152 het volgende:
Dat wordt weer een heel gedoe met handdoeken, om haar buik en billen te verstoppen.
Robin liep net met haar naar binnenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
ik had het idee dat laura haar naar bed bracht, wegens dronkenschap!
meer dan de helft is bezopen,...wat een leuke avond weer,...notquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
ik had het idee dat laura haar naar bed bracht, wegens dronkenschap!
Dat wordt een giga badlaken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Mirjam152 het volgende:
Ze hebben het over Meneer Zwaan.quote:
dan komt het goed, scheur kan verderquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef schizolientje het volgende:
maar het bad is toch lek, er zit een scheur door en door in
Het zit helaas in haar familie. 3 van hen hebben een maagband.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Misschien ook wel verveling. Maar ze voelt zich daar ook niet optimaal en gaat dan maar troost-eten. Ze is echt veel dikker geworden in Utopia. Jammer.
Owja, da's waar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vorige keer was het halve bad gelijk leeg toen lotte erin ging![]()
Zijn gisteren geweest.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef .Exe het volgende:
Komen de nieuwen nog op shownieuws?
Das toch altijd de avond voordat ze er in komen?
Ja, dat ze wisselvallig is en geen geld binnen brengt, althans volgens Emil.quote:
Kijkt lodderigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Dat gekijk van Lot in de camera![]()
Ze kijkt trouwens erg lodderig, ook genoeg op.
Lot is zat volgens mij. Ze praat met dubbele tong.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:46 schreef goldenoldie het volgende:
lot laat van alles los wat info betreft,...
Gelukkig begreep jij dat ik meneer Bakker bedoelde.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:48 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ja, dat ze wisselvallig is en geen geld binnen brengt, althans volgens Emil.
Het blijkt dat Gio geen idee heeft van de inkomsten. Lekkere boekhouder.
= Straalbezopenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kijkt lodderig![]()
Ze kan nauwelijks praten en blijven staan![]()
Totaal niet. Ze verkoopt geen flikker meer. Dat handen boven elkaars hoofd houden word ik ook kotsmisselijk van. Of hij is zo dom als het achtereind van een varken. (sorry varken)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:47 schreef Mirjam152 het volgende:
Emil en Gio over Billy.
Emil vindt Billy heel wispelturig. Ze zegt telkens tegenovergestelde dingen en dat telkens met volle overtuiging. Emil denkt dat dat komt 'omdat Bill in haar gevoel zit'.
Gio vindt dat Billy wel behoorlijk wat geld binnenbrengt. Emil: "Dat valt toch wel mee. Zoveel doet en verkoopt ze niet." Gio: "Eh, eeeeeeeeeh ...." Gio heeft dus blijkbaar geen enkel zicht op de inkomsten ...
Ik zou liever Joey en Robin in bad zien nu!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Lot is zat volgens mij. Ze praat met dubbele tong.
Is dat alleen van drank? Of heeft ze weer zitten blowen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kijkt lodderig![]()
Ze kan ook niet eens meer normaal lopen...ladderzat dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Daar kan je zo maar eens gelijk in hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef pullup het volgende:
Ik heb zomaar het vermoeden dat het goed fout gaat vanavond
Fam Bakker waren vroeger mn buren , maar die hadden geen kinderen ,,, EN zelfs als oude mensen waren ze 100 x knapper..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gelukkig begreep jij dat ik meneer Bakker bedoelde.![]()
Emil: Lot brengt meer binnen met haar armbandjes.
RLS ouders haal U dochter daar wegquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kijkt lodderig![]()
Ik las dubbele longquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik was tussendoor weg.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Is dat alleen van drank? Of heeft ze weer zitten blowen?
Wat een sneue vertoning. Bezopen omdat ze het spannend vindt om met de liefde van haar RLS-leven in bad te gaan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Ze kan ook niet eens meer normaal lopen...ladderzat dus
Uitgerekend Robin leek tegen te zijn, maar Lau zei iets van "Laat dr, ze wil fun"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef Dotteke het volgende:
Waarom staan die meiden toe dat een dronken lot in bad stapt
Door achter? Alles voor de kijkcijfers ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef Dotteke het volgende:
en ze is waarscheinlijk nog niet eens zo dik. maar langs billy is zelfs doutze kroes dik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:51 schreef Mirjam152 het volgende:
Lot gaat met kleren aan in bad.
Die durft niet meer in bikini.
Dat is toch best sneu allemaal. Want iedereen WEET waarom Lot dit doet.
Niet uit vlotheid, maar omdat ze zich schaamt voor haar dikke lichaam.
Lafaardsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef Dotteke het volgende:
Als ze het zo erg vindt dan gaat ze er toch wat aan doen!!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:51 schreef Mirjam152 het volgende:
Lot gaat met kleren aan in bad.
Die durft niet meer in bikini.
Dat is toch best sneu allemaal. Want iedereen WEET waarom Lot dit doet.
Niet uit vlotheid, maar omdat ze zich schaamt voor haar dikke lichaam.
Echt waar niet normaalquote:
Kookwasje ...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:52 schreef psclgrn het volgende:
Lot stapt er met jurkje en kleren en al in![]()
Dat was niet afgesproken in de ZK
Die pot moet helemaal haar muil houden. Dat is zelf een tokkie eerste klasquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef Dotteke het volgende:
Drie flessen wijn er bij en ze is al ladderzat
Laura zegt tegen Ruud dat hij Lot beter water kan geven
Dat lukt hier, in Utopia, blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ze het zo erg vindt dan gaat ze er toch wat aan doen!!
Ja, echt héél erg ditquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef Cir het volgende:
echte vriendinnen helpen lott aangekleed en bezopen het bad in
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
Heet dit nu "je prostitueren" voor een programma. Omdat je bang bent dat je er anders uitligt.
jupquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
Heet dit nu "je prostitueren" voor een programma. Omdat je bang bent dat je er anders uitligt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef ThaRickah het volgende:
Gio en Emil hebben het over Ron. Dat die sociaal onhandig is maar het wel goed bedoelt
Daarom durft ze dus niet meer in bikiniquote:
Al die walvissen op het strand liggen ook in bikini's, als ze er zoveel problemen mee heeft moet ze er wat aan doen toch?quote:
Nope, wat was er?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef misssnapshot het volgende:
Lau en Robin.. iemand een beetje op ze gelet net?
maak er maar 15 kg van...als het niet meer is.quote:
Ik heb een groot donkerbruin vermoeden dat dit waarheid isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben niet verbaasd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:47 schreef Mirjam152 het volgende:
Gio vindt dat Billy wel behoorlijk wat geld binnenbrengt. Emil: "Dat valt toch wel mee. Zoveel doet en verkoopt ze niet." Gio: "Eh, eeeeeeeeeh ...." Gio heeft dus blijkbaar geen enkel zicht op de inkomsten ...
Is ook sneu maar ben jezelf bij geen medelijden voorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Daarom durft ze dus niet meer in bikiniMaaaar ik vind dat wel sneu...voor zo'n jonge meid...en dat meen ik oprecht.
Ik vind het ook wel sneu worden. Het loopt echt uit de hand met Lot.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Daarom durft ze dus niet meer in bikiniMaaaar ik vind dat wel sneu...voor zo'n jonge meid...en dat meen ik oprecht.
Kermisklokkie, kan wat hebben.quote:
Vorige keer zat Joey met zn dikke teen in dr gleug te spelen ..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef blanket het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Nee Lot zegt : "Denwis is vurwflieft op Isawel.."
Kan jij dat zo snelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als jij de voorkant pakt, pak ik de achterkant en ontmoeten we elkaar wel over een halfuurtje
ze heeft een dik broekje aan en panty en skibroekquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige keer zat Joey met zn dikke teen in dr gleug te spelen ..
Ze gingen eerder ff apart bij het roken, doen klef, willen dingen zeggen maar doen het niet (net in slaapkamer).. Gisteren waren ze toch heel gezellig onder de dekens?quote:
Als Lot in bad zit denk ik altijd dat de haren in de fik zullen vliegen door dat vuur,quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
Hij moet nu door 3 lagen kleding heen...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige keer zat Joey met zn dikke teen in dr gleug te spelen ..
Wordt een extra lang voorspel , maar ze hadden net al ff gezoendquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef Cir het volgende:
[..]
ze heeft een dik broekje aan en panty en skibroek
Oh, dat 'stoute' (lees snollen) gedrag van die 2. Ik zap meteen weg.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ze gingen eerder ff apart bij het roken, doen klef, willen dingen zeggen maar doen het niet (net in slaapkamer).. Gisteren waren ze toch heel gezellig onder de dekens?
Ben ik ook altijd bang voor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als Lot in bad zit denk ik altijd dat de haren in de fik zullen vliegen door dat vuur,
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zonder obstakels van Joe er tussen moet het wel lukken!!! Anders 12 cm extra!!
Hebben ze het over Bil?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef sjampoeh het volgende:
waar is billyboy.. als ze in bed ligt,kan ze alles horen waar gio en emil t over hebben
Ze is ongesteld zei ze netquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef blanket het volgende:
[..]
Hij moet nu door 3 lagen kleding heen...
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als Lot in bad zit denk hoop ik altijd dat de haren in de fik zullen vliegen door dat vuur,
Over Ruud, dat hij boos is op het publiek.quote:
snap echt niet dat die meiden elkaar niet helpen , moet er niet aan denken als dat haar vlam vatquote:
Leuke tvquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:02 schreef Dotteke het volgende:
Waarom laten ze Lot doordrinken in vredesnaam
Weer verplicht naar een snollentoneelstuk kijken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:02 schreef Urb het volgende:
Draaien ze Emil en Gio weg die een mooi gesprek hebben over de stemming.
Ze zijn echt aan het knoeien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:02 schreef Urb het volgende:
Draaien ze Emil en Gio weg die een mooi gesprek hebben over de stemming.
Ik vind haar heel sneu zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:02 schreef Dotteke het volgende:
In de hoop dat ze inslaapt?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:02 schreef Dotteke het volgende:
Schoenen ook nog aan of dat niet? Heeft jowie nog wel plek danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Met je ouwe wijvenrok het bad in.
Morgen sporten en een sapkuurtje?
Ik dacht dat hij 'Ronwin' zei.quote:
Ja is het ook Robin wilde het wel tegenhouden maar Lau zei laat gaan ze wil funquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |