SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17 mei - Worstelgala
De nominatie- en eliminatie data van mei:
WO 14-5 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 18-5 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 19-5 Exit 1 genomineerde
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Wie van de 3 Mar's?
Poll: Wie wil jij als nieuwe bewoner?
• Marcel
• Margret
• Marije
Tussenstand:
[ Bericht 0% gewijzigd door LekkerSimpel op 13-05-2014 22:03:55 ]
Wel on topic, leuk als ze samen gaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hadden we ook werkelijk niet willen missen, moet in de sv
Omdat hij niet op vrouwtjes valt bedoel je?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef Parlay het volgende:
Ik vind het een raar stelletje, Lot en Joey. Klopt ergens niet.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:17 schreef Parlay het volgende:
Gio en Robin kan ik nog wel snappen samen maar Lot en Herr Flick?
Nou, dat nog niet eens denk ik. Ik zie geen vonken oid, figuurlijk danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:16 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Omdat hij niet op vrouwtjes valt bedoel je?
lot vindt hem toch erg leuk is mijn indruk, joey geloof ik nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:17 schreef Parlay het volgende:
Gio en Robin kan ik nog wel snappen samen maar Lot en Herr Flick?
Voor mijn gevoel gebruikt Joey Charlotte voor een tvmomentje dat zijn verblijf daar kan verlengen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:18 schreef Ransjih het volgende:
[..]
lot vindt hem toch erg leuk is mijn indruk, joey geloof ik niet
Ron is best wel "onzichtbaar" dus die zou ik niet missen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:18 schreef Cir het volgende:
dus dan zal Ron wel naar huis gaan![]()
anders is lieve Lot zo drietugh, en kan ze niet van wippestein he
Die kan opzouten volgende week, ik zou niet weten wat hij bij haar nu nog moetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gebruikt Joey Charlotte voor een tvmomentje dat zijn verblijf daar kan verlengen.
Dat merk ik ook aan mezelf, ben er nu 4 jaar vanaf, maar als je zoveel ziet roken op de stream dan heb je zin in een peukkie,quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef psclgrn het volgende:
Ik ben al een tijdje gestopt met roken... Door deze streams wil ik ook bijna weer roken
Ja, dat denk ik ook, Joey is meer bezig met bekend worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:18 schreef Ransjih het volgende:
[..]
lot vindt hem toch erg leuk is mijn indruk, joey geloof ik niet
ik rook al veel kun je nagaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef psclgrn het volgende:
Ik ben al een tijdje gestopt met roken... Door deze streams wil ik ook bijna weer roken
O, en niemand een foto gemaaktquote:
Doen!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef psclgrn het volgende:
Kreng eerste klas is hetquote:
Ik was vorige week precies 4 jaar geleden gestopt. Gelukkig steken de streams me niet aan. Maar ik dacht dat ze het roken niet meer in beeld zouden brengen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat merk ik ook aan mezelf, ben er nu 4 jaar vanaf, maar als je zoveel ziet roken op de stream dan heb je zin in een peukkie,
Weten we nog dat Peter met Isa moest aanpappen,ze weigerde Peter is pleite en Isa vaak de L.lquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef Parlay het volgende:
Ik vind het een raar stelletje, Lot en Joey. Klopt ergens niet.
ik denk net als met fluisteren, ze willen niet altijd met een zendercheck een interessant gesprek afbrekenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was vorige week precies 4 jaar geleden gestopt. Gelukkig steken de streams me niet aan. Maar ik dacht dat ze het roken niet meer in beeld zouden brengen.
Ja zou kunnen. Inconsequent is het wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:24 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik denk net als met fluisteren, ze willen niet altijd met een zendercheck een interessant gesprek afbreken
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Neuh.. roken is stom :p
267 dagen gestopt = ¤ 2169,75 'over'
O, dan zijn we ongeveer gelijk gestopt, ik midden april, en zo af en toe als ik ze zie zitten dan dan ik o lekker, maar als ik iemand ruik die gerookt heeft dan vind ik het stinken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was vorige week precies 4 jaar geleden gestopt. Gelukkig steken de streams me niet aan. Maar ik dacht dat ze het roken niet meer in beeld zouden brengen.
Ik tikte net dit en moet ik mezelf soms voorrekenen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef Ebinas het volgende:
Over dat roken heel herkenbaar.
Bijna een jaar nu gestopt, maar soms krijg ik trek in een peuk door hun.
Maar mooi niet, zou zo zonde zijn.
Lot is aardig bezopen zo te horen ?
Aike heeft het hoog in haar bol. Wellicht trapt er wel iemand in, zou mij niet verbazen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Walgelijk van Aike zeg, wat een naar mens!
Er zal waar wel gauw een camera komen , maar ja dan hangen ze hem op op een andere plekquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef Dotteke het volgende:
Robin en Gio hebben zich mooi verstopt in de hangmat, niemand die kan zien wat ze doen
Ik heb nog steeds wat tegen haar stem. Zelfs als ze normaal praat vind ik het niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Aike heeft het hoog in haar bol. Wellicht trapt er wel iemand in, zou mij niet verbazen.
Een andere robot misschien?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Aike heeft het hoog in haar bol. Wellicht trapt er wel iemand in, zou mij niet verbazen.
na utopia niet meer vrees ik,..wat een koelkast!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Gewoon volhouden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Ik tikte net dit en moet ik mezelf soms voorrekenen.
Al dat gerook daar tijdens stress momentjes. Ik heb er op dit moment een door werk en wilde bijna naar de snackbar rennen
"Neuh.. roken is stom :p
267 dagen gestopt = ¤ 2169,75 'over'"
Roken is heel stom als je het zo lang zonder hebt volgehoudenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Al dat gerook daar tijdens stress momentjes. Ik heb er op dit moment een door werk en wilde bijna naar de snackbar rennen
Ruud zou er zo met een bezem op gaan.quote:
Dankquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Roken is heel stom als je het zo lang zonder hebt volgehouden
Een andere 'consultant' die het ook hoog in de bol heeft.quote:
En niemand daar die daar zegt, Lot zou je dit wel aantrekken.quote:
O niet doen, stress gaat ook niet over door een peukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Ik vind het best sneu dat Lot zoveel is aangekomen. Ze loopt in Utopia een eetverslaving op. Ze eet veel omdat ze niet lekker in haar vel zit en zit door het aankomen weer niet lekker in haar vel etc. vicieuze cirkel. Ik vind ook dat je duidelijk kunt zien dat ze zich ongemakkelijk voelt met haar lichaam.quote:
Dat heb ik ook, hetzelfde met Nicoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wat tegen haar stem. Zelfs als ze normaal praat vind ik het niet om aan te horen.
Dit is nog flateus, Een legging van Bil hoeft ze niet meer te lenenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En niemand daar die daar zegt, Lot zou je dit wel aantrekken.
100% dat dit door de "date" uitgezonden wordt.
Mwahhhh * Ebinas kijkt in de spiegel en denkt.....ik had ook niets gezegd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |