Mooi gooi bil er maar uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Billy, Ron Joey en Robin op de nominatie stoel
Kijk eens rond in de COS zou ik zeggenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toch fantaseer ik daar ook wel eens over, seks met een tientonner.
Het waren mooie beeldenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die vering, alsof je in een waterbed ligt, wil ik best wel eens proberen.
je moet er ook niet onder gaan liggen, gewoon erop en lekker woelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik houd wel van vrouwen met een extra grammetje vet,maar bij dat soort types ben ik echt bang dat mn botten het niet overleven.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef Voxs het volgende:
[..]Interessant ja..Kan dat alleen met tientonners? ff denken waar ik een tientonner kan vinden..
Ik ben licht onderdanig van aard,dus het is meer zelfbeschermingquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
je moet er ook niet onder gaan liggen, gewoon erop en lekker woelen
haha ik denk dat ik maar even overslaquote:
dat weten sommige inmiddelsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben licht onderdanig van aard,dus het is meer zelfbescherming
Tja, sommige mannen houden er van.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dit zijn toch ook allemaal wel hele erge extremen hoor
en inderdaad tientonners
tja ieder zijn ding natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tja ieder zijn ding natuurlijk
persoonlijk moet ik er niet aan denken om met een hele dikke man naar bed te gaan
bang dat ik geen lucht krijg inderdaad
Heel dik nee. Maar een iets steviger man? Heeft ook wel watquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tja ieder zijn ding natuurlijk
persoonlijk moet ik er niet aan denken om met een hele dikke man naar bed te gaan
bang dat ik geen lucht krijg inderdaad
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel dik nee. Maar een iets steviger man? Heeft ook wel wat
ja dat absoluut, lekker knuffelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel dik nee. Maar een iets steviger man? Heeft ook wel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |