jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gelukkig wel he... Wie weet hoelang het anders had geduurd voordat Het er achter was gekomen
Wat is er met Lot dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef isax het volgende:
[..]
mijn andere overtuiging is dat ze vet gehospitaliseerd zijn dus alles doen om te blijven
is toch logisch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja die mening heb ik ook wel eens, dacht dat dat aan mij lag
ooitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jammer dat Virtual Reality nog steeds geen realiteit is
ohhh kinkyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en hij met zijn teen in je vagina gaat zitten![]()
hmm nee ben niet zo'n badganger, breezertje onder de douche is primaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef isax het volgende:
joezi, je naam lijkt op joey
betekend dat dat we op onze date in bad breezers gaan drinken?
Kan anders soms net even het verschil maken....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb sowieso moeite met langer, maar een uitstraling kan me over het algemeen langer boeien dan een paar goede tetten of een lekkere kont, langer hè, want op dat laatste spuug ik echt niet
ik geloof dat ze heus wel nazorg krijgen, was bij de andere rlsen ook volgens mijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef isax het volgende:
[..]
is toch logisch?
ze hebben alleen utopia, weten niet hoe het daar buiten is.
het terrein is klein.
die camera's
ik zou er ook last van krijgen![]()
heel de wereld komt op je af als je daar weg gaat omdat je van zo'n klein terrein af komt.
Inkoppertje dat ik al eerder had verwachtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kan anders soms net even het verschil maken....
ohhhhquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm nee ben niet zo'n badganger, breezertje onder de douche is prima
snel wegtikken danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef isax het volgende:
[..]
ohhhh![]()
maar straks komt er water bij mijn breezer.
haha je leert het nog wel een keertjequote:
Ik helemaal niet eigenlijk.... Best al een paar erg lange (lees 1.90 en 2,00m) tegen gekomen die ik echt woest aantrekkelijk vond. (Beide moesten dan weer een vent hebben die toch echt groter was dan hun een kleinere man dat ziet er zo stom uit namelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb sowieso moeite met langer, maar een uitstraling kan me over het algemeen langer boeien dan een paar goede tetten of een lekkere kont, langer hè, want op dat laatste spuug ik echt niet
Gelukkig zijn alle fokkers, slank knap en perfectquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |