Een naam topic vond ik niet nodigquote:
Ja, maar dat is oefening, net als blind leren typen, dat gaat makkelijker naarmate je het veel doet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan ook tabs lezen, maar om nou te zeggen dat ik ze kan spelen
Dat is geen lassiequote:
Je hebt gelijk hoor, maar so what.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk dat het een s moet zijn voxs
of denk ik weer teveel na
nee hoor jij heb ook gelijk en inderdaad so what, het duurde inderdaad lang genoeg, dus goed gedaan hoorquote:
Ben jij dat echt?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef Voxs het volgende:
Wat lief SouryZo haastig dat je mijn UN verkeerd spelde?
[ afbeelding ]
Ahhh die is tofquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef Voxs het volgende:
Wat lief SouryZo haastig dat je mijn UN verkeerd spelde?
[ afbeelding ]
quote:
Happen kan ik zekerquote:
Staat in de opquote:
omg die is zo leuk en heb ik zolang niet gezienquote:
Maar via internet op een elektrische gitaar (die heb ik namelijk al), kan je het dan ook leren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dat is oefening, net als blind leren typen, dat gaat makkelijker naarmate je het veel doet.
Kruipen een idee?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef isax het volgende:
ik heb geen zin om te lopen![]()
first world problems
Hij is leuk jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
omg die is zo leuk en heb ik zolang niet gezien
ik ga hem gelijk kijken![]()
![]()
Ik ga geen tt verandering aanvragen. Ik kan het zelf niet. Maar ik beloof dat als ik ooit nog eens een topic aanmaak dan is het voor jouquote:
Wees blij dat je het kan lui krengquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef isax het volgende:
first world problems
Cute. Misschien dat ik het ook eens voor jou doequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga geen tt verandering aanvragen. Ik kan het zelf niet. Maar ik beloof dat als ik ooit nog eens een topic aanmaak dan is het voor jou
Ja natuurlijk, ik ken er genoeg die via het Internet hebben leren spelen. En steelstring of electrisch .. om te leren spelen maakt het niet zo veel uit, van een steelstring krijg je sterkere vingertjes en je hebt geen snoertje nodig en op een elctrische gitaar kun je uiteindelijk weer dingen die je op een steelstring niet kan, maar leren kun je het op allebei hoor. Gewoon doen man!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar via internet op een elektrische gitaar (die heb ik namelijk al), kan je het dan ook leren.
thuis laten bezorgenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef isax het volgende:
first world problems
Hij staat al 20 jaar stof te vangen dus ik moet eerst kijken of hij het nog doet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik ken er genoeg die via het Internet hebben leren spelen. En steelstring of electrisch .. om te leren spelen maakt het niet zo veel uit, van een steelstring krijg je sterkere vingertjes en je hebt geen snoertje nodig en op een elctrische gitaar kun je uiteindelijk weer dingen die je op een steelstring niet kan, maar leren kun je het op allebei hoor. Gewoon doen man!
Woman! make up your mind! Niet zo miepenquote:
Ah leuk, een klassieker. Ik had 'm ook al heel lang niet meer gezien.quote:
Gewoon een stapje naar links, rechts, voren of achteren zetten. Niet zo moeilijk.quote:
Die zitten in mn geheugen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
volgens mij zit paro nu allemaal oude filmpjes voor ons op te zoeken die in die catergorie vallen hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |