Onze eigenste SC djquote:
Wees er trots opquote:
Gebeurt veel, dat komt ook door de oude standaard leermethodes vind ik. Kijk het verhaal van "Je moet op een klassiek Spaanse gitaar beginnen en dan When the saints are marching in leren spelen etc. etc" gaat voor een hoop mensen en kids gewoon niet op. Dan kan je 3 maanden nog niks en wat je kan spreekt je totaal niet aan. Zo begon mijn buurjongen en zette die Spaanse bak na 3 maanden aan de kant en speelde er 3 jaar niet meer op tot ik hem in 2 dagen op een steelstring Horse with no Name van America leerde spelen met 2, 2 vinger accoorden, toen werd ie enthousiast .... hij speelt nog steedsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij staat al 20 jaar stof te vangen dus ik moet eerst kijken of hij het nog doet.
Ja preciesquote:
God ja, die Spaanse gitaar. Ligt bij mij ook nog op zolder.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Gebeurt veel, dat komt ook door de oude standaard leermethodes vind ik. Kijk het verhaal van "Je moet op een klassiek Spaanse gitaar beginnen en dan When the saints are marching in leren spelen etc. etc" gaat voor een hoop mensen en kids gewoon niet op. Dan kan je 3 maanden nog niks en wat je kan spreekt je totaal niet aan. Zo begon mijn buurjongen en zette die Spaanse bak na 3 maanden aan de kant en speelde er 3 jaar niet meer op tot ik hem in 2 dagen op een steelstring Horse with no Name van America leerde spelen met 2, 2 vinger accoorden, toen werd ie enthousiast .... hij speelt nog steeds
Ik welquote:
Ja, bij wie niet (ik heb er overigens wel op leren spelen)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
God ja, die Spaanse gitaar. Ligt bij mij ook nog op zolder.
Geef je les? Bandje?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Gebeurt veel, dat komt ook door de oude standaard leermethodes vind ik. Kijk het verhaal van "Je moet op een klassiek Spaanse gitaar beginnen en dan When the saints are marching in leren spelen etc. etc" gaat voor een hoop mensen en kids gewoon niet op. Dan kan je 3 maanden nog niks en wat je kan spreekt je totaal niet aan. Zo begon mijn buurjongen en zette die Spaanse bak na 3 maanden aan de kant en speelde er 3 jaar niet meer op tot ik hem in 2 dagen op een steelstring Horse with no Name van America leerde spelen met 2, 2 vinger accoorden, toen werd ie enthousiast .... hij speelt nog steeds
Mijn eerste nummer die ik leerde was: The answer my friend is blowing in the wind..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, bij wie niet (ik heb er overigens wel op leren spelen)![]()
Leukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Les heb ik wel gedaan, niet meer, bandjes plenty
Nog steeds met je neus in een kont?quote:
Ja een klassieker om mee te beginnen. Weet je welke ook tof is om mee te beginnen en echt helemaal niet moeilijk Saturday night van Herman Brood. Easy en klinkt topquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn eerste nummer die ik leerde was: The answer my friend is blowing in the wind..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |