Onze eigenste SC djquote:
Wees er trots opquote:
Gebeurt veel, dat komt ook door de oude standaard leermethodes vind ik. Kijk het verhaal van "Je moet op een klassiek Spaanse gitaar beginnen en dan When the saints are marching in leren spelen etc. etc" gaat voor een hoop mensen en kids gewoon niet op. Dan kan je 3 maanden nog niks en wat je kan spreekt je totaal niet aan. Zo begon mijn buurjongen en zette die Spaanse bak na 3 maanden aan de kant en speelde er 3 jaar niet meer op tot ik hem in 2 dagen op een steelstring Horse with no Name van America leerde spelen met 2, 2 vinger accoorden, toen werd ie enthousiast .... hij speelt nog steedsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij staat al 20 jaar stof te vangen dus ik moet eerst kijken of hij het nog doet.
Ja preciesquote:
God ja, die Spaanse gitaar. Ligt bij mij ook nog op zolder.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Gebeurt veel, dat komt ook door de oude standaard leermethodes vind ik. Kijk het verhaal van "Je moet op een klassiek Spaanse gitaar beginnen en dan When the saints are marching in leren spelen etc. etc" gaat voor een hoop mensen en kids gewoon niet op. Dan kan je 3 maanden nog niks en wat je kan spreekt je totaal niet aan. Zo begon mijn buurjongen en zette die Spaanse bak na 3 maanden aan de kant en speelde er 3 jaar niet meer op tot ik hem in 2 dagen op een steelstring Horse with no Name van America leerde spelen met 2, 2 vinger accoorden, toen werd ie enthousiast .... hij speelt nog steeds
Ik welquote:
Ja, bij wie niet (ik heb er overigens wel op leren spelen)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
God ja, die Spaanse gitaar. Ligt bij mij ook nog op zolder.
Geef je les? Bandje?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Gebeurt veel, dat komt ook door de oude standaard leermethodes vind ik. Kijk het verhaal van "Je moet op een klassiek Spaanse gitaar beginnen en dan When the saints are marching in leren spelen etc. etc" gaat voor een hoop mensen en kids gewoon niet op. Dan kan je 3 maanden nog niks en wat je kan spreekt je totaal niet aan. Zo begon mijn buurjongen en zette die Spaanse bak na 3 maanden aan de kant en speelde er 3 jaar niet meer op tot ik hem in 2 dagen op een steelstring Horse with no Name van America leerde spelen met 2, 2 vinger accoorden, toen werd ie enthousiast .... hij speelt nog steeds
Mijn eerste nummer die ik leerde was: The answer my friend is blowing in the wind..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, bij wie niet (ik heb er overigens wel op leren spelen)![]()
Leukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Les heb ik wel gedaan, niet meer, bandjes plenty
Nog steeds met je neus in een kont?quote:
Ja een klassieker om mee te beginnen. Weet je welke ook tof is om mee te beginnen en echt helemaal niet moeilijk Saturday night van Herman Brood. Easy en klinkt topquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn eerste nummer die ik leerde was: The answer my friend is blowing in the wind..
Ik ben er nooit echt aan begonnen. Ik had die gitaar bij een concert van The Offspring onderschept. Heb toen wel een versterker gekocht om er wat herrie op te maken maar verder dan een paar noten van Suicide is Painless kwam ik niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar is die gast eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha typvaut in de TT, ga maar even met Punkman praten
Toch he, is dit ook wel erg knapquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben er nooit echt aan begonnen. Ik had die gitaar bij een concert van The Offspring onderschept. Heb toen wel een versterker gekocht om er wat herrie op te maken maar verder dan een paar noten van Suicide is Painless kwam ik niet.
Is Cos leuk nu?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
zal wel weer weggepest zijnHij is nog wel eens in de COS laat
Dat doe je altijd goedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee niet echt, ik drop af en toe wat bagger
ja dan ruiken we jou jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Chili Con Carne met bruine bonen, uien, knoflook en mais!![]()
Als het je niet bevalt ga je maar naar huisquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
We willen met de SC de COS in gaan halen, jij doet mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt ga je maar naar huis
gaat je inderdaad goed afquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat doe je altijd goedZie ik kan goed likken blijkt
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:16 schreef Miek37 het volgende:
[..]![]()
Ik gaat ff Herman den Blijkert kijken! Laterrrrr!
Hartstikke knap en hartstikke goed en ik ken zat jongens (moi aussi) die later als ze al spelen, klassiek spelen oppakken om bijvoorbeeld meer kracht en snelheid te krijgen. Maar voor veel kids bijvoorbeeld geldt dat ze als ze zo beginnen ze binnen no time afhaken. Je moet ze laten beginnen met wat ze leuk vinden, wat ze op de radio en internet horen en waar ze graag naar luisteren.quote:
oh zijn we dat aan het doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
We willen met de SC de COS in gaan halen, jij doet mee.
Joezi heeft nog wel een gasmaskertje voor je, maar jullie kunnen nu weer ff een uurtje luchten.quote:
Eens hoor. Zo gaat het in alle gebieden van onderwijs het beste ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Hartstikke knap en hartstikke goed en ik ken zat jongens (moi aussi) die later als ze al spelen, klassiek spelen oppakken om bijvoorbeeld meer kracht en snelheid te krijgen. Maar voor veel kids bijvoorbeeld geldt dat ze als ze zo beginnen ze binnen no time afhaken. Je moet ze laten beginnen met wat ze leuk vinden, wat ze op de radio en internet horen en waar ze graag naar luisteren.
bedankt voor de tip en ik zet gelijk mijn raam ff openquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Joezi heeft nog wel een gasmaskertje voor je, maar jullie kunnen nu weer ff een uurtje luchten.
Is het een wedstrijd. Dat is wel erg zielig.Ik doe wel mee hoor. Moet ik gifjes uploaden om populair te zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |