SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
''wingwoman''quote:
Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
''wingwoman''
jij wil ook gewoon graag een 16jarig sletje scheuren
en haar dan teleurstellen
vuile sadist
misschien worden de 16 jarige sletjes wel afgeschrikt als jij als wingwoman mee gaat..quote:
Gaat ze een beetje handjes aanraken zeker. Schijnt flink te branden bij sommigequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
''wingwoman''
jij wil ook gewoon graag een 16jarig sletje scheuren
en haar dan teleurstellen
vuile sadist
dat is een understatementquote:
ik denk het nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien worden de 16 jarige sletjes wel afgeschrikt als jij als wingwoman mee gaat..
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat ze een beetje handjes aanraken zeker. Schijnt flink te branden bij sommige
(Ik heb het net toch even gelezen)
eerder geïntimideerd door unf haar superieure uiterlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien worden de 16 jarige sletjes wel afgeschrikt als jij als wingwoman mee gaat..
WAT?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat ze een beetje handjes aanraken zeker. Schijnt flink te branden bij sommige
(Ik heb het net toch even gelezen)
doe effe normaal johquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wijzig de TT om hem te straffen Typischquote:
dat moet ik irl al genoeg. daarvoor ben ik hier niet op fok..quote:
Ik ben niet zo van het straffen. Gewoon het plebs boos en vermanend toespreken, dat is vaak genoeg.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wijzig de TT om hem te straffen Typisch
Jij wel anders reageerde je niet.quote:
Gianni is geen plebsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het straffen. Gewoon het plebs boos en vermanend toespreken, dat is vaak genoeg.
morgen weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahhoho
Ja soppen is ook een synoniem voor schoonmakenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
Zegt er net één op facebook "... en nu even lekker soppen".
Zou ik ook zeggen met je aristocratische welvaartsbuik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het straffen. Gewoon het plebs boos en vermanend toespreken, dat is vaak genoeg.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
morgen weerMijn moeder heeft smaak en zou nooit een kakkerlakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahhohodoen
Want ik post om 15:34 en 15:35 een plaatje en het zag er om 15:40 naar uit dat ik ermee door zou gaan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee ik reageerde om even duidelijk te maken dat je kan stoppen met die stomme plaatjes
Klopt. Goed van jou.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja soppen is ook een synoniem voor schoonmaken
Onder de gordel dit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met je aristocratische welvaartsbuik.
Ik zeg het maar evenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Want ik post om 15:34 en 15:35 een plaatje en het zag er om 15:40 naar uit dat ik ermee door zou gaan?
[..]
Klopt. Goed van jou.
Geweldig!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zeg het maar even![]()
dat voorkomt veel gedonder
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met je aristocratische welvaartsbuik.
Goed idee. Ik ga weer eens een aflevering opzetten.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga weer eens een aflevering opzetten.
En mijn excuses Typisch. Het ging per ongeluk net zoals jij in werkelijkheid ook enkel positief over mijn haar bent
Bijbanen? Je had toch juist een fulltime baan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef FL_Freak het volgende:
Zo ff twee sollicitaties uitgedaan voor bijbanen. Fingers crossed.
Meer monie meer stacksquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bijbanen? Je had toch juist een fulltime baan?
Ik heb een baan wat full time kan zijn maar hangt af van de drukte. Tot nu toe draai ik zo'n 3 dagen per week en zaterdag heb ik altijd vrij nu dus kan net zo goed wat erbij werkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bijbanen? Je had toch juist een fulltime baan?
Haha nice. Sparen voor je uitzet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb een baan wat full time kan zijn maar hangt af van de drukte. Tot nu toe draai ik zo'n 3 dagen per week en zaterdag heb ik altijd vrij nu dus kan net zo goed wat erbij werkenI need money
Heb meerdere spaardoelen. Nieuwe PC, vakantie, london en uiteindelijk ook nog voor de algemene spaarpotquote:
Wat voor brute PC ga je bouwenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb meerdere spaardoelen. Nieuwe PC, vakantie, london en uiteindelijk ook nog voor de algemene spaarpot
als fl niet wilt, meld ik mij vrijwilligquote:
Als jij betaaldquote:
Nicequote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als jij betaald
Ghehe ik ga met vrienden in oktober. Dan gaan we eerst in de middag naar een voetbalwedstrijd en dan naar een concert van Max Richter in het royal albert hall![]()
Ik wil een jaar door Amerika gaan backpackenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NiceGoede combinatie wel. En concert, en voetbal en Londen.
Ik wil ook een keer voetbal kijken in EngelandEn nog naar Londen.
ik heb geen voetbal gekeken, wel bij 4 stadions geweestquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jatochquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga komende zomer naar Italië hoop ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wil een jaar door Amerika gaan backpacken
Hoe flik je dat nu weer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen voetbal gekeken, wel bij 4 stadions geweest
Nice man. Wel tof ook om met vrienden te gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jatochen het plan was eerst alleen het concert, en toen voetbal erbij en ja dan wordt het toch een heel weekendje.
Ik wil wel met je mee hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga komende zomer naar Italië hoop ikEn als ik geen baan kan vinden dan ga ik ook backpacken maar dan in Azië
Vocational training. Al was training niet helemaal juist/ wat ik geleerd heb. Volgens mij was het iets met education of zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:27 schreef FL_Freak het volgende:
Flips ik heb een vraag. Ik heb een mbo ict niveau 4 studie dus gedaan in het verleden. Met wat voor school/naam is dat te vergelijken in Amerika? Ik ben een profiel aan het invullen alleen er staan alleen amerikaanse termen in zoals, middel school, high school, vocational training enz
Volgens mij staat het gelijk aan college.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:27 schreef FL_Freak het volgende:
Flips ik heb een vraag. Ik heb een mbo ict niveau 4 studie dus gedaan in het verleden. Met wat voor school/naam is dat te vergelijken in Amerika? Ik ben een profiel aan het invullen alleen er staan alleen amerikaanse termen in zoals, middel school, high school, vocational training enz
Jammer dat er geen vocational education bij staatquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vocational training. Al was training niet helemaal juist/ wat ik geleerd heb. Volgens mij was het iets met education of zo.
College is toch studeren? Dan zou ik dat eerder met minimaal hbo vergelijken....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Volgens mij staat het gelijk aan college.
een hbo heet een University in het engelsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
College is toch studeren? Dan zou ik dat eerder met hbo vergelijken....
Ik spreek nauwelijks Engels, en ik zie geen barriere daar in. Met handen, voeten, logisch nadenken kom je vast een heel end. Daarnaast spreken ze in die landen nog best veel Engels en anders iig in de toeristische gebieden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wil wel met je mee hoor
Azië lijkt me ook heel tof, spreek de taal alleen zo slecht
Ik zou voor training gaan. Of wat zijn de opties allemaal?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jammer dat er geen vocational education bij staat
eerst naar stadion van liverpool geweest, daar waren we te laat voor een rondleiding dus alleen buitenom gelopen. even langs gedenkplaats van heizeldrama enzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe flik je dat nu weer.Maar ja, voetbal interesseerde jou niet, dacht ik. Dan is het niet zo heel erg om geen voetbal te zien.
[..]
Ah, zelf spreek ik heel goed Engels(vind ik zelf althans) dus iets waar de inwoners sowieso Engels spreken is dan wel makkelijk natuurlijk want andere talen spreek ik dus helemaal niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik spreek nauwelijks Engels, en ik zie geen barriere daar in. Met handen, voeten, logisch nadenken kom je vast een heel end. Daarnaast spreken ze in die landen nog best veel Engels en anders iig in de toeristische gebieden.
[..]
Ik zou voor training gaan. Of wat zijn de opties allemaal?
- bachelorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik spreek nauwelijks Engels, en ik zie geen barriere daar in. Met handen, voeten, logisch nadenken kom je vast een heel end. Daarnaast spreken ze in die landen nog best veel Engels en anders iig in de toeristische gebieden.
[..]
Ik zou voor training gaan. Of wat zijn de opties allemaal?
Dat, en gamen/internetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb vrijwel al mijn Engels geleerd uit films en series en het kijken met Engelse ondertiteling. Op school amper iets nieuws geleerd bij Engels.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst naar stadion van liverpool geweest, daar waren we te laat voor een rondleiding dus alleen buitenom gelopen. even langs gedenkplaats van heizeldrama enzo.
van daar uit zagen we het stadion van everton liggen. dus daar hen gelopen. daar stond poort open, dus even over het veld gerend en op de tribune gezeten.
dag erna naar manchester. eerst verkeerd bordjes gevolgt dus stonden we bij het stadion van manchester city. daarna de goede route gevonden en wel de volledig tour door stadion van united gemaakt
Waarom zoveel stadions bezocht?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:32 schreef gianni61 het volgende:
ohw ja, en ook nog langs stadion van cardiff en swansea geweest
Alleen maar relaxed als je het goed kan spreken. Maar ik denk dat je onderschat hoeveel Engels er gesproken wordt (of ik overschat het). Zal vast wel goedkomen, wat je plannen ook zijn. Amerika is dan wel 'makkelijk' om naar toe te gaan. En ook veel te zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ah, zelf spreek ik heel goed Engels(vind ik zelf althans) dus iets waar de inwoners sowieso Engels spreken is dan wel makkelijk natuurlijk want andere talen spreek ik dus helemaal niet eigenlijk.
vocational trainingquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
- bachelor
- college,
- doctorate
- high school
- master
- middle school
- no degree
- other
- post-doc
- postgraduate
- secondary school
- State examination
- university diploma
- university off applied science
- vocational training
Swansea omdat ik een shirtje wilde van hun rugbyclub.quote:
Nouja, als ik in Europa rond kijk is het zo dan in landen als Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italië er al bar weinig Engels wordt gesproken... Lijkt mij dat het in Azië niet opeens veel beter zal zijn? Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen maar relaxed als je het goed kan spreken. Maar ik denk dat je onderschat hoeveel Engels er gesproken wordt (of ik overschat het). Zal vast wel goedkomen, wat je plannen ook zijn. Amerika is dan wel 'makkelijk' om naar toe te gaan. En ook veel te zien natuurlijk.
Ja hoorrrr. Direct foutloos kunnen netwerken in het Engels kan vrijwel niemand.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
thnx flipkan altijd op je rekenen als het om dit soort dingen gaat
Ah dat verklaart een boel. Dan is het wel tof.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Swansea omdat ik een shirtje wilde van hun rugbyclub.
cardiff ligt gewoon in de stad, dus daar kwamen we toevallig langs.
toen wilde we liverpol echt zien, maar dat ging niet, everton was stom toeval, man city was een foutje en Man U was omdat we bij liverpool niet binnen mochten
Frankrijk enzo zijn gewoon veel te halsstarrig om ook maar Engels te gaan spreken. En Azië is en deels vroeger een kolonie van Engeland geweest, en om te overleven in de huidige wereldeconomie plus toerisme moeten zij wel (basis) Engels spreken. Ik zeg niet dat ze fantastisch Engels spreken he.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:39 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nouja, als ik in Europa rond kijk is het zo dan in landen als Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italië er al bar weinig Engels wordt gesproken... Lijkt mij dat het in Azië niet opeens veel beter zal zijn? Maar dat weet ik niet zeker.
Daarnaast zijn de toeristische plekken niet persee waar je komt met backpacken?
Mijn Engelse spreekvaardigheid is echt heel erg beroerd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoorrrr. Direct foutloos kunnen netwerken in het Engels kan vrijwel niemand.
En eens
Ze zullen in Azië op veel plekken waarschijnlijk wel vaker handen en voeten Engels kunnen dan in Frankrijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Frankrijk enzo zijn gewoon veel te halsstarrig om ook maar Engels te gaan spreken. En Azië is en deels vroeger een kolonie van Engeland geweest, en om te overleven in de huidige wereldeconomie plus toerisme moeten zij wel (basis) Engels spreken. Ik zeg niet dat ze fantastisch Engels spreken he.
Natuurlijk niet. Al zijn veel van die plekken allang ontdekt. Tenzij je echt off the road gaat en de binnenlanden in, dan heb je wel een grote kans. Het is alleen de vraag of dat raadzaam is in sommige landen. Ik heb vrij 'negatieve vibes' bij bijv. Cambodja. Het feit dat ik 2 toeristische steden daar wil zien is mijn enige motivatie om daar heen te willen.
Same. Ik vind Engelse ondertiteling trouwens ook fijner, dat werkt ondersteunend. Ik lees alleen wat ik niet goed versta. Bij Nederlandse ondertiteling ben ik daar teveel op gefocust.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb vrijwel al mijn Engels geleerd uit films en series en het kijken met Engelse ondertiteling. Op school amper iets nieuws geleerd bij Engels.
DO FF NORMAL PIEPOL.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:55 schreef Flippiee het volgende:
Mijn Engelse spreekvaardigheid is echt heel erg beroerd.Je hebt gelijk over het foutloos netwerken.
Lukt je echt wel. Dat er af en toe een 'uh' teveel tussen zit maakt ook niks uit. Zoveel woorden heb je ook niet nodig om iets duidelijk te krijgen, zeker als het in Azië is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Ah dat verklaart een boel. Dan is het wel tof.
[..]
Frankrijk enzo zijn gewoon veel te halsstarrig om ook maar Engels te gaan spreken. En Azië is en deels vroeger een kolonie van Engeland geweest, en om te overleven in de huidige wereldeconomie plus toerisme moeten zij wel (basis) Engels spreken. Ik zeg niet dat ze fantastisch Engels spreken he.
Natuurlijk niet. Al zijn veel van die plekken allang ontdekt. Tenzij je echt off the road gaat en de binnenlanden in, dan heb je wel een grote kans. Het is alleen de vraag of dat raadzaam is in sommige landen. Ik heb vrij 'negatieve vibes' bij bijv. Cambodja. Het feit dat ik 2 toeristische steden daar wil zien is mijn enige motivatie om daar heen te willen.
[..]
Mijn Engelse spreekvaardigheid is echt heel erg beroerd.Je hebt gelijk over het foutloos netwerken.
Ik ben ook verre van perfect in mijn talen hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Same. Ik vind Engelse ondertiteling trouwens ook fijner, dat werkt ondersteunend. Ik lees alleen wat ik niet goed versta. Bij Nederlandse ondertiteling ben ik daar teveel op gefocust.
[..]
DO FF NORMAL PIEPOL.
Al ben ik niet in de positie om er iets van te zeggen, anders begint LR weer over mijn eshool ket.
Awesomequote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als jij betaald
Ghehe ik ga met vrienden in oktober. Dan gaan we eerst in de middag naar een voetbalwedstrijd en dan naar een concert van Max Richter in het royal albert hall![]()
Wij zouden dat nog eens met Steven doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik ook ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ook verre van perfect in mijn talen hoor. In het Engels durf ik gelukkig dan nog wel een gesprek aan te gaan, maar Frans... rip.
Gelukkig heeft Flippiee mij nog altijd bijles beloofd
Precies. Al stel ik mijzelf in Duitsland toch ook vaak weer teleurquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb ik ook ja.Met Engels heb ik geen problemen, Duits kan ik wel volgen en ik kan mijzelf redelijk uitdrukken m.b.v. een hoop gebaren en omschrijvingen, maar Frans gaat al enorm kut.
Het zit ook wel deels tussen de oren, als je denkt dat je er geen kut van kan stel je jezelf al snel teleur. Meestal wordt wel begrepen wat je probeert te zeggen. Ongeveer dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies. Al stel ik mijzelf in Duitsland toch ook vaak weer teleur
Dat had ik op de middelbare wel, ik scoorde eerst heel hoog op Frans. Toen kregen we Duits erbij en stond ik opeens een onvoldoende voor Frans.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn Frans is beter dan m'n Duits. Ik begrijp echt helemaal niks van die taal
Ik denk dat het ook wel desinteresse is van mijn kant. Ik vind het geen mooie taal. En sommige woorden denk je te herkennen uit het Nederlands, maar die blijken dan ineens iets heel anders te betekenenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het zit ook wel deels tussen de oren, als je denkt dat je er geen kut van kan stel je jezelf al snel teleur. Meestal wordt wel begrepen wat je probeert te zeggen. Ongeveer dan.
[..]
Dat had ik op de middelbare wel, ik scoorde eerst heel hoog op Frans. Toen kregen we Duits erbij en stond ik opeens een onvoldoende voor Frans. [ afbeelding ]
Het lijkt mij dat het voor Nederlanders toch makkelijker moet zijn om Duits te leren dan Frans, maar ik hoor ook vaak het omgekeerde.
Gelukkig spreekt onze generatie Duitsers gewoon netjes hun talenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel desinteresse is van mijn kant. Ik vind het geen mooie taal. En sommige woorden denk je te herkennen uit het Nederlands, maar die blijken dan ineens iets heel anders te betekenenen die naamvallen, brrrr.
Duitsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn Frans is beter dan m'n Duits. Ik begrijp echt helemaal niks van die taal
okquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
Ich bin ein Übermensch
en dat is het enige Duits wat ik moet weten
nicequote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iets van berichten en dan informatie eruit halen.. Kan vanuit huis en een logistieke baan.
Ja die shit is 24/7 ofzo dus zie wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nice
Vanuit huis werken is sowieso wel relaxt
Yesch, stuur maar op via die duif!quote:
Inderdaad zeg. Ik krijg gewoon weer trek als ik aan haar pannenkoeken denkquote:
Ziet er goed uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles gaat goedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Unf, babe.Hoe is het met je? (/leef/katten/vriend)
?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alles gaat goed
En met jou dan? Gaat t al wat beter met school enzo?
En WAT is er met die pannenkoeken gebeurd?
Thefuckquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Ik krijg gewoon weer trek als ik aan haar pannenkoeken denk
[ afbeelding ]
Nog 5 weken, dat hou je wel volquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
![]()
_ Blauwe kleurstof.
Ja mja, gesprek op school deze week omdat ik nooit aanwezig was. Is nog 5 weekjes en dan VAKANTIE
Kreeg je ook wafels?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Ik krijg gewoon weer trek als ik aan haar pannenkoeken denk
[ afbeelding ]
2quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nog 5 weken, dat hou je wel vol
Hoeveel jaar moet je nog?
Blauwe kleurstofhet intrigeert me
![]()
ga werken danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had toch al gezegd dat ik zo goed als blut ben
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb je nog zelfde nummer dan whap ik hem wel even
Ja hahaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, dacht je dat het een grapje was?
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lukt je echt wel. Dat er af en toe een 'uh' teveel tussen zit maakt ook niks uit. Zoveel woorden heb je ook niet nodig om iets duidelijk te krijgen, zeker als het in Azië is.
Wordt er in Cambodja eigenlijk geen Frans gesproken gezien hun verleden?
[..]
Ik ben ook verre van perfect in mijn talen hoor. In het Engels durf ik gelukkig dan nog wel een gesprek aan te gaan, maar Frans... rip.
Gelukkig heeft Flippiee mij nog altijd bijles beloofd
Al ruim 1,5 jaar terug was dat idee erquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij zouden dat nog eens met Steven doen
Wat is er dan uberhaupt nog leuk aanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
[..]
waarom niet ik kan je GM maken kun je allemaal shit inspawnen
Mensen doodmakenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat is er dan uberhaupt nog leuk aan
Niet zo mijn ding. Daarnaast vind ik runescape sowieso een kut spelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mensen doodmaken
klasgenootje had een tijdje een behoorlijk drukbezochte server en had mij admin gemaakt
ik kon dus met 1 klap mensen slopenin de wildy die heel hard hadden gespaard voor hun gear enzo
Heb jij vroeger nooit runescape gespeeld?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Niet zo mijn ding. Daarnaast vind ik runescape sowieso een kut spel
Ja, heel lang geleden. Toen ik nog jong en naïef was.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb jij vroeger nooit runescape gespeeld?
Ahquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen.
http://www.landenweb.net/cambodja/taal/ Khmer dus, al staat in hetzelfde stukje dat oude kolonialen nog wel Frans spreken.
Bijles
[..]
Al ruim 1,5 jaar terug was dat idee er![]()
Leuk, ga je er nog wat mee doen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja, heel lang geleden. Toen ik nog jong en naïef was.
Ik ben ondertussen vertrokken naar groene pastures!
even unrelated:
Ik heb net gewoon serieus een baan aanbod gekregen via linkedIn voor bij ASML in Eindhoven, the actual fuck
Weet ik niet, ik was eigenlijk van plan hierna een WO-Master te gaan halen en niet te gaan werken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Voor toeristische doeleinde zal het bij de jongere generaties ook wellicht nog wel in een vorm aanwezig zijn. Liever Frans dan Engels denk ik eigenlijk
En ik ben blij dat ook jij zo positief tegen de bijles aankijkt
[..]
Leuk, ga je er nog wat mee doen?
hapquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? En liever een Almeerder zijn dan een Brabander.
That escalated quicklyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? En liever een Almeerder zijn dan een Brabander.
Lijkt me stiekem nog steeds wel tofquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen.
http://www.landenweb.net/cambodja/taal/ Khmer dus, al staat in hetzelfde stukje dat oude kolonialen nog wel Frans spreken.
Bijles
[..]
Al ruim 1,5 jaar terug was dat idee er![]()
Je zit voor altijd in m'n hartje hoor, wees maar niet bang.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
VERRADER. Je had gewoon in Almere moeten blijven wonen.
Oke vergeven danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je zit voor altijd in m'n hartje hoor, wees maar niet bang.
Frans is wel veel mooier om te horen, en wat origineler dan dat eeuwige Engels.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Voor toeristische doeleinde zal het bij de jongere generaties ook wellicht nog wel in een vorm aanwezig zijn. Liever Frans dan Engels denk ik eigenlijk
En ik ben blij dat ook jij zo positief tegen de bijles aankijkt
[..]
Leuk, ga je er nog wat mee doen?
Mij ook. Weekendje zou wel hard uit de hand kunnen lopen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lijkt me stiekem nog steeds wel tof
Maar organiseren gaat een drama zijn dat weet ik nu al
Geld hebben... veel te mainstreamquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Frans is wel veel mooier om te horen, en wat origineler dan dat eeuwige Engels.
Meer omdat ik er toch niks van bak.![]()
[..]
Mij ook. Weekendje zou wel hard uit de hand kunnen lopen.
Inderdaad.Dan moet iedereen vrij hebben, en geld, en vrij, en geld, en vervoer.
Op mijn laptop kan ik niet eens gamen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben er een paar dagen geleden weer mee begonnen.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Frans is wel veel mooier om te horen, en wat origineler dan dat eeuwige Engels.
Meer omdat ik er toch niks van bak.![]()
Ja moet mijn laptop een keer leegmaken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Als je laptop geen runescape aan kan gaat er echt iets heel erg mis
Ja, ruim je porno eens opquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja moet mijn laptop een keer leegmaken.
Backups voor als je internet het niet doet manquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Daar heb je sites voor toch hoef ik niet te downloaden
Gewoon op mobiel danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Backups voor als je internet het niet doet man
En anders gewoon fappen op mijn buurvrouw.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Veel te klein scherm man, maar als het moet dan moet het.
Is ze lekker dan\?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En anders gewoon fappen op mijn buurvrouw.
dat is geen vereiste meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja wel maar ze heeft volgens mij een man want ze heeft een kind.
Hahaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat is geen vereiste meer tegenwoordig
Dan fap je toch op dat kind, zal hem leren..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja wel maar ze heeft volgens mij een man want ze heeft een kind.
Moest best wel mijn drinken uitspugen om te lachen wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan fap je toch op dat kind, zal hem leren..
Wat zijn dat voor pedo gedachtes Dientje?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan fap je toch op dat kind, zal hem leren..
Ik gaf je wat advies.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor pedo gedachtes Dientje?
Hihiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moest best wel mijn drinken uitspugen om te lachen wel.
Kijken naar een kind en fappen is verboden als je alleen met je hoofd voor je raam zit en de rest van je lichaam achter de vensterbank?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dit is zeg maar dat vakje bij monopoly waarbij je meteen naar de gevangenis moet
okquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
Nu al verslaafd aan fanta cassis. Derde blikje vandaag
nee het is niet normaal om op een openbaar forum aan te dragen dat je masturbeert op het balkon.quote:
Alsof dat serieus wasquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee het is niet normaal om op een openbaar forum aan te dragen dat je masturbeert op het balkon.
Ontslagen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:25 schreef KitKatChunky het volgende:
Net mijn werkplek opgeruimd, het einde komt nu toch wel eng dichtbij
Bijna klaar met afstuderen hier, Ik ga de laatste paar weken thuis verder aan mijn scriptie omdat het nog al ver reizen isquote:
haha, wat een downiequote:Op woensdag 14 mei 2014 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb twee mannelijke collega's. 1 van mijn leeftijd, de andere in de 40 geloof ik. En die oudere is dus fucking senior en voert de hele tijd geen reet uit en kent de nieuwe systemen niet, doet daar ook geen moeite voormaar het wel gek vinden dat je geen salarisverhoging krijgt. En elke keer als ik dan een 'prive' gesprek met mn leidinggevende of de directeur heb, krijg ik de silencetreatment.
!
Laatst dacht ik dus, fuck you, ik zeg ook niks meer tegen jou. Week volgehouden en toen wilde hij een gesprek want hij snapte niet 'waarom ik ineens zo'n hekel aan hem had en hem negeerde.'
Neger alsjeblieft
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb twee mannelijke collega's. 1 van mijn leeftijd, de andere in de 40 geloof ik. En die oudere is dus fucking senior en voert de hele tijd geen reet uit en kent de nieuwe systemen niet, doet daar ook geen moeite voormaar het wel gek vinden dat je geen salarisverhoging krijgt. En elke keer als ik dan een 'prive' gesprek met mn leidinggevende of de directeur heb, krijg ik de silencetreatment.
!
Laatst dacht ik dus, fuck you, ik zeg ook niks meer tegen jou. Week volgehouden en toen wilde hij een gesprek want hij snapte niet 'waarom ik ineens zo'n hekel aan hem had en hem negeerde.'
Neger alsjeblieft
Ik ga nog maar 1 smiley aan hem vuil maken:quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
haha, wat een downie
Klinkt overigens meer als een luie arogante zak dan een vrouw
Stro?quote:
Goede keusquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga nog maar 1 smiley aan hem vuil maken:
Okéquote:
Jezus.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
!
Neger alsjeblieft
werkt jou pappa voor sinterklaasquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:35 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond mijn vader zijn auto ophalen, moet tot Zondag 2x per dag naar zijn huis om de katten eten te geven. Hij gaat een paar dagen in Spanje werken
Haha nee. Hij gaat mijn nicht helpen met vakantiehuisjes inrichten (hij moet tv's ophangen, gordijnen etc.) omdat mijn nicht haar man ziek isquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
werkt jou pappa voor sinterklaas?
Hoezo dat? Zo'n geordie shore sletje, of dat net niet xD?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:50 schreef FL_Freak het volgende:
ik zou een keer een Engelse chick willen
#typischfeels
Nee jongequote:Op woensdag 14 mei 2014 11:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zo'n geordie shore sletje, of dat net niet xD?
Meh, latina'squote:Op woensdag 14 mei 2014 11:50 schreef FL_Freak het volgende:
ik zou een keer een Engelse chick willen
#typischfeels
meh.quote:
Wat staat er tegen overquote:
mijn moeder is Nederlands, mijn vader Surinaamsquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meh.
wat ben jij eigenlijk van origine? en zeg niet nederlander
Om later een labrador en een volvo mee te kopenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:03 schreef KitKatChunky het volgende:
Doe mij maar een leuk hollands hipster meisje
Maar daar heb ik niks aanquote:
geslaagde combi danquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
mijn moeder is Nederlands, mijn vader Surinaams
Ik wil een kat, niet een labradorquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Om later een labrador en een volvo mee te kopen
Vooruit, ik doe er ook een pen bij.quote:
Geen stereotyp middenstander willen zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wil een kat, niet een labrador
Daarom vroeg ik ook al om een hipsterquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen stereotyp middenstander willen zijn
Thanksquote:
Ik zit nu op werkquote:
Dan leg ik mijn pener erbij goed?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vooruit, ik doe er ook een pen bij.
Ik zou het niet doen, dan word je straks nog onzeker door de penquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan leg ik mijn pener erbij goed?
Oh... wacht dat mag niet van Mrs Porkbeans
Ik moest lachenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, dan word je straks nog onzeker door de pen
nee, dat zal een verrassing zijn voor jouquote:
Jawel maar reminders zijn zo baas hequote:Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
Ik zit nu op werkmaar jij weet heus wel hoe dat er uit ziet
Ik wil wel, maar kunnen is nog de vraag.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:20 schreef KitKatChunky het volgende:
Wie komen er 6 juli allemaal naar utrecht?
Ja, te erg.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar kunnen is nog de vraag.
Tja.. Mijn enige ervaring met Utreg is een negatieve: fucking de hele binnenstad rond Catherijne opengebroken.quote:
Scriptiesquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:40 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik ga naar Delft om mijn concept scriptie te bespreken. Ik wil nu al niet meertot later
Laterquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:40 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik ga naar Delft om mijn concept scriptie te bespreken. Ik wil nu al niet meertot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |