Gianni is geen plebsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het straffen. Gewoon het plebs boos en vermanend toespreken, dat is vaak genoeg.
morgen weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahhoho
Ja soppen is ook een synoniem voor schoonmakenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
Zegt er net één op facebook "... en nu even lekker soppen".
Zou ik ook zeggen met je aristocratische welvaartsbuik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het straffen. Gewoon het plebs boos en vermanend toespreken, dat is vaak genoeg.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
morgen weerMijn moeder heeft smaak en zou nooit een kakkerlakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahhohodoen
Want ik post om 15:34 en 15:35 een plaatje en het zag er om 15:40 naar uit dat ik ermee door zou gaan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee ik reageerde om even duidelijk te maken dat je kan stoppen met die stomme plaatjes
Klopt. Goed van jou.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja soppen is ook een synoniem voor schoonmaken
Onder de gordel dit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met je aristocratische welvaartsbuik.
Ik zeg het maar evenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Want ik post om 15:34 en 15:35 een plaatje en het zag er om 15:40 naar uit dat ik ermee door zou gaan?
[..]
Klopt. Goed van jou.
Geweldig!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zeg het maar even![]()
dat voorkomt veel gedonder
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met je aristocratische welvaartsbuik.
Goed idee. Ik ga weer eens een aflevering opzetten.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga weer eens een aflevering opzetten.
En mijn excuses Typisch. Het ging per ongeluk net zoals jij in werkelijkheid ook enkel positief over mijn haar bent
Bijbanen? Je had toch juist een fulltime baan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef FL_Freak het volgende:
Zo ff twee sollicitaties uitgedaan voor bijbanen. Fingers crossed.
Meer monie meer stacksquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bijbanen? Je had toch juist een fulltime baan?
Ik heb een baan wat full time kan zijn maar hangt af van de drukte. Tot nu toe draai ik zo'n 3 dagen per week en zaterdag heb ik altijd vrij nu dus kan net zo goed wat erbij werkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bijbanen? Je had toch juist een fulltime baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |