Want ik post om 15:34 en 15:35 een plaatje en het zag er om 15:40 naar uit dat ik ermee door zou gaan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee ik reageerde om even duidelijk te maken dat je kan stoppen met die stomme plaatjes
Klopt. Goed van jou.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja soppen is ook een synoniem voor schoonmaken
Onder de gordel dit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met je aristocratische welvaartsbuik.
Ik zeg het maar evenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Want ik post om 15:34 en 15:35 een plaatje en het zag er om 15:40 naar uit dat ik ermee door zou gaan?
[..]
Klopt. Goed van jou.
Geweldig!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zeg het maar even![]()
dat voorkomt veel gedonder
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met je aristocratische welvaartsbuik.
Goed idee. Ik ga weer eens een aflevering opzetten.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga weer eens een aflevering opzetten.
En mijn excuses Typisch. Het ging per ongeluk net zoals jij in werkelijkheid ook enkel positief over mijn haar bent
Bijbanen? Je had toch juist een fulltime baan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef FL_Freak het volgende:
Zo ff twee sollicitaties uitgedaan voor bijbanen. Fingers crossed.
Meer monie meer stacksquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bijbanen? Je had toch juist een fulltime baan?
Ik heb een baan wat full time kan zijn maar hangt af van de drukte. Tot nu toe draai ik zo'n 3 dagen per week en zaterdag heb ik altijd vrij nu dus kan net zo goed wat erbij werkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bijbanen? Je had toch juist een fulltime baan?
Haha nice. Sparen voor je uitzet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb een baan wat full time kan zijn maar hangt af van de drukte. Tot nu toe draai ik zo'n 3 dagen per week en zaterdag heb ik altijd vrij nu dus kan net zo goed wat erbij werkenI need money
Heb meerdere spaardoelen. Nieuwe PC, vakantie, london en uiteindelijk ook nog voor de algemene spaarpotquote:
Wat voor brute PC ga je bouwenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb meerdere spaardoelen. Nieuwe PC, vakantie, london en uiteindelijk ook nog voor de algemene spaarpot
als fl niet wilt, meld ik mij vrijwilligquote:
Als jij betaaldquote:
Nicequote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als jij betaald
Ghehe ik ga met vrienden in oktober. Dan gaan we eerst in de middag naar een voetbalwedstrijd en dan naar een concert van Max Richter in het royal albert hall![]()
Ik wil een jaar door Amerika gaan backpackenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NiceGoede combinatie wel. En concert, en voetbal en Londen.
Ik wil ook een keer voetbal kijken in EngelandEn nog naar Londen.
ik heb geen voetbal gekeken, wel bij 4 stadions geweestquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jatochquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga komende zomer naar Italië hoop ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wil een jaar door Amerika gaan backpacken
Hoe flik je dat nu weer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen voetbal gekeken, wel bij 4 stadions geweest
Nice man. Wel tof ook om met vrienden te gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jatochen het plan was eerst alleen het concert, en toen voetbal erbij en ja dan wordt het toch een heel weekendje.
Ik wil wel met je mee hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga komende zomer naar Italië hoop ikEn als ik geen baan kan vinden dan ga ik ook backpacken maar dan in Azië
Vocational training. Al was training niet helemaal juist/ wat ik geleerd heb. Volgens mij was het iets met education of zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:27 schreef FL_Freak het volgende:
Flips ik heb een vraag. Ik heb een mbo ict niveau 4 studie dus gedaan in het verleden. Met wat voor school/naam is dat te vergelijken in Amerika? Ik ben een profiel aan het invullen alleen er staan alleen amerikaanse termen in zoals, middel school, high school, vocational training enz
Volgens mij staat het gelijk aan college.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:27 schreef FL_Freak het volgende:
Flips ik heb een vraag. Ik heb een mbo ict niveau 4 studie dus gedaan in het verleden. Met wat voor school/naam is dat te vergelijken in Amerika? Ik ben een profiel aan het invullen alleen er staan alleen amerikaanse termen in zoals, middel school, high school, vocational training enz
Jammer dat er geen vocational education bij staatquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vocational training. Al was training niet helemaal juist/ wat ik geleerd heb. Volgens mij was het iets met education of zo.
College is toch studeren? Dan zou ik dat eerder met minimaal hbo vergelijken....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Volgens mij staat het gelijk aan college.
een hbo heet een University in het engelsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
College is toch studeren? Dan zou ik dat eerder met hbo vergelijken....
Ik spreek nauwelijks Engels, en ik zie geen barriere daar in. Met handen, voeten, logisch nadenken kom je vast een heel end. Daarnaast spreken ze in die landen nog best veel Engels en anders iig in de toeristische gebieden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wil wel met je mee hoor
Azië lijkt me ook heel tof, spreek de taal alleen zo slecht
Ik zou voor training gaan. Of wat zijn de opties allemaal?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jammer dat er geen vocational education bij staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |