abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:07:14 #51
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_139909269
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:02 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik heb een baan wat full time kan zijn maar hangt af van de drukte. Tot nu toe draai ik zo'n 3 dagen per week en zaterdag heb ik altijd vrij nu dus kan net zo goed wat erbij werken :P I need money :7
Haha nice. Sparen voor je uitzet?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_139909399
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:07 schreef Fopje het volgende:

[..]

Haha nice. Sparen voor je uitzet?
Heb meerdere spaardoelen. Nieuwe PC, vakantie, london en uiteindelijk ook nog voor de algemene spaarpot :P
pi_139909623
Londen O+ zullen we samen gaan fl?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:17:55 #54
425425 KitKatChunky
Have a break, have a kitkat!
pi_139909668
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:11 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Heb meerdere spaardoelen. Nieuwe PC, vakantie, london en uiteindelijk ook nog voor de algemene spaarpot :P
Wat voor brute PC ga je bouwen :D?
Meow?!
pi_139909764
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
als fl niet wilt, meld ik mij vrijwillig :@
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_139909816
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als jij betaald :7

Ghehe ik ga met vrienden in oktober. Dan gaan we eerst in de middag naar een voetbalwedstrijd en dan naar een concert van Max Richter in het royal albert hall O+ _O_
pi_139909836
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:17 schreef KitKatChunky het volgende:

[..]

Wat voor brute PC ga je bouwen :D?
Eentje die krachtig is zonder toeters en bellen.
pi_139909902
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:21 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ghehe ik ga met vrienden in oktober. Dan gaan we eerst in de middag naar een voetbalwedstrijd en dan naar een concert van Max Richter in het royal albert hall O+ _O_
Nice _O_ Goede combinatie wel. En concert, en voetbal en Londen. _O_
Ik wil ook een keer voetbal kijken in Engeland _O_ En nog naar Londen.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:25:25 #59
425425 KitKatChunky
pi_139909927
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:24 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ik wil een jaar door Amerika gaan backpacken ;(
Meow?!
pi_139909939
quote:

[..]

ik heb geen voetbal gekeken, wel bij 4 stadions geweest :')
pi_139909955
quote:

[..]

Jatoch O+ en het plan was eerst alleen het concert, en toen voetbal erbij en ja dan wordt het toch een heel weekendje. _O-
pi_139910019
Flips ik heb een vraag. Ik heb een mbo ict niveau 4 studie dus gedaan in het verleden. Met wat voor school/naam is dat te vergelijken in Amerika? Ik ben een profiel aan het invullen alleen er staan alleen amerikaanse termen in zoals, middel school, high school, vocational training enz
pi_139910025
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:25 schreef KitKatChunky het volgende:

[..]

Ik wil een jaar door Amerika gaan backpacken ;(
Ik ga komende zomer naar Italië hoop ik :@ En als ik geen baan kan vinden dan ga ik ook backpacken maar dan in Azië :9
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:25 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik heb geen voetbal gekeken, wel bij 4 stadions geweest :')
Hoe flik je dat nu weer. :') Maar ja, voetbal interesseerde jou niet, dacht ik. Dan is het niet zo heel erg om geen voetbal te zien.
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Jatoch O+ en het plan was eerst alleen het concert, en toen voetbal erbij en ja dan wordt het toch een heel weekendje. _O-
Nice man. Wel tof ook om met vrienden te gaan. oO<
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:28:56 #64
425425 KitKatChunky
pi_139910058
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:27 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ik ga komende zomer naar Italië hoop ik :@ En als ik geen baan kan vinden dan ga ik ook backpacken maar dan in Azië :9
Ik wil wel met je mee hoor :D
Azië lijkt me ook heel tof, spreek de taal alleen zo slecht
Meow?!
pi_139910062
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:27 schreef FL_Freak het volgende:
Flips ik heb een vraag. Ik heb een mbo ict niveau 4 studie dus gedaan in het verleden. Met wat voor school/naam is dat te vergelijken in Amerika? Ik ben een profiel aan het invullen alleen er staan alleen amerikaanse termen in zoals, middel school, high school, vocational training enz
Vocational training. Al was training niet helemaal juist/ wat ik geleerd heb. Volgens mij was het iets met education of zo.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:29:30 #66
425425 KitKatChunky
pi_139910079
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:27 schreef FL_Freak het volgende:
Volgens mij staat het gelijk aan college.
Meow?!
pi_139910092
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:28 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Vocational training. Al was training niet helemaal juist/ wat ik geleerd heb. Volgens mij was het iets met education of zo.
Jammer dat er geen vocational education bij staat :')
pi_139910104
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:29 schreef KitKatChunky het volgende:

[..]

Volgens mij staat het gelijk aan college.
College is toch studeren? Dan zou ik dat eerder met minimaal hbo vergelijken....
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:30:41 #69
425425 KitKatChunky
pi_139910124
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:30 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

College is toch studeren? Dan zou ik dat eerder met hbo vergelijken....
een hbo heet een University in het engels ;(
een hbo bachelor is ook gelijk aan een university bachelor in het buiteland
Meow?!
pi_139910135
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:28 schreef KitKatChunky het volgende:

[..]

Ik wil wel met je mee hoor :D
Azië lijkt me ook heel tof, spreek de taal alleen zo slecht
Ik spreek nauwelijks Engels, en ik zie geen barriere daar in. Met handen, voeten, logisch nadenken kom je vast een heel end. Daarnaast spreken ze in die landen nog best veel Engels en anders iig in de toeristische gebieden.
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:29 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Jammer dat er geen vocational education bij staat :')
Ik zou voor training gaan. Of wat zijn de opties allemaal?
pi_139910159
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:27 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Hoe flik je dat nu weer. :') Maar ja, voetbal interesseerde jou niet, dacht ik. Dan is het niet zo heel erg om geen voetbal te zien.

[..]
eerst naar stadion van liverpool geweest, daar waren we te laat voor een rondleiding dus alleen buitenom gelopen. even langs gedenkplaats van heizeldrama enzo.
van daar uit zagen we het stadion van everton liggen. dus daar hen gelopen. daar stond poort open, dus even over het veld gerend en op de tribune gezeten.

dag erna naar manchester. eerst verkeerd bordjes gevolgt dus stonden we bij het stadion van manchester city. daarna de goede route gevonden en wel de volledig tour door stadion van united gemaakt :P
pi_139910189
ohw ja, en ook nog langs stadion van cardiff en swansea geweest :P
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:32:55 #73
425425 KitKatChunky
pi_139910196
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:31 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ik spreek nauwelijks Engels, en ik zie geen barriere daar in. Met handen, voeten, logisch nadenken kom je vast een heel end. Daarnaast spreken ze in die landen nog best veel Engels en anders iig in de toeristische gebieden.

[..]

Ah, zelf spreek ik heel goed Engels(vind ik zelf althans) dus iets waar de inwoners sowieso Engels spreken is dan wel makkelijk natuurlijk want andere talen spreek ik dus helemaal niet eigenlijk.
Meow?!
pi_139910207
quote:

[..]

[..]

- bachelor
- college,
- doctorate
- high school
- master
- middle school
- no degree
- other
- post-doc
- postgraduate
- secondary school
- State examination
- university diploma
- university off applied science
- vocational training
pi_139910254
Ik heb vrijwel al mijn Engels geleerd uit films en series en het kijken met Engelse ondertiteling. Op school amper iets nieuws geleerd bij Engels. _O-
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:36:20 #76
425425 KitKatChunky
pi_139910334
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb vrijwel al mijn Engels geleerd uit films en series en het kijken met Engelse ondertiteling. Op school amper iets nieuws geleerd bij Engels. _O-
Dat, en gamen/internet :D
Meow?!
pi_139910346
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:36 schreef KitKatChunky het volgende:

[..]

Dat, en gamen/internet :D
Oja die ook ja.
pi_139910370
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:31 schreef gianni61 het volgende:

[..]

eerst naar stadion van liverpool geweest, daar waren we te laat voor een rondleiding dus alleen buitenom gelopen. even langs gedenkplaats van heizeldrama enzo.
van daar uit zagen we het stadion van everton liggen. dus daar hen gelopen. daar stond poort open, dus even over het veld gerend en op de tribune gezeten.

dag erna naar manchester. eerst verkeerd bordjes gevolgt dus stonden we bij het stadion van manchester city. daarna de goede route gevonden en wel de volledig tour door stadion van united gemaakt :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:32 schreef gianni61 het volgende:
ohw ja, en ook nog langs stadion van cardiff en swansea geweest :P
Waarom zoveel stadions bezocht? :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:32 schreef KitKatChunky het volgende:

[..]

Ah, zelf spreek ik heel goed Engels(vind ik zelf althans) dus iets waar de inwoners sowieso Engels spreken is dan wel makkelijk natuurlijk want andere talen spreek ik dus helemaal niet eigenlijk.
Alleen maar relaxed als je het goed kan spreken. Maar ik denk dat je onderschat hoeveel Engels er gesproken wordt (of ik overschat het). Zal vast wel goedkomen, wat je plannen ook zijn. Amerika is dan wel 'makkelijk' om naar toe te gaan. En ook veel te zien natuurlijk.
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:33 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

- bachelor
- college,
- doctorate
- high school
- master
- middle school
- no degree
- other
- post-doc
- postgraduate
- secondary school
- State examination
- university diploma
- university off applied science
- vocational training
vocational training
pi_139910410
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:37 schreef Flippiee het volgende:

[..]

vocational training
thnx flip _O_ kan altijd op je rekenen als het om dit soort dingen gaat :7
pi_139910425
quote:

[..]

Waarom zoveel stadions bezocht? :o

Swansea omdat ik een shirtje wilde van hun rugbyclub.
cardiff ligt gewoon in de stad, dus daar kwamen we toevallig langs.
toen wilde we liverpol echt zien, maar dat ging niet, everton was stom toeval, man city was een foutje en Man U was omdat we bij liverpool niet binnen mochten :P
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:39:48 #81
425425 KitKatChunky
pi_139910428
quote:

[..]

Alleen maar relaxed als je het goed kan spreken. Maar ik denk dat je onderschat hoeveel Engels er gesproken wordt (of ik overschat het). Zal vast wel goedkomen, wat je plannen ook zijn. Amerika is dan wel 'makkelijk' om naar toe te gaan. En ook veel te zien natuurlijk.

Nouja, als ik in Europa rond kijk is het zo dan in landen als Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italië er al bar weinig Engels wordt gesproken... Lijkt mij dat het in Azië niet opeens veel beter zal zijn? Maar dat weet ik niet zeker.

Daarnaast zijn de toeristische plekken niet persee waar je komt met backpacken?
Meow?!
pi_139910447
quote:

[..]

Ja hoorrrr. Direct foutloos kunnen netwerken in het Engels kan vrijwel niemand.

En eens :)
pi_139910997
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:39 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

thnx flip _O_ kan altijd op je rekenen als het om dit soort dingen gaat :7
Graag gedaan. :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:39 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Swansea omdat ik een shirtje wilde van hun rugbyclub.
cardiff ligt gewoon in de stad, dus daar kwamen we toevallig langs.
toen wilde we liverpol echt zien, maar dat ging niet, everton was stom toeval, man city was een foutje en Man U was omdat we bij liverpool niet binnen mochten :P
Ah dat verklaart een boel. Dan is het wel tof.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:39 schreef KitKatChunky het volgende:

[..]

Nouja, als ik in Europa rond kijk is het zo dan in landen als Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italië er al bar weinig Engels wordt gesproken... Lijkt mij dat het in Azië niet opeens veel beter zal zijn? Maar dat weet ik niet zeker.

Daarnaast zijn de toeristische plekken niet persee waar je komt met backpacken?
Frankrijk enzo zijn gewoon veel te halsstarrig om ook maar Engels te gaan spreken. En Azië is en deels vroeger een kolonie van Engeland geweest, en om te overleven in de huidige wereldeconomie plus toerisme moeten zij wel (basis) Engels spreken. Ik zeg niet dat ze fantastisch Engels spreken he. :D

Natuurlijk niet. Al zijn veel van die plekken allang ontdekt. Tenzij je echt off the road gaat en de binnenlanden in, dan heb je wel een grote kans. Het is alleen de vraag of dat raadzaam is in sommige landen. Ik heb vrij 'negatieve vibes' bij bijv. Cambodja. Het feit dat ik 2 toeristische steden daar wil zien is mijn enige motivatie om daar heen te willen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ja hoorrrr. Direct foutloos kunnen netwerken in het Engels kan vrijwel niemand.

En eens :)
Mijn Engelse spreekvaardigheid is echt heel erg beroerd. :@ Je hebt gelijk over het foutloos netwerken.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:57:57 #84
425425 KitKatChunky
pi_139911073
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:55 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Frankrijk enzo zijn gewoon veel te halsstarrig om ook maar Engels te gaan spreken. En Azië is en deels vroeger een kolonie van Engeland geweest, en om te overleven in de huidige wereldeconomie plus toerisme moeten zij wel (basis) Engels spreken. Ik zeg niet dat ze fantastisch Engels spreken he. :D

Natuurlijk niet. Al zijn veel van die plekken allang ontdekt. Tenzij je echt off the road gaat en de binnenlanden in, dan heb je wel een grote kans. Het is alleen de vraag of dat raadzaam is in sommige landen. Ik heb vrij 'negatieve vibes' bij bijv. Cambodja. Het feit dat ik 2 toeristische steden daar wil zien is mijn enige motivatie om daar heen te willen.

Ze zullen in Azië op veel plekken waarschijnlijk wel vaker handen en voeten Engels kunnen dan in Frankrijk.
En Cambodja lijkt me niet zo'n tof land, dus daar wou ik sowieso het binnenland niet in :')
Meow?!
pi_139911086
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:34 schreef FL_Freak het volgende:
Same. Ik vind Engelse ondertiteling trouwens ook fijner, dat werkt ondersteunend. Ik lees alleen wat ik niet goed versta. Bij Nederlandse ondertiteling ben ik daar teveel op gefocust.

quote:
Mijn Engelse spreekvaardigheid is echt heel erg beroerd. :@ Je hebt gelijk over het foutloos netwerken.
DO FF NORMAL PIEPOL.

Al ben ik niet in de positie om er iets van te zeggen, anders begint LR weer over mijn eshool ket.
pi_139911429
quote:

[..]

Graag gedaan. :D

[..]

Ah dat verklaart een boel. Dan is het wel tof.

[..]

[..]

Lukt je echt wel. Dat er af en toe een 'uh' teveel tussen zit maakt ook niks uit. Zoveel woorden heb je ook niet nodig om iets duidelijk te krijgen, zeker als het in Azië is.

Wordt er in Cambodja eigenlijk geen Frans gesproken gezien hun verleden?

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:58 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Same. Ik vind Engelse ondertiteling trouwens ook fijner, dat werkt ondersteunend. Ik lees alleen wat ik niet goed versta. Bij Nederlandse ondertiteling ben ik daar teveel op gefocust.

[..]

DO FF NORMAL PIEPOL.

Al ben ik niet in de positie om er iets van te zeggen, anders begint LR weer over mijn eshool ket.
Ik ben ook verre van perfect in mijn talen hoor :D. In het Engels durf ik gelukkig dan nog wel een gesprek aan te gaan, maar Frans... rip.

Gelukkig heeft Flippiee mij nog altijd bijles beloofd :+
pi_139911606
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:21 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Awesome _O_
pi_139911627
quote:

[..]

Wij zouden dat nog eens met Steven doen :')
pi_139911690
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ook verre van perfect in mijn talen hoor :D. In het Engels durf ik gelukkig dan nog wel een gesprek aan te gaan, maar Frans... rip.

Gelukkig heeft Flippiee mij nog altijd bijles beloofd :+
Heb ik ook ja. :') Met Engels heb ik geen problemen, Duits kan ik wel volgen en ik kan mijzelf redelijk uitdrukken m.b.v. een hoop gebaren en omschrijvingen, maar Frans gaat al enorm kut.
pi_139911716
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:17 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Heb ik ook ja. :') Met Engels heb ik geen problemen, Duits kan ik wel volgen en ik kan mijzelf redelijk uitdrukken m.b.v. een hoop gebaren en omschrijvingen, maar Frans gaat al enorm kut.
Precies. Al stel ik mijzelf in Duitsland toch ook vaak weer teleur :D
pi_139911758
Mijn Frans is beter dan m'n Duits. Ik begrijp echt helemaal niks van die taal :')
pi_139911981
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Precies. Al stel ik mijzelf in Duitsland toch ook vaak weer teleur :D
Het zit ook wel deels tussen de oren, als je denkt dat je er geen kut van kan stel je jezelf al snel teleur. Meestal wordt wel begrepen wat je probeert te zeggen. Ongeveer dan.

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn Frans is beter dan m'n Duits. Ik begrijp echt helemaal niks van die taal :')
Dat had ik op de middelbare wel, ik scoorde eerst heel hoog op Frans. Toen kregen we Duits erbij en stond ik opeens een onvoldoende voor Frans. 10.gif

Het lijkt mij dat het voor Nederlanders toch makkelijker moet zijn om Duits te leren dan Frans, maar ik hoor ook vaak het omgekeerde.
pi_139912256
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:25 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Het zit ook wel deels tussen de oren, als je denkt dat je er geen kut van kan stel je jezelf al snel teleur. Meestal wordt wel begrepen wat je probeert te zeggen. Ongeveer dan.

[..]

Dat had ik op de middelbare wel, ik scoorde eerst heel hoog op Frans. Toen kregen we Duits erbij en stond ik opeens een onvoldoende voor Frans. [ afbeelding ]

Het lijkt mij dat het voor Nederlanders toch makkelijker moet zijn om Duits te leren dan Frans, maar ik hoor ook vaak het omgekeerde.
Ik denk dat het ook wel desinteresse is van mijn kant. Ik vind het geen mooie taal. En sommige woorden denk je te herkennen uit het Nederlands, maar die blijken dan ineens iets heel anders te betekenen :') en die naamvallen, brrrr.
pi_139912363
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook wel desinteresse is van mijn kant. Ik vind het geen mooie taal. En sommige woorden denk je te herkennen uit het Nederlands, maar die blijken dan ineens iets heel anders te betekenen :') en die naamvallen, brrrr.
Gelukkig spreekt onze generatie Duitsers gewoon netjes hun talen :).
Maakt festivals in Duitsland ook wel een stuk leuker overigens :D
pi_139912369
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Duits :r
pi_139912415
Ich bin ein Übermensch
en dat is het enige Duits wat ik moet weten

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2014 17:39:40 ]
pi_139912474
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
Ich bin ein Übermensch
en dat is het enige Duits wat ik moet weten
ok
pi_139912572