Kijken naar een kind en fappen is verboden als je alleen met je hoofd voor je raam zit en de rest van je lichaam achter de vensterbank?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dit is zeg maar dat vakje bij monopoly waarbij je meteen naar de gevangenis moet
okquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
Nu al verslaafd aan fanta cassis. Derde blikje vandaag
nee het is niet normaal om op een openbaar forum aan te dragen dat je masturbeert op het balkon.quote:
Alsof dat serieus wasquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee het is niet normaal om op een openbaar forum aan te dragen dat je masturbeert op het balkon.
Ontslagen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:25 schreef KitKatChunky het volgende:
Net mijn werkplek opgeruimd, het einde komt nu toch wel eng dichtbij
Bijna klaar met afstuderen hier, Ik ga de laatste paar weken thuis verder aan mijn scriptie omdat het nog al ver reizen isquote:
haha, wat een downiequote:Op woensdag 14 mei 2014 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb twee mannelijke collega's. 1 van mijn leeftijd, de andere in de 40 geloof ik. En die oudere is dus fucking senior en voert de hele tijd geen reet uit en kent de nieuwe systemen niet, doet daar ook geen moeite voormaar het wel gek vinden dat je geen salarisverhoging krijgt. En elke keer als ik dan een 'prive' gesprek met mn leidinggevende of de directeur heb, krijg ik de silencetreatment.
!
Laatst dacht ik dus, fuck you, ik zeg ook niks meer tegen jou. Week volgehouden en toen wilde hij een gesprek want hij snapte niet 'waarom ik ineens zo'n hekel aan hem had en hem negeerde.'
Neger alsjeblieft
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb twee mannelijke collega's. 1 van mijn leeftijd, de andere in de 40 geloof ik. En die oudere is dus fucking senior en voert de hele tijd geen reet uit en kent de nieuwe systemen niet, doet daar ook geen moeite voormaar het wel gek vinden dat je geen salarisverhoging krijgt. En elke keer als ik dan een 'prive' gesprek met mn leidinggevende of de directeur heb, krijg ik de silencetreatment.
!
Laatst dacht ik dus, fuck you, ik zeg ook niks meer tegen jou. Week volgehouden en toen wilde hij een gesprek want hij snapte niet 'waarom ik ineens zo'n hekel aan hem had en hem negeerde.'
Neger alsjeblieft
Ik ga nog maar 1 smiley aan hem vuil maken:quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
haha, wat een downie
Klinkt overigens meer als een luie arogante zak dan een vrouw
Stro?quote:
Goede keusquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga nog maar 1 smiley aan hem vuil maken:
Okéquote:
Jezus.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
!
Neger alsjeblieft
werkt jou pappa voor sinterklaasquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:35 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond mijn vader zijn auto ophalen, moet tot Zondag 2x per dag naar zijn huis om de katten eten te geven. Hij gaat een paar dagen in Spanje werken
Haha nee. Hij gaat mijn nicht helpen met vakantiehuisjes inrichten (hij moet tv's ophangen, gordijnen etc.) omdat mijn nicht haar man ziek isquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
werkt jou pappa voor sinterklaas?
Hoezo dat? Zo'n geordie shore sletje, of dat net niet xD?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:50 schreef FL_Freak het volgende:
ik zou een keer een Engelse chick willen
#typischfeels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |