Nee jongequote:Op woensdag 14 mei 2014 11:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zo'n geordie shore sletje, of dat net niet xD?
Meh, latina'squote:Op woensdag 14 mei 2014 11:50 schreef FL_Freak het volgende:
ik zou een keer een Engelse chick willen
#typischfeels
meh.quote:
Wat staat er tegen overquote:
mijn moeder is Nederlands, mijn vader Surinaamsquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meh.
wat ben jij eigenlijk van origine? en zeg niet nederlander
Om later een labrador en een volvo mee te kopenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:03 schreef KitKatChunky het volgende:
Doe mij maar een leuk hollands hipster meisje
Maar daar heb ik niks aanquote:
geslaagde combi danquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
mijn moeder is Nederlands, mijn vader Surinaams
Ik wil een kat, niet een labradorquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Om later een labrador en een volvo mee te kopen
Vooruit, ik doe er ook een pen bij.quote:
Geen stereotyp middenstander willen zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wil een kat, niet een labrador
Daarom vroeg ik ook al om een hipsterquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen stereotyp middenstander willen zijn
Thanksquote:
Ik zit nu op werkquote:
Dan leg ik mijn pener erbij goed?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vooruit, ik doe er ook een pen bij.
Ik zou het niet doen, dan word je straks nog onzeker door de penquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan leg ik mijn pener erbij goed?
Oh... wacht dat mag niet van Mrs Porkbeans
Ik moest lachenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, dan word je straks nog onzeker door de pen
nee, dat zal een verrassing zijn voor jouquote:
Jawel maar reminders zijn zo baas hequote:Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
Ik zit nu op werkmaar jij weet heus wel hoe dat er uit ziet
Ik wil wel, maar kunnen is nog de vraag.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:20 schreef KitKatChunky het volgende:
Wie komen er 6 juli allemaal naar utrecht?
Ja, te erg.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar kunnen is nog de vraag.
Tja.. Mijn enige ervaring met Utreg is een negatieve: fucking de hele binnenstad rond Catherijne opengebroken.quote:
Scriptiesquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:40 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik ga naar Delft om mijn concept scriptie te bespreken. Ik wil nu al niet meertot later
Laterquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:40 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik ga naar Delft om mijn concept scriptie te bespreken. Ik wil nu al niet meertot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |