SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door helemaalnaardemavo op 10-05-2014 22:58:47 ]Hoogachtend
U bent aangesteld als luitenant-generaal. Uw eerste taak is het rekruteren van zeer professionele hosselaars. Wij moeten immers ook aan onze ontspanning komen.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
U bent aangesteld als luitenant-generaal. Uw eerste taak is het rekruteren van zeer professionele hosselaars. Wij moeten immers ook aan onze ontspanning komen.
Goeden kwaliteit!! U kunt nu andere FOK!ers rekruteren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:18 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden ik stuur ze naar u commando hut.
U kunt meteen aan de slag, chefchef!!quote:
ja en ook de brandweer!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:39 schreef Mubassie het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE!!!
Nog marechaussee nodig?
Zou u deze taak willen uitvoeren?quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef noodgang het volgende:
Hoi!
Ik kan niet zoveel.
Ik doe af en toe curvefever, maar heel goed ben ik niet,
Dus bij deze meld ik me aan
Zojuist is er een nieuw plan gevormd. Er gaat een gigantische atoombunker gebouwd worden. Hierin willen we internet (met connectie met de rest van de wereld, maar ook een eigen netwerk, zodat we in geval van nood nog tegen elkaar kunnen curven) Durf jij deze verantwoordelijkheid op je te nemen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef noodgang het volgende:
Hoi!
Ik kan niet zoveel.
Ik doe af en toe curvefever, maar heel goed ben ik niet,
Dus bij deze meld ik me aan
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:06 schreef HeaN82 het volgende:
Kom peenten peentbaas, we hebben je nodig als peentbaas!!!!11
iemand zal de catering moeten doenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb het lijstje bijgewerkt. We moeten nu een taak verzinnen voor Frank_Drebin en Hork. Suggesties?
Casaa is al chefchef. Die gaat verder met chefs rekruteren. Frank lijkt me wel geschikt om kapitein in de marine te zijn.quote:
Zo dat is zeker een mondvol aan ervaring die jij hebtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:12 schreef flufffy het volgende:
ik ben al gepromoveerd tot flippi flink bij de natresmet plezier al genoeg padvinders ervaring opgedaan en ik weet hoe stoer het is om een stoplicht te bewaken
ik ben alleen bang voor deurwaardersquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:15 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zo dat is zeker een mondvol aan ervaring die jij hebt. Weet je zeker dat je niet bang bent voor de russen want die lusten padvinders rauw.
Hallo luitenant-hos. In geval van mijn absentie hebt u de leiding. Kunt u uw peentvaardigheden gebruiken?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:30 schreef HaJee het volgende:
Onze grote leider is kennelijk al ingestopt door mama?
Wat moet dit worden zo
Hallo commando PartyHard. Wij heten u welkom!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:58 schreef PartyHard het volgende:
Hallon ballon, PartyHard, expert forumkicker meldt zich voor dienst!
Hallo hallo dit is generaal helemaalnaardemavo. U kunt meteen aan de slag als portier bij de atoombunker.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:12 schreef flufffy het volgende:
ik ben al gepromoveerd tot flippi flink bij de natresmet plezier al genoeg padvinders ervaring opgedaan en ik weet hoe stoer het is om een stoplicht te bewaken
Kanonnenvoer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb het lijstje bijgewerkt. We moeten nu een taak verzinnen voor Frank_Drebin en Hork. Suggesties?
Krijg ik een missie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hallo commando PartyHard. Wij heten u welkom!!!
Op dit moment is het vrij rustig. Je zou andere FOK!ers kunnen rekruteren. In het bijzonder peentbazen die peents maken voor dit topique.quote:
Hmm, ik heb wel redelijke peentskillsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Op dit moment is het vrij rustig. Je zou andere FOK!ers kunnen rekruteren. In het bijzonder peentbazen die peents maken voor dit topique.
Één van het huidige bataljon, en ook één van de atoombunker met allemaal eten, chicks en computers.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:51 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Hmm, ik heb wel redelijke peentskillsWat voor peents wenst u?
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Één van het huidige bataljon, en ook één van de atoombunker met allemaal eten, chicks en computers.
Wat dacht je trouwens van de slogan "God save the tetten"?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Één van het huidige bataljon, en ook één van de atoombunker met allemaal eten, chicks en computers.
Dit vind ik een zeer goede slogan, commando peenter! Uw creativiteit wordt zeer gewaardeerd. Ik zit te denken aan een promotie voor u.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:54 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Wat dacht je trouwens van de slogan "God save the tetten"?
Ik ben vereerd. Kunt U even een lijst van alle leden en hun rangen sturen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dit vind ik een zeer goede slogan, commando peenter! Uw creativiteit wordt zeer gewaardeerd. Ik zit te denken aan een promotie voor u.
Helemaalnaardemavo - admiraal-generaalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:03 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik ben vereerd. Kunt U even een lijst van alle leden en hun rangen sturen?
Dankquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Helemaalnaardemavo - admiraal-generaal
Tassendief - luitenant-generaal
Casaa - chefchef
Mubassie - marechaussee
Noodgang - chef curve
SadPanda - beul
Hajee - luitenant hos-pik
Partyhard - commando peent
flufffy - portier
Frank_Drebin - commander
Lompehork - kapitein
Is dit goed?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Goeden peent! Ik plaats hem in den OP.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Is dit goed? [ afbeelding ]
Ik begin dadelijk aan de atoombunker
Haal mij er maar weer uit en mijn penerding ook. Ik wil niet geassocieerd worden met een Nazi-vogel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:30 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Goeden peent! Ik plaats hem in den OP.
Oeps, had die adelaar niet opgemerkt. We zijn tegen de nazi's .quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Is dit goed? [ afbeelding ]
Ik begin dadelijk aan de atoombunker
Ok, jij bent persvoorlichter en hoofd omroep FOK! bataljon.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:48 schreef AF_ het volgende:
Ik meld me aan
Specialiteiten:
-tv kijken
-sbs programmas reviewen
-alberto stegeman aanbidden
-case von der bacon aanbidden
-engels praten zoals rob geus
Jij hebt de afgelopen twee dagen tijd genoeg gehad om bedden te testenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik wil wel beddentester worden. Gevaarlijk werk, maar iemand moet het doen he.
Ja precies; ik heb veel ervaring nu. Dankje dat je dat bevestigtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hebt de afgelopen twee dagen tijd genoeg gehad om bedden te testen
Jij hoort wat dat betreft wel thuis in de 1e divisie inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja precies; ik heb veel ervaring nu. Dankje dat je dat bevestigt
Gvdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hoort wat dat betreft wel thuis in de 1e divisie inderdaad.
Ohja ik als limburger ben persvoorlichter. Niemand verstaat mequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ook ik zal mezelf bij deze aan willen melden.
Verstand van alles dat SBS6 gerelateerd is
Voetbalsupporter
Limburger
Fokking slim
Ik wil wel beddentester worden. Gevaarlijk werk, maar iemand moet het doen he.
Ah zeker wel; goede verstandhouding met het buitenlandquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ohja ik als limburger ben persvoorlichter. Niemand verstaat me
Ik verklaar de oorlog aan het buitenlandquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah zeker wel; goede verstandhouding met het buitenland
Okedanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Joh wacht eerst even tot het leger compleet is
Dan wil ik een samenwerking met PostalGold.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:46 schreef Starm het volgende:
Ik wil wel voor de logistieke rompslomp zorgen.
PostNL boycot ik dus alles arriveert op tijd.
Met 450 werknemers, echt fantastischquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dan wil ik een samenwerking met PostalGold.
Het is niet de nazivogel, ik vond deze op goggel, er stond geen swastika inquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:44 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oeps, had die adelaar niet opgemerkt. We zijn tegen de nazi's .
Hoewel ik nu zie dat hij er erg op lijktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ok, jij bent persvoorlichter en hoofd omroep FOK! bataljon.
Ik heb een nieuwen gemaaktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:44 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oeps, had die adelaar niet opgemerkt. We zijn tegen de nazi's .
Goeden peent! Hoe ver zijn den vorderingen met den atoombunker?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:49 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwen gemaakt[ afbeelding ]
Ik ben bijna op 3 kwart van den fotogram.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Goeden peent! Hoe ver zijn den vorderingen met den atoombunker?
Okéquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:52 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik ben bijna op 3 kwart van den fotogram.
Ik ga de geweren alvast gereed maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hallo hallo, dit is generaal helemaalnaardemavo,
Er heersen spanningen tussen FOK! en viva-forum. Maakt u allen gereed voor enen eventuelen oorlog!!!
Ik zal rtl boulevard alvast inlichtenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Er heersen spanningen tussen FOK! en viva-forum. Maakt u allen gereed voor enen eventuelen oorlog!!!
U ben ingeschreven!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:20 schreef kanovinnie het volgende:
Ik meld me aan als oppercommandant van de militaire politie. Ik hou de strijdkrachten in het gareel.
Dank u wel Admiraal-Generaal helemaalnaardemavo. Ik zal mijn uiterste best doen mijn plicht te vervullen.quote:
Bent u gereed, sir Drebin?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aha. Ik kom op de spytool tegen dat ik weer in dienst ben geroepen.
Nu ik ook nog eens geridderd ben, zeker.quote:
Eerst picsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:26 schreef BlueJeans het volgende:
Ik ben een vrouw met ballen, can I join you?
Kun je goed ballen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:26 schreef BlueJeans het volgende:
Ik ben een vrouw met ballen, can I join you?
Ik zal u vanavond of morgen registreren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:24 schreef .sfinx het volgende:
Ik meld me aan als Commandant van het POW Vernietigingskamp
Lelijke kutwebsite is datquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hallon ik stuur de hosseld naar u toe.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
U bent gepromoveerd tot vice admiraal-generaal
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Hallon ik stuur de hosseld naar u toe.
Zit er een prijs aanvast?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]U mag ook gebruik maken van den hosseld broeder. Den hosselds zijn voor iedereen!!! U maakt enen goeden indruk bij mij.
Vereeringquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
U bent gepromoveerd tot vice admiraal-generaal
Meaui.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Den hosseld is gearriveerd dus ik ben even absent in den atoombunkern want er gaan enen helenbol eiwitten gemaakt van atomen worden uitgespoten!!!! Partyhard heeft tijdens mijn absentie den leiding!!!!1!
Een goede nachtrust, meneer helemaalnaardemavo! Het afweergeschut peent ik op de bunkerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Goeden keuzen. Hebben we ook een afweermechanisme tegen luchtaanvallen?
Admiraal generaal helemaalnaardemavo heeft den hosseld stevig volgepompt en gaat nu uitgeput slapen. Tot morgen.
Dat is een mutatiequote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:29 schreef Groby het volgende:
ik heb een nieuwen wapen toegevoegd
[ afbeelding ]
Ik heb enen goeden idee!! We vragen deadprez of hij mee wil helpen. Hij beledigt de vijand zo hard, dat ze niet meer durven!!!quote:
Mooien peent. Ik heb het geïntsalleerdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:21 schreef PartyHard het volgende:
Vol trots presenteer ik U onze nieuwste aanwinst: de tetraket!
[ afbeelding ]
No hotlinking allowedquote:
dat ding van groby was dus een pener met tepels armpjes beentjes en een trekkerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Mooien peent. Ik heb het geïntsalleerd
[..]
No hotlinking allowed
Wow, volgens jouw fobo ben je raakbaar. Welke rang wil je hebben? Chicks zijn altijd welkom.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik eis een hoge rang of anders loop ik over naar Viva.
Een rang zo hoog dat ik macht heb over de mannen en dat zij doen wat ik hen beveel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:37 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wow, volgens jouw fobo ben je raakbaar. Welke rang wil je hebben? Chicks zijn altijd welkom.
Als je je maar niet gaat misdragen want dan moeten mijn mannen en ik ingrijpen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:54 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Een rang zo hoog dat ik macht heb over de mannen en dat zij doen wat ik hen beveel.
Dit is wel een erg verantwoordelijke taak. Heb je zo je kwaliteiten?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:54 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Een rang zo hoog dat ik macht heb over de mannen en dat zij doen wat ik hen beveel.
Goeden idee ik heb u meteen ingeschreven!!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:06 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik zal er wel voor zorgen dat de vrouwmensen munitie maken. (als een soort van Eddy Speer)
Zo maken ze zichzelf ook nuttig voor den oorlog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen oorlog zonder genoeg kogels en bommen.
Ik was al van plan om heel corrupt te doen en de boel te saboteren ten gunste van Viva, maar dat weet niemand van mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je je maar niet gaat misdragen want dan moeten mijn mannen en ik ingrijpen.
Gr gr van de militaire politie.
Er is niets dat ik niet kan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dit is wel een erg verantwoordelijke taak. Heb je zo je kwaliteiten?
Bij deze ga je de kerker in. Vuile feminist!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:21 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik was al van plan om heel corrupt te doen en de boel te saboteren ten gunste van Viva, maar dat weet niemand van mij.
[..]
Er is niets dat ik niet kan.
Goeden idee!!! Kan hier enen peent van gemaakt worden?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij deze ga je de kerker in. Vuile feminist!
Ik veroordeel u tot permanenten opsluiting in den kerker of hosseld zijn van kanovinnie en uwen ontbloten voorgevel dm'en.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:21 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik was al van plan om heel corrupt te doen en de boel te saboteren ten gunste van Viva, maar dat weet niemand van mij.
[..]
Er is niets dat ik niet kan.
Daar trappen wij niet zomaar in. Bewijs je onschuld maar!quote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar trappen wij niet zomaar in. Bewijs je onschuld maar!
Dat zal ik doen, heer helemaalnaardemavo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Goeden idee!!! Kan hier enen peent van gemaakt worden?
Hier is hij dan. Heeft SadPanda ook gelijk een werkplekquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Goeden idee!!! Kan hier enen peent van gemaakt worden?
[..]
Ik veroordeel u tot permanenten opsluiting in den kerker of hosseld zijn van kanovinnie en uwen ontbloten voorgevel dm'en.
Vrouwmensen kunnen toch multitasken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:19 schreef PartyHard het volgende:
Maar als de vrouwen de wapens maken, wie behaagt ons dan?
Hm, nu je het zegt, goed idee!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:21 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Vrouwmensen kunnen toch multitasken.
Dit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik vind wel dat de knapste vrouwen meer energie voor ons moeten overhouden.
Die liggen daar mooi te stinken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, ik heb een tent voor de troepen opgezet:
[ afbeelding ]
Die palen zijn uiterst geschikt voor danseressen, goed werk!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ontbreekt enige luxe, naar mijn idee. Hier kun je geloof ik niet zo goed op batsen..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Rusten is niets mis mee. De mannen komen net terug van de missie om die feeks van het vivaforum in het schavot te gooienquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:47 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Die liggen daar mooi te stinken.Ze zouden beter gaan oefenen of op z'n minst wachtdienst gaan lopen.
Je kan daar iig beter batsen dan op het fornuis van de plaatselijke chinees.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hier ontbreekt enige luxe, naar mijn idee. Hier kun je geloof ik niet zo goed op batsen..
Deze tent is dan ook voor het gepeupel/voetvolk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hier ontbreekt enige luxe, naar mijn idee. Hier kun je geloof ik niet zo goed op batsen..
Wil jij het even uittesten met onze krijgsgevangene?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan daar iig beter batsen dan op het fornuis van de plaatselijke chinees.
Vandaag niet. Ik heb nog een schrale pen0r van gisteravondquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wil jij het even uittesten met onze krijgsgevangene?
Als Braddie nou vaste spion wordt?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb de tent toegevoegd.
Hier even twee vragen:
Wie wil er op spionnenmissie naar viva?
Wie weet er een goede funcite voor Braddie?
Dan slaan we namelijk 2 vliegen in 1 klapquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb de tent toegevoegd.
Hier even twee vragen:
Wie wil er op spionnenmissie naar viva?
Wie weet er een goede funcite voor Braddie?
Er is nog geen chaffeur. Je bent van harte welkom.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:54 schreef Hojdhopper het volgende:
Is er nog een vacature voor een chauffeur eerste klas?
Alrighty! Let's ride!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:02 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Er is nog geen chaffeur. Je bent van harte welkom.
Meaui, meaui! Ik heb m even aangepast om hem wat geschikter te maken voor het FOK! bataljonquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:09 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Alrighty! Let's ride!![]()
[ afbeelding ]
Ik wed dat genoeg FOK!ers je wel willen bevredigen ehh ik bedoel bevrijdenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:35 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Wilt iemand zich tegen de FOK!-bataljon keren en mij bevrijden?
Wat is je cupmaat? Misschien kan ik wat voor je regelen bij het ministerie van munitie. Heb je knielappen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:35 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Wilt iemand zich tegen de FOK!-bataljon keren en mij berijden?
Sorry hoor maar ik zie niet hoe een ritje op m'n rug een efficiënte manier is om te ontsnappen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:44 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Wat is je cupmaat? Misschien kan ik wat voor je regelen bij het ministerie van munitie. Heb je knielappen?
Heb JIJ hier behoefte aan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:43 schreef HPLC het volgende:
Hebben jullie behoefte aan een kamikazepiloot?
Zo praat je niet tegen de manager van munitie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:50 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie niet hoe een ritje op m'n rug een efficiënte manier is om te ontsnappen.
Hier ben ik!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen de manager van munitie.![]()
Ik heb je aangegeven bij de militaire politie.
Moet je me eerst zien te vangen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen de manager van munitie.![]()
Ik heb je aangegeven bij de militaire politie.
HOU JE EEN BEETJE RUSTIG DAAR IN DIE KERKER!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Moet je me eerst zien te vangen.
Nu maak je me kwaad meisje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Moet je me eerst zien te vangen.
Ik maak je al af met één hand, geblinddoekt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:12 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Nu maak je me kwaad meisje.![]()
En dat wil je niet.
Laat me toch met rust stommequote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:27 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik maak je al af met één hand, geblinddoekt.
Na elke overwinning een blazeorkest.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:30 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Ik ook, wij afdeling medicijnen enzo?
Werk de op eerst maar bijquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Beste leden, ik heb een secretaris nodig. Dit betekent dat iemand de lijst met leden bijhoudt die worden aangenomen. In principe is iedereen op dit moment welkom. (Wel een geschikte functie, een debiel kan nog altijd een debiele functie doen)
Wie zou dit willen uitvoeren?
Twee jaar over datum. Einde van het FOK!bataljon...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:21 schreef Tassendief het volgende:
Het menu voor morgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan plak ik er toch een andere sticker overheen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Twee jaar over datum. Einde van het FOK!bataljon...
Het kannenvoer mag al blij zijn dat ze voedsel krijgen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Twee jaar over datum. Einde van het FOK!bataljon...
Als je een heldhaftige daad heb verricht krijg je tetten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:13 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Hoe zit het dan met die tetten?
[ afbeelding ]
En het bier?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:21 schreef Tassendief het volgende:
Het menu voor morgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen bier en geen tetten.quote:
Sta toe mij verandering hierin te brengen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:07 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Geen bier en geen tetten.![]()
Is dezen topic misschien het verzinsel van een krankzinnige?
Niks te vroeg broeder, ik kreeg al twijfels over de hele operatie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:13 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Sta toe mij verandering hierin te brengen.
Ik heb een aanhanger foor de FOK!mobiel (zie pagina 7, misschien is helemaalnaardemavo zo lief om hem in de OP te zetten?)
[ afbeelding ]
Ik heb ook tetten meegenomen. (Geen nipples dus het mag)
[ afbeelding ]
Die blijven gvd van m'n bier afquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:16 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Het viva forum heeft het bier gestolen
Dus je gaat eindelijk een keer uitbetalen? Oorlog kost geld beste man.quote:
Het bier is gestolen door het viva forumquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Chef materieel, is dit mogelijk? Met een chick in een bierbad.
[ afbeelding ]
Oké. Nu is het menens. ALLE MANSCHAPPEN VERZAMELEN BIJ DE TEPELBERG MET VOLLEDIGE GEVECHTSUITRUSTING + KLASSE 12 GEVECHTSBEPANTSERING! GEEN TIJD TE VERLIEZEN, GO GO GO!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:26 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Het bier is gestolen door het viva forum
En ze hebben alles vervangen tot alcoholvrij bier
Dit ligt klaar voor jullie:quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dus je gaat eindelijk een keer uitbetalen? Oorlog kost geld beste man.
Nee. Ik ben den baas.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Wil je mij als CDS op schrijven?
DDDE FEMINISTEN!!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:26 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Het bier is gestolen door het viva forum
En ze hebben alles vervangen tot alcoholvrij bier
*ahum* raad eens wie?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Doe dan maar als plaatsvervanger
Dat is PartyHard al.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Daar bij is het vrijwel onmogelijk om gelijk zulk een hoge rang te krijgen. Eerst moet je je bewijzen voordat je whiskey en privé dances verdient.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Eerst een beetje stompen en stampen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb het idee dat Chuck-N0rr1s met de viva'ers samenwerkt.![]()
![]()
![]()
![]()
Voer hem af naar den feministenkelder!!!
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb het idee dat Chuck-N0rr1s met de viva'ers samenwerkt.![]()
![]()
![]()
![]()
Voer hem af naar den feministenkelder!!!
Na een week in de kerker mag Sadpanda flink tekeerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Eerst een beetje stompen en stampen.
Die hou je maarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:32 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Daar bij is het vrijwel onmogelijk om gelijk zulk een hoge rang te krijgen. Eerst moet je je bewijzen voordat je whiskey en privé dances verdient.
Je weet tegen wie je het hebt?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Eerst een beetje stompen en stampen.
Jij de chloroform en ik het zoutzuur of andersom?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
5 euro voor wie die chuckky nuries doet.
Wel clean, geen zooi naderhand.![]()
Doe maar eerst het zuurquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:39 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Jij de chloroform en ik het zoutzuur of andersom?
Chucky opruimen = zoutzuur nice and clean.quote:
We hebben toch een kerker.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:10 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Chucky opruimen = zoutzuur nice and clean.
quote:
Mij lijkt scafisme een betere strafquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:13 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]Niet voor chucky die was gemeen tegen de leider en de organisatie. Dus eerst oplossen in zuur en dan verdoven tegen de pijn.
Tetten > geldquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dus je gaat eindelijk een keer uitbetalen? Oorlog kost geld beste man.
Wat let jequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef PartyHard het volgende:
Zal ik een website voor het FOK! bataljon maken?
.tk zekerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef PartyHard het volgende:
Zal ik een website voor het FOK! bataljon maken?
Neem je wel een medic voor hem mee?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:32 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Hou je rustig in die kerker. Binnenkort komt SadPanda eventjes langs
Chucky neem eens een ga weg pilletjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Neem je wel een medic voor hem mee?
Oh ben je nu al bangquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:39 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Chucky neem eens een ga weg pilletje
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:42 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Oi stilte in de kerker anders kom je bij deadprez in de kerker hoor
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:42 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Oi stilte in de kerker anders kom je bij deadprez in de kerker hoor
Die jou kont kei- en keihard schopt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:47 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Je fok account naar een harige oude man vernoemen
De enige kont die hij schopt is die van zijn verpleegster in het bejaardenhuisquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Die jou kont kei- en keihard schopt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:49 schreef PartyHard het volgende:
[..]
De enige kont die hij schopt is die van zijn verpleegster in het bejaardenhuis
20 euro voor wie die chicken noris weg doet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Die jou kont kei- en keihard schopt.
Ik kan jou wel laten wieberen van de FPquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:49 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
20 euro voor wie die chicken noris weg doet.
Is dat niet wat ver vanaf de veilige zolderkamer?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik kan jou wel laten wieberen van de FP
Laat me anders eens met rust bullyquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik kan jou wel laten wieberen van de FP
Dat licht aan jouquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:50 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Is dat niet wat ver vanaf de veilige zolderkamer?
Laat mij dan vrij, dan ga ik wel in de A-10quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Laat me anders eens met rust bully
Wat zijn je kwaliteiten?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:58 schreef Drolflap het volgende:
Chef Vrijetijdsmanagement meldt zich aan !
Het managen van onze vrije tijd !quote:
Neequote:Op zondag 11 mei 2014 01:03 schreef Tassendief het volgende:
Morgen gaan we België veroveren, en we noemen het Nederland.
Stukje bij beetje. We beginnen met de Limburgse kempen. We annexeren het provincie voor provincie.quote:
Ik heb enen beteren idee. We veroveren België, stoten Wallonië af, voegen Drenthe, Overijssel, Limburg en Friesland bij Vlaanderen, en laten ze als slaven arbeiden voor ons, omdat ze kneuzen zinn en niet 12 punten gaven. Meld u om 13:00!!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:03 schreef Tassendief het volgende:
Morgen gaan we België veroveren, en we noemen het Nederland.
Maar heer, als we dit doen, blokkeren we een belangrijke bron van tetten en bier!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb enen beteren idee. We veroveren België, stoten Wallonië af, voegen Drenthe, Overijssel, Limburg en Friesland bij Vlaanderen, en laten ze als slaven arbeiden voor ons, omdat ze kneuzen zinn en niet 12 punten gaven. Meld u om 13:00!!
Ik ben net bezig met een zorgvuldig strijdplan op te zetten.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb enen beteren idee. We veroveren België, stoten Wallonië af, voegen Drenthe, Overijssel, Limburg en Friesland bij Vlaanderen, en laten ze als slaven arbeiden voor ons, omdat ze kneuzen zinn en niet 12 punten gaven. Meld u om 13:00!!
En ik wil niet bij vlaanderen gevoegd worden, ik ben immers limburgsquote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat vindt U van mijn oorlogsplan?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
SIR YES SIRquote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dus ik ben een kneus?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Bedankt dat je dit inlicht, je hebt voor 72 uur een harem en de sterkste whiskey verdiend.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:12 schreef AF_ het volgende:
in oorlog willen met Belgie. Als persvoorlichter heb ik natuurlijk dit allemaal ontkend en vertelt dat wij onze troepen ter verdediging in Limburg hebben gestationeerd. Daarnaast heb ik, in het belang van nederland, de nos gevraagd hier geen onderwerp aan te wijden wat ze opvolgen.
In België zeggen ze ook patat, ik kan dit als limburger wetenquote:Op zondag 11 mei 2014 01:53 schreef Tassendief het volgende:
Oh ik heb een idee: ik ga undercover als Belg met met 2 anderen op de 9e dag gaan we keihard patat schreeuwen en dan ontstaat er een rel.
Ondertussen ga ik en 2 anderen in de kont van de koning plassen en verspreiden we foto's van zijn zusje.
Verder zien we het wel.
Amai is goed en friet dsnquote:Op zondag 11 mei 2014 02:19 schreef PartyHard het volgende:
[..]
In België zeggen ze ook patat, ik kan dit als limburger weten
Zeg dat wafels vies zijn
Laat de hele patat-friet kwestie liggen, de eigenlijke benaming is patates frites wat "Gefrituurde aardappel betekent". Laten we ons even om belgie concentrerenquote:
Ik ga me nu wel volledig focussen op België.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:21 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Laat de hele patat-friet kwestie liggen, de eigenlijke benaming is patates frites wat "Gefrituurde aardappel betekent". Laten we ons even om belgie concentreren
Aangenomen. Probeer die autistische trekjes wel te verbergen op het slagveld, tenzij je ook kanonvoer wil zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:26 schreef tailfox het volgende:
Er moet altijd een autist zijn. Mag ik mee doen
Mooi. Ik ga je nu op een missie uitzenden. Ik DM je het, de informatie is vertrouwelijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:26 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik ga me nu wel volledig focussen op België.
kan het heel goed verbergenquote:Op zondag 11 mei 2014 02:27 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Aangenomen. Probeer die autistische trekjes wel te verbergen op het slagveld, tenzij je ook kanonvoer wil zijn.
Prima. De barakken zijn de gang door en links, de stripclub is de gangdoor, de lift naar beneden, 3e deur rechts, weer een lift naar beneden en dan de eerste deur links.quote:
Ik zit nu in de gangdoorquote:Op zondag 11 mei 2014 02:31 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Prima. De barakken zijn de gang door en links, de stripclub is de gangdoor, de lift naar beneden, 3e deur rechts, weer een lift naar beneden en dan de eerste deur links.
Sowieso. Kijk ook dat we wat informatie uit ze krijgen.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:35 schreef Tassendief het volgende:
Mogen we krijgsgevangen we nemen van het viva forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |