Wil jij het even uittesten met onze krijgsgevangene?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan daar iig beter batsen dan op het fornuis van de plaatselijke chinees.
Vandaag niet. Ik heb nog een schrale pen0r van gisteravondquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wil jij het even uittesten met onze krijgsgevangene?
Als Braddie nou vaste spion wordt?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb de tent toegevoegd.
Hier even twee vragen:
Wie wil er op spionnenmissie naar viva?
Wie weet er een goede funcite voor Braddie?
Dan slaan we namelijk 2 vliegen in 1 klapquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb de tent toegevoegd.
Hier even twee vragen:
Wie wil er op spionnenmissie naar viva?
Wie weet er een goede funcite voor Braddie?
Er is nog geen chaffeur. Je bent van harte welkom.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:54 schreef Hojdhopper het volgende:
Is er nog een vacature voor een chauffeur eerste klas?
Alrighty! Let's ride!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:02 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Er is nog geen chaffeur. Je bent van harte welkom.
Meaui, meaui! Ik heb m even aangepast om hem wat geschikter te maken voor het FOK! bataljonquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:09 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Alrighty! Let's ride!![]()
[ afbeelding ]
Ik wed dat genoeg FOK!ers je wel willen bevredigen ehh ik bedoel bevrijdenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:35 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Wilt iemand zich tegen de FOK!-bataljon keren en mij bevrijden?
Wat is je cupmaat? Misschien kan ik wat voor je regelen bij het ministerie van munitie. Heb je knielappen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:35 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Wilt iemand zich tegen de FOK!-bataljon keren en mij berijden?
Sorry hoor maar ik zie niet hoe een ritje op m'n rug een efficiënte manier is om te ontsnappen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:44 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Wat is je cupmaat? Misschien kan ik wat voor je regelen bij het ministerie van munitie. Heb je knielappen?
Heb JIJ hier behoefte aan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:43 schreef HPLC het volgende:
Hebben jullie behoefte aan een kamikazepiloot?
Zo praat je niet tegen de manager van munitie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:50 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie niet hoe een ritje op m'n rug een efficiënte manier is om te ontsnappen.
Hier ben ik!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen de manager van munitie.![]()
Ik heb je aangegeven bij de militaire politie.
Moet je me eerst zien te vangen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen de manager van munitie.![]()
Ik heb je aangegeven bij de militaire politie.
HOU JE EEN BEETJE RUSTIG DAAR IN DIE KERKER!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Moet je me eerst zien te vangen.
Nu maak je me kwaad meisje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Moet je me eerst zien te vangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |