Wil jij het even uittesten met onze krijgsgevangene?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan daar iig beter batsen dan op het fornuis van de plaatselijke chinees.
Vandaag niet. Ik heb nog een schrale pen0r van gisteravondquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wil jij het even uittesten met onze krijgsgevangene?
Als Braddie nou vaste spion wordt?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb de tent toegevoegd.
Hier even twee vragen:
Wie wil er op spionnenmissie naar viva?
Wie weet er een goede funcite voor Braddie?
Dan slaan we namelijk 2 vliegen in 1 klapquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb de tent toegevoegd.
Hier even twee vragen:
Wie wil er op spionnenmissie naar viva?
Wie weet er een goede funcite voor Braddie?
Er is nog geen chaffeur. Je bent van harte welkom.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:54 schreef Hojdhopper het volgende:
Is er nog een vacature voor een chauffeur eerste klas?
Alrighty! Let's ride!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:02 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Er is nog geen chaffeur. Je bent van harte welkom.
Meaui, meaui! Ik heb m even aangepast om hem wat geschikter te maken voor het FOK! bataljonquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:09 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Alrighty! Let's ride!![]()
[ afbeelding ]
Ik wed dat genoeg FOK!ers je wel willen bevredigen ehh ik bedoel bevrijdenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:35 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Wilt iemand zich tegen de FOK!-bataljon keren en mij bevrijden?
Wat is je cupmaat? Misschien kan ik wat voor je regelen bij het ministerie van munitie. Heb je knielappen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:35 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Wilt iemand zich tegen de FOK!-bataljon keren en mij berijden?
Sorry hoor maar ik zie niet hoe een ritje op m'n rug een efficiënte manier is om te ontsnappen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:44 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Wat is je cupmaat? Misschien kan ik wat voor je regelen bij het ministerie van munitie. Heb je knielappen?
Heb JIJ hier behoefte aan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:43 schreef HPLC het volgende:
Hebben jullie behoefte aan een kamikazepiloot?
Zo praat je niet tegen de manager van munitie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:50 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie niet hoe een ritje op m'n rug een efficiënte manier is om te ontsnappen.
Hier ben ik!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen de manager van munitie.![]()
Ik heb je aangegeven bij de militaire politie.
Moet je me eerst zien te vangen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen de manager van munitie.![]()
Ik heb je aangegeven bij de militaire politie.
HOU JE EEN BEETJE RUSTIG DAAR IN DIE KERKER!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Moet je me eerst zien te vangen.
Nu maak je me kwaad meisje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Moet je me eerst zien te vangen.
Ik maak je al af met één hand, geblinddoekt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:12 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Nu maak je me kwaad meisje.![]()
En dat wil je niet.
Laat me toch met rust stommequote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:27 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik maak je al af met één hand, geblinddoekt.
Na elke overwinning een blazeorkest.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:30 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Ik ook, wij afdeling medicijnen enzo?
Werk de op eerst maar bijquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Beste leden, ik heb een secretaris nodig. Dit betekent dat iemand de lijst met leden bijhoudt die worden aangenomen. In principe is iedereen op dit moment welkom. (Wel een geschikte functie, een debiel kan nog altijd een debiele functie doen)
Wie zou dit willen uitvoeren?
Twee jaar over datum. Einde van het FOK!bataljon...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:21 schreef Tassendief het volgende:
Het menu voor morgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan plak ik er toch een andere sticker overheen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Twee jaar over datum. Einde van het FOK!bataljon...
Het kannenvoer mag al blij zijn dat ze voedsel krijgen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Twee jaar over datum. Einde van het FOK!bataljon...
Als je een heldhaftige daad heb verricht krijg je tetten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:13 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Hoe zit het dan met die tetten?
[ afbeelding ]
En het bier?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:21 schreef Tassendief het volgende:
Het menu voor morgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen bier en geen tetten.quote:
Sta toe mij verandering hierin te brengen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:07 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Geen bier en geen tetten.![]()
Is dezen topic misschien het verzinsel van een krankzinnige?
Niks te vroeg broeder, ik kreeg al twijfels over de hele operatie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:13 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Sta toe mij verandering hierin te brengen.
Ik heb een aanhanger foor de FOK!mobiel (zie pagina 7, misschien is helemaalnaardemavo zo lief om hem in de OP te zetten?)
[ afbeelding ]
Ik heb ook tetten meegenomen. (Geen nipples dus het mag)
[ afbeelding ]
Die blijven gvd van m'n bier afquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:16 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Het viva forum heeft het bier gestolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |