Dus je gaat eindelijk een keer uitbetalen? Oorlog kost geld beste man.quote:
Het bier is gestolen door het viva forumquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Chef materieel, is dit mogelijk? Met een chick in een bierbad.
[ afbeelding ]
Oké. Nu is het menens. ALLE MANSCHAPPEN VERZAMELEN BIJ DE TEPELBERG MET VOLLEDIGE GEVECHTSUITRUSTING + KLASSE 12 GEVECHTSBEPANTSERING! GEEN TIJD TE VERLIEZEN, GO GO GO!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:26 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Het bier is gestolen door het viva forum
En ze hebben alles vervangen tot alcoholvrij bier
Dit ligt klaar voor jullie:quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dus je gaat eindelijk een keer uitbetalen? Oorlog kost geld beste man.
Nee. Ik ben den baas.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Wil je mij als CDS op schrijven?
DDDE FEMINISTEN!!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:26 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Het bier is gestolen door het viva forum
En ze hebben alles vervangen tot alcoholvrij bier
*ahum* raad eens wie?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Doe dan maar als plaatsvervanger
Dat is PartyHard al.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Daar bij is het vrijwel onmogelijk om gelijk zulk een hoge rang te krijgen. Eerst moet je je bewijzen voordat je whiskey en privé dances verdient.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Eerst een beetje stompen en stampen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb het idee dat Chuck-N0rr1s met de viva'ers samenwerkt.![]()
![]()
![]()
![]()
Voer hem af naar den feministenkelder!!!
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb het idee dat Chuck-N0rr1s met de viva'ers samenwerkt.![]()
![]()
![]()
![]()
Voer hem af naar den feministenkelder!!!
Na een week in de kerker mag Sadpanda flink tekeerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Eerst een beetje stompen en stampen.
Die hou je maarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:32 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Daar bij is het vrijwel onmogelijk om gelijk zulk een hoge rang te krijgen. Eerst moet je je bewijzen voordat je whiskey en privé dances verdient.
Je weet tegen wie je het hebt?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Eerst een beetje stompen en stampen.
Jij de chloroform en ik het zoutzuur of andersom?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
5 euro voor wie die chuckky nuries doet.
Wel clean, geen zooi naderhand.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |