Vereeringquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
U bent gepromoveerd tot vice admiraal-generaal
Meaui.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Den hosseld is gearriveerd dus ik ben even absent in den atoombunkern want er gaan enen helenbol eiwitten gemaakt van atomen worden uitgespoten!!!! Partyhard heeft tijdens mijn absentie den leiding!!!!1!
Een goede nachtrust, meneer helemaalnaardemavo! Het afweergeschut peent ik op de bunkerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Goeden keuzen. Hebben we ook een afweermechanisme tegen luchtaanvallen?
Admiraal generaal helemaalnaardemavo heeft den hosseld stevig volgepompt en gaat nu uitgeput slapen. Tot morgen.
Dat is een mutatiequote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:29 schreef Groby het volgende:
ik heb een nieuwen wapen toegevoegd
[ afbeelding ]
Ik heb enen goeden idee!! We vragen deadprez of hij mee wil helpen. Hij beledigt de vijand zo hard, dat ze niet meer durven!!!quote:
Mooien peent. Ik heb het geïntsalleerdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:21 schreef PartyHard het volgende:
Vol trots presenteer ik U onze nieuwste aanwinst: de tetraket!
[ afbeelding ]
No hotlinking allowedquote:
dat ding van groby was dus een pener met tepels armpjes beentjes en een trekkerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Mooien peent. Ik heb het geïntsalleerd
[..]
No hotlinking allowed
Wow, volgens jouw fobo ben je raakbaar. Welke rang wil je hebben? Chicks zijn altijd welkom.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik eis een hoge rang of anders loop ik over naar Viva.
Een rang zo hoog dat ik macht heb over de mannen en dat zij doen wat ik hen beveel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:37 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wow, volgens jouw fobo ben je raakbaar. Welke rang wil je hebben? Chicks zijn altijd welkom.
Als je je maar niet gaat misdragen want dan moeten mijn mannen en ik ingrijpen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:54 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Een rang zo hoog dat ik macht heb over de mannen en dat zij doen wat ik hen beveel.
Dit is wel een erg verantwoordelijke taak. Heb je zo je kwaliteiten?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:54 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Een rang zo hoog dat ik macht heb over de mannen en dat zij doen wat ik hen beveel.
Goeden idee ik heb u meteen ingeschreven!!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:06 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik zal er wel voor zorgen dat de vrouwmensen munitie maken. (als een soort van Eddy Speer)
Zo maken ze zichzelf ook nuttig voor den oorlog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen oorlog zonder genoeg kogels en bommen.
Ik was al van plan om heel corrupt te doen en de boel te saboteren ten gunste van Viva, maar dat weet niemand van mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je je maar niet gaat misdragen want dan moeten mijn mannen en ik ingrijpen.
Gr gr van de militaire politie.
Er is niets dat ik niet kan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dit is wel een erg verantwoordelijke taak. Heb je zo je kwaliteiten?
Bij deze ga je de kerker in. Vuile feminist!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:21 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik was al van plan om heel corrupt te doen en de boel te saboteren ten gunste van Viva, maar dat weet niemand van mij.
[..]
Er is niets dat ik niet kan.
Goeden idee!!! Kan hier enen peent van gemaakt worden?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij deze ga je de kerker in. Vuile feminist!
Ik veroordeel u tot permanenten opsluiting in den kerker of hosseld zijn van kanovinnie en uwen ontbloten voorgevel dm'en.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:21 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik was al van plan om heel corrupt te doen en de boel te saboteren ten gunste van Viva, maar dat weet niemand van mij.
[..]
Er is niets dat ik niet kan.
Daar trappen wij niet zomaar in. Bewijs je onschuld maar!quote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar trappen wij niet zomaar in. Bewijs je onschuld maar!
Dat zal ik doen, heer helemaalnaardemavo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Goeden idee!!! Kan hier enen peent van gemaakt worden?
Hier is hij dan. Heeft SadPanda ook gelijk een werkplekquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Goeden idee!!! Kan hier enen peent van gemaakt worden?
[..]
Ik veroordeel u tot permanenten opsluiting in den kerker of hosseld zijn van kanovinnie en uwen ontbloten voorgevel dm'en.
Vrouwmensen kunnen toch multitasken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:19 schreef PartyHard het volgende:
Maar als de vrouwen de wapens maken, wie behaagt ons dan?
Hm, nu je het zegt, goed idee!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:21 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Vrouwmensen kunnen toch multitasken.
Dit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik vind wel dat de knapste vrouwen meer energie voor ons moeten overhouden.
Die liggen daar mooi te stinken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, ik heb een tent voor de troepen opgezet:
[ afbeelding ]
Die palen zijn uiterst geschikt voor danseressen, goed werk!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ontbreekt enige luxe, naar mijn idee. Hier kun je geloof ik niet zo goed op batsen..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Rusten is niets mis mee. De mannen komen net terug van de missie om die feeks van het vivaforum in het schavot te gooienquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:47 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Die liggen daar mooi te stinken.Ze zouden beter gaan oefenen of op z'n minst wachtdienst gaan lopen.
Je kan daar iig beter batsen dan op het fornuis van de plaatselijke chinees.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hier ontbreekt enige luxe, naar mijn idee. Hier kun je geloof ik niet zo goed op batsen..
Deze tent is dan ook voor het gepeupel/voetvolk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hier ontbreekt enige luxe, naar mijn idee. Hier kun je geloof ik niet zo goed op batsen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |