Ik heb een nieuwen gemaaktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:44 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oeps, had die adelaar niet opgemerkt. We zijn tegen de nazi's .
Goeden peent! Hoe ver zijn den vorderingen met den atoombunker?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:49 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwen gemaakt[ afbeelding ]
Ik ben bijna op 3 kwart van den fotogram.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Goeden peent! Hoe ver zijn den vorderingen met den atoombunker?
Okéquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:52 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik ben bijna op 3 kwart van den fotogram.
Ik ga de geweren alvast gereed maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hallo hallo, dit is generaal helemaalnaardemavo,
Er heersen spanningen tussen FOK! en viva-forum. Maakt u allen gereed voor enen eventuelen oorlog!!!
Ik zal rtl boulevard alvast inlichtenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Er heersen spanningen tussen FOK! en viva-forum. Maakt u allen gereed voor enen eventuelen oorlog!!!
U ben ingeschreven!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:20 schreef kanovinnie het volgende:
Ik meld me aan als oppercommandant van de militaire politie. Ik hou de strijdkrachten in het gareel.
Dank u wel Admiraal-Generaal helemaalnaardemavo. Ik zal mijn uiterste best doen mijn plicht te vervullen.quote:
Bent u gereed, sir Drebin?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aha. Ik kom op de spytool tegen dat ik weer in dienst ben geroepen.
Nu ik ook nog eens geridderd ben, zeker.quote:
Eerst picsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:26 schreef BlueJeans het volgende:
Ik ben een vrouw met ballen, can I join you?
Kun je goed ballen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:26 schreef BlueJeans het volgende:
Ik ben een vrouw met ballen, can I join you?
Ik zal u vanavond of morgen registreren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:24 schreef .sfinx het volgende:
Ik meld me aan als Commandant van het POW Vernietigingskamp
Lelijke kutwebsite is datquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hallon ik stuur de hosseld naar u toe.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
U bent gepromoveerd tot vice admiraal-generaal
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Hallon ik stuur de hosseld naar u toe.
Zit er een prijs aanvast?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]U mag ook gebruik maken van den hosseld broeder. Den hosselds zijn voor iedereen!!! U maakt enen goeden indruk bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |