Ik kan jou wel laten wieberen van de FPquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:49 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
20 euro voor wie die chicken noris weg doet.
Is dat niet wat ver vanaf de veilige zolderkamer?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik kan jou wel laten wieberen van de FP
Laat me anders eens met rust bullyquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik kan jou wel laten wieberen van de FP
Dat licht aan jouquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:50 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Is dat niet wat ver vanaf de veilige zolderkamer?
Laat mij dan vrij, dan ga ik wel in de A-10quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Laat me anders eens met rust bully
Wat zijn je kwaliteiten?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:58 schreef Drolflap het volgende:
Chef Vrijetijdsmanagement meldt zich aan !
Het managen van onze vrije tijd !quote:
Neequote:Op zondag 11 mei 2014 01:03 schreef Tassendief het volgende:
Morgen gaan we België veroveren, en we noemen het Nederland.
Stukje bij beetje. We beginnen met de Limburgse kempen. We annexeren het provincie voor provincie.quote:
Ik heb enen beteren idee. We veroveren België, stoten Wallonië af, voegen Drenthe, Overijssel, Limburg en Friesland bij Vlaanderen, en laten ze als slaven arbeiden voor ons, omdat ze kneuzen zinn en niet 12 punten gaven. Meld u om 13:00!!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:03 schreef Tassendief het volgende:
Morgen gaan we België veroveren, en we noemen het Nederland.
Maar heer, als we dit doen, blokkeren we een belangrijke bron van tetten en bier!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb enen beteren idee. We veroveren België, stoten Wallonië af, voegen Drenthe, Overijssel, Limburg en Friesland bij Vlaanderen, en laten ze als slaven arbeiden voor ons, omdat ze kneuzen zinn en niet 12 punten gaven. Meld u om 13:00!!
Ik ben net bezig met een zorgvuldig strijdplan op te zetten.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb enen beteren idee. We veroveren België, stoten Wallonië af, voegen Drenthe, Overijssel, Limburg en Friesland bij Vlaanderen, en laten ze als slaven arbeiden voor ons, omdat ze kneuzen zinn en niet 12 punten gaven. Meld u om 13:00!!
En ik wil niet bij vlaanderen gevoegd worden, ik ben immers limburgsquote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat vindt U van mijn oorlogsplan?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
SIR YES SIRquote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dus ik ben een kneus?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |