Bedankt dat je dit inlicht, je hebt voor 72 uur een harem en de sterkste whiskey verdiend.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:12 schreef AF_ het volgende:
in oorlog willen met Belgie. Als persvoorlichter heb ik natuurlijk dit allemaal ontkend en vertelt dat wij onze troepen ter verdediging in Limburg hebben gestationeerd. Daarnaast heb ik, in het belang van nederland, de nos gevraagd hier geen onderwerp aan te wijden wat ze opvolgen.
In België zeggen ze ook patat, ik kan dit als limburger wetenquote:Op zondag 11 mei 2014 01:53 schreef Tassendief het volgende:
Oh ik heb een idee: ik ga undercover als Belg met met 2 anderen op de 9e dag gaan we keihard patat schreeuwen en dan ontstaat er een rel.
Ondertussen ga ik en 2 anderen in de kont van de koning plassen en verspreiden we foto's van zijn zusje.
Verder zien we het wel.
Amai is goed en friet dsnquote:Op zondag 11 mei 2014 02:19 schreef PartyHard het volgende:
[..]
In België zeggen ze ook patat, ik kan dit als limburger weten
Zeg dat wafels vies zijn
Laat de hele patat-friet kwestie liggen, de eigenlijke benaming is patates frites wat "Gefrituurde aardappel betekent". Laten we ons even om belgie concentrerenquote:
Ik ga me nu wel volledig focussen op België.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:21 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Laat de hele patat-friet kwestie liggen, de eigenlijke benaming is patates frites wat "Gefrituurde aardappel betekent". Laten we ons even om belgie concentreren
Aangenomen. Probeer die autistische trekjes wel te verbergen op het slagveld, tenzij je ook kanonvoer wil zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:26 schreef tailfox het volgende:
Er moet altijd een autist zijn. Mag ik mee doen
Mooi. Ik ga je nu op een missie uitzenden. Ik DM je het, de informatie is vertrouwelijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:26 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik ga me nu wel volledig focussen op België.
kan het heel goed verbergenquote:Op zondag 11 mei 2014 02:27 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Aangenomen. Probeer die autistische trekjes wel te verbergen op het slagveld, tenzij je ook kanonvoer wil zijn.
Prima. De barakken zijn de gang door en links, de stripclub is de gangdoor, de lift naar beneden, 3e deur rechts, weer een lift naar beneden en dan de eerste deur links.quote:
Ik zit nu in de gangdoorquote:Op zondag 11 mei 2014 02:31 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Prima. De barakken zijn de gang door en links, de stripclub is de gangdoor, de lift naar beneden, 3e deur rechts, weer een lift naar beneden en dan de eerste deur links.
Sowieso. Kijk ook dat we wat informatie uit ze krijgen.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:35 schreef Tassendief het volgende:
Mogen we krijgsgevangen we nemen van het viva forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |