quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wit-rusland schijnt de uitzending te hebben gestaakt tijdens Conchita Wurst
dat zal ook wel geblokkeerd zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik zou als wit rus dan uit protest er op stemmen
Op deze manier moeten ze inderdaad voorrondes houden als iedereen gaat meedoen die niet mee hoort te doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, ik probeer het hele filmpje te zoeken, maar er staat nog niks fatsoenlijks op
Bron?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende: Wit-rusland schijnt de uitzending te hebben gestaakt tijdens Conchita Wurst
![]()
Dat gaf me een vuurwerkquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nederland tijdens een ontploffing
Doe godverdomme eens normaal. Dit was een beslissing van het zender wat het uitzond. Walgelijk om direct een gehele bevolking over één kam te scherenquote:
geen officiële bron nog, daarom 'schijnt'quote:
Klopt, hoe weet jij dat? Dit heeft hij alleen in vertrouwen aan mij en GGMM_de_echte verteld.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen waar Stijn een hekel aan heeft?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Zlata uit de OP halen.Homo Gramulanion.
GGMM vertelt mij vaak nieuwtjes van achter de schermen per DM.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klopt, hoe weet jij dat? Dit heeft hij alleen in vertrouwen aan mij en GGMM_de_echte verteld.
Flip godverdomme eens niet meteenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens normaal. Dit was een beslissing van het zender wat het uitzond. Walgelijk om direct een gehele bevolking over één kam te scheren
Goh nu je het zegt....quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Op deze manier moeten ze inderdaad voorrondes houden als iedereen gaat meedoen die niet mee hoort te doen.Nog even en we hebben eerst een week achter elkaar voorrondes omdat alle Verweggistans mee gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Niet te vertrouwen die GGMM, je verwacht het niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM vertelt mij vaak nieuwtjes van achter de schermen per DM.
quote:
Ik mis nu toch de domino spanningquote:
Ze lezen meequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jan en Cornald hebben het ook gehoord. Goed op tijd.
want?quote:
Hij zegt toch heel vaak dat je hem om dit soort informatie mag DM'en?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die GGMM, je verwacht het niet.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan nog, oprotten naar de andere kant van de wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
We hebben nog geen bron, maar we denken van wel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef KingRoland het volgende:
Diskwalificatie?
Johannes, is dit waar?
jaa iddquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die DSQ zou wel eens reden van de vertraging kunnen zijn.
Oostenrijk niet laten zien.quote:
Ja sorry hoor. Maar dit soort hypocrisie raakt mij in mijn ziel. Je noemt een volk intolerant terwijl jezelf zowaar nog intoleranter bezig bent...quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan nog, oprotten naar de andere kant van de wereld.![]()
Wat voor inside info heb je nog meer?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zegt toch heel vaak dat je hem om dit soort informatie mag DM'en?
Ik ben blijkbaar de enige die dat doet.
Oh vandaar dat ik het miste. Zat wel te luisteren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef Melleyn het volgende:
Waarom vertelt de Belg daar niks over dan
De enige worst die daar legaal mag worden verkocht is bassieworst.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom zijn die Oostblokkers trouwens tegen die vrouw met baard?
Vinden ze eng, ik denk dat ze bang zijn dat al hun kinderen nu corrupt worden als ze het zien en de economie stagneert en er bommen afgaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom zijn die Oostblokkers trouwens tegen die vrouw met baard?
Ik kan ook nog steeds niet stemmen....quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom is Nederland dan niet gediskwalificeerd? We hebben drie publieke zenders, het rampenprogramma had ook op 1 van de andere 2 gekund
Toch wel vlaggetjes in je oren nu he?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben gewoon ietwat emotioneel en vol adrenaline van dit evenement.
Stijn vindt dat Littlerabbit en Johannes hun leven een act isquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat voor inside info heb je nog meer?
Waarom hoort Rusland er niet tussen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef MilaNL het volgende:
Beter. Wit-Rusland en Rusland horen niet thuis in dit festival.
Ik moet morgen wel vroeg op.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef essnhills het volgende:
Wat een chaos,
vertraging met de uitslag,
mogelijke DSQ,
mogelijk verband
quote:
Omdat Nederland 1 rampenzender is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom is Nederland dan niet gediskwalificeerd? We hebben drie publieke zenders, het rampenprogramma had ook op 1 van de andere 2 gekund
Net zo erg als Wit-Rusland.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom hoort Rusland er niet tussen?
Niet zo naar doen tegen alors.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jaloezie omdat je zelf een strijkplank bent.
Man, man, wat een lekkernij.quote:
ditquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef tralalala het volgende:
Dat die presentatrice haar/hem perse moest aflikken ging dan ook een beetje ver.
Dat geforceerde gedoe.
Tja, dat is wel een beetje pech, je moet hier natuurlijk wel voor op blijven.quote:
Ja, heel vervelend. Doe normaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef tralalala het volgende:
Dat die presentatrice haar/hem perse moest aflikken ging dan ook een beetje ver.
Dat geforceerde gedoe.
Lijkt me een beetje kortzichtig gedacht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Vinden ze eng, ik denk dat ze bang zijn dat al hun kinderen nu corrupt worden als ze het zien en de economie stagneert en er bommen afgaan.
Ceequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Cee het volgende:
Wit-Rusland heeft gewoon te veel gifjes geplaatst.
Tjaptjoep schijnt Wit-Russisch te zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Cee het volgende:
Wit-Rusland heeft gewoon te veel gifjes geplaatst.
Het is pas oprecht als je een bloemetje stuurt met John Williams in je kielzogquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me even gaan. Het spijt me alors!
Misschien moet je de vlaggen in je haar wat losser doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Maar dit soort hypocrisie raakt mij in mijn ziel. Je noemt een volk intolerant terwijl jezelf zowaar nog intoleranter bezig bent...
Het PVV grapje heeft mijn ogen wat dat betreft echt geopend, maar mijn excuses voor mijn uitval. Ik ben gewoon ietwat emotioneel en vol adrenaline van dit evenement.
Hij vond Cavaliers naar het schijnt een oprechte en aardige jongen. Daar kun je hem geen ongelijk in geven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn vindt dat Littlerabbit en Johannes hun leven een act is
Moest lachenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tjaptjoep schijnt Wit-Russisch te zijn.
Nee valt wel mee, ik moet er niet aan denken om zulke tieten te hebben. Slapen, sporten, hele dure bh's moeten kopen, het is alleen maar lastig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jaloezie omdat je zelf een strijkplank bent.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien moet je de vlaggen in je haar wat losser doen.
Maar wel een goed punt.
België heeft het ook over wit-Rusland!
Kleine borstenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, ik moet er niet aan denken om zulke tieten te hebben. Slapen, sporten, hele dure bh's moeten kopen, het is alleen maar lastig.
No biggie hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me even gaan. Het spijt me alors!
Ja, heerlijk is datquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
Oh ja dit gaat lekker vlot altijd. Al is de puntentelling altijd wel het leukst eigenlijk.
Hij zegt ook wel eens zinnige dingen die jongen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij vond Cavaliers naar het schijnt een oprechte en aardige jongen. Daar kun je hem geen ongelijk in geven.
Poolse loodgieterquote:
Zeer zeker geen hypocrisie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Maar dit soort hypocrisie raakt mij in mijn ziel. Je noemt een volk intolerant terwijl jezelf zowaar nog intoleranter bezig bent...
Het PVV grapje heeft mijn ogen wat dat betreft echt geopend, maar mijn excuses voor mijn uitval. Ik ben gewoon ietwat emotioneel en vol adrenaline van dit evenement.
Ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |