En in Engeland luisteren ze daar ook echt naarquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:47 schreef alors het volgende:
Children of the universe, dancing on the edge of time :")
Power to the people!_____________!
Ze heeft wel een goede stem opzichtquote:
Dat is pas een leuke latina.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jessica lacht om deze concurrente
FC BAYERNquote:
Ik moet zeggen dat ie gewoon als man ook een leuk koppie heeftquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is wel veel knapper als vrouw. Als 'ie zich net zo goed zou scheren als als man zou het stukken beter zijn
je was jaloers op die jas he? Geef maar toe.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan. Met je baseball jack.
quote:
en spanje is niet slechtquote:
Haha, ik probeer het hele filmpje te zoeken, maar er staat nog niks fatsoenlijks opquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan geef ik het op en moeten ze het festival hernoemen...World festival of zo.![]()
voor t eerstquote:
Ja Iddquote:
Ja. Dat kan ik niet ontkennen. Ik twijfelde even of je de jas wel waard was zelfs, maar dat viel uiteindelijk goed voor je uit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
je was jaloers op die jas he? Geef maar toe.
dat waren vroeger toch wel de smaakmakers samen met Ierland, where did they go wrong?quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wit-rusland schijnt de uitzending te hebben gestaakt tijdens Conchita Wurst
Nederland tijdens een ontploffingquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wit-rusland schijnt de uitzending te hebben gestaakt tijdens Conchita Wurst
Ze hebben geen vrouwen met baarden, ik zie daar een catostrafaal puntquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat waren vroeger toch wel de smaakmakers samen met Ierland, where did they go wrong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |