quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien moet je de vlaggen in je haar wat losser doen.
Maar wel een goed punt.
België heeft het ook over wit-Rusland!
Kleine borstenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, ik moet er niet aan denken om zulke tieten te hebben. Slapen, sporten, hele dure bh's moeten kopen, het is alleen maar lastig.
No biggie hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me even gaan. Het spijt me alors!
Ja, heerlijk is datquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
Oh ja dit gaat lekker vlot altijd. Al is de puntentelling altijd wel het leukst eigenlijk.
Hij zegt ook wel eens zinnige dingen die jongen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij vond Cavaliers naar het schijnt een oprechte en aardige jongen. Daar kun je hem geen ongelijk in geven.
Poolse loodgieterquote:
Zeer zeker geen hypocrisie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Maar dit soort hypocrisie raakt mij in mijn ziel. Je noemt een volk intolerant terwijl jezelf zowaar nog intoleranter bezig bent...
Het PVV grapje heeft mijn ogen wat dat betreft echt geopend, maar mijn excuses voor mijn uitval. Ik ben gewoon ietwat emotioneel en vol adrenaline van dit evenement.
Ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |