Het is pas oprecht als je een bloemetje stuurt met John Williams in je kielzogquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me even gaan. Het spijt me alors!
Misschien moet je de vlaggen in je haar wat losser doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Maar dit soort hypocrisie raakt mij in mijn ziel. Je noemt een volk intolerant terwijl jezelf zowaar nog intoleranter bezig bent...
Het PVV grapje heeft mijn ogen wat dat betreft echt geopend, maar mijn excuses voor mijn uitval. Ik ben gewoon ietwat emotioneel en vol adrenaline van dit evenement.
Hij vond Cavaliers naar het schijnt een oprechte en aardige jongen. Daar kun je hem geen ongelijk in geven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn vindt dat Littlerabbit en Johannes hun leven een act is
Moest lachenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tjaptjoep schijnt Wit-Russisch te zijn.
Nee valt wel mee, ik moet er niet aan denken om zulke tieten te hebben. Slapen, sporten, hele dure bh's moeten kopen, het is alleen maar lastig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jaloezie omdat je zelf een strijkplank bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |